abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33922252
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:48 schreef Vava het volgende:

[..]

die stinkt niet
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33922313
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik ook een bad wil?

En nu helemaal om m'n blauwe behind in te weken

Ik heb weer wat nieuwe Lush!

- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Assisi (cadeautje voor dochtertje van een vriendin)
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
- en de Godliness BBS gratis vanwege Free '05
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:57:08 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33922342
Dat zou je kunnen proberen Ladyxima . Ik ben benieuwd!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:57:49 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33922372
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Vava het volgende:

[..]

- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
Je vergeet de doos! Met liefdevol geplakt plakband
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33922437
En ik vergeet nog wat

*romgetroffel*

een kartonnen doos waar de Lush in verzonden is, compleet met Lushlogo's enz...
Let's plant a tree
pi_33922464
Wat enorm spontaan, Vaav
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:00:56 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33922519
* ligt onder de tafel van het lachen
pi_33922543
hoe lang duurde het bij jullie voor je bestelling thuiswas? het geld was er al binnen een dag (of2) afgeschreven... en het is nu een week geleden
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_33922570
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
O jeetje, ik ben echt té erg

Heb net wederom een bestelling gedaan

Dit keer voornamelijk bathmelts omdat ik een beetje gestoord word van het naspoelen van het bad bij de bubble bars. Dat schuim is écht niet weg te krijgen. Maar goed, ik zie het als een vroeg verjaardagskadootje. Vind ik een goeie reden
Dat is niet erg, dat hoort bij Lush

Ik zit de dagen af te tellen tot mijn bestelling er is. Ik gok zelf zaterdag. Maar na 27 januari mag ik weer bestellen, want dan heb ik verjaardagcentjes gekregen

Vandaag met Bleu Skies and Fluffy White Clouds gebadderd1/6e deel en die is erg lekker!! Verwarmend en toch verfrissend.
pi_33922584
En dat plakband heb ik hardhandig doorgesneden met een stanleymesje!
Let's plant a tree
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:02:41 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33922614
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Ladyxima het volgende:
hoe lang duurde het bij jullie voor je bestelling thuiswas? het geld was er al binnen een dag (of2) afgeschreven... en het is nu een week geleden
29e besteld + betaald en 5e geleverd.
pi_33922650
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Vava het volgende:

[..]

- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
Jij bent ook gek op kruidige dingen he?
pi_33922723
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Anitra het volgende:

[..]

Jij bent ook gek op kruidige dingen he?
Jaaaaa zeker nu het buiten zo koud is
Let's plant a tree
pi_33922837
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

29e besteld + betaald en 5e geleverd.
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komt (ik heb op 3 januari besteld en betaald )

als ik weer (hopelijk snel ) in de lush ben.. hebben jullie dan nog tips? ik houd nogal van zoet, dus ik heb nu al snow fairy en angels delight, en rockstar en candy fluff besteld..
hebben jullie nog tips wat ik misschien lekker zou kunnen vinden? honing vind ik in elk geval niet zo lekker
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:09:04 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33922903
17 Cherry Lane misschien? En Miranda, die is ook mierzoet. Lijkt qua geur wel op Angels Delight.

Nou, ik ga naar bed. Kijken of en hoe ik kan liggen. Nouja, onderaan de trap lukte het liggen ook, dus het zal wel gaan

pi_33922969
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komt (ik heb op 3 januari besteld en betaald )

als ik weer (hopelijk snel ) in de lush ben.. hebben jullie dan nog tips? ik houd nogal van zoet, dus ik heb nu al snow fairy en angels delight, en rockstar en candy fluff besteld..
hebben jullie nog tips wat ik misschien lekker zou kunnen vinden? honing vind ik in elk geval niet zo lekker
Sweetie Pie jellie
Andere zoete dingen schieten nu even niet te binnen

Vava idd met dit weer zijn de kruidige dingen heerlijk!
Ik had de BSAFWC van de zomer gekocht en vond hem toen echt niet lekker, maar net toch maar eens mee gebadderd en hij was wel erg lekker!!

Xcuzme sterkte met je achterkant!!
En idd Miranda is ook zoet
pi_33923259
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

Nou, ik ga naar bed. Kijken of en hoe ik kan liggen. Nouja, onderaan de trap lukte het liggen ook, dus het zal wel gaan

Sterkte
Back in business.
pi_33923368
quote:
17 Cherry Lane misschien? En Miranda, die is ook mierzoet. Lijkt qua geur wel op Angels Delight.

thnx voor de tips Ik ga soieso als ik er weer heenga, vantevoren een lijstje maken aan de hand van de site, met dingen die ik wil zien/ruiken want de vorige keer was ik echt overweldigd, en had ik naderhand zoiets van... "dit had ik nog willen zien" enzo

mijn moeder verklaart me voor gek (ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit) want ik snap ook niet hoe ik ineens zéép zo lekker kan vinden... maar ik geef toe, het is écht lekker.. (ik douche ook veel vaker ineens )

edit: wat doet zo'n glitterbug eigenlijk? wat ishet?
pi_33923374
quote:

En? Beetje kunnen liggen in je bed?

@ Anitra, ik heb er nooit aan gedacht om die te kopen maar ik kijk net op de site, patchouli en kaneel zijn heb ik weer wat nodig van Lush
Let's plant a tree
pi_33923521
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Toch eens aan HIWTK ruiken
Cereology is een beetje zoetig, ik vind 'm echt heerlijk (wel een zomergeur vind ik, ik waan me helemaal in een lekker groen weiland als ik die ruik...).
Alkmaar zou ook kunnen denk ik. Moeilijk, moeilijk... Maar als je in de winkel bent gewoon proberen goed te ruiken
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33923645
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef Elefes het volgende:

[..]

Toch eens aan HIWTK ruiken
Cereology is een beetje zoetig, ik vind 'm echt heerlijk (wel een zomergeur vind ik, ik waan me helemaal in een lekker groen weiland als ik die ruik...).
Alkmaar zou ook kunnen denk ik. Moeilijk, moeilijk... Maar als je in de winkel bent gewoon proberen goed te ruiken
ik ben alleen verkouden en ik betwijfel of dat de komende tijd nog minder wordt... (ik ben altijd superverkouden, de hele winter, de halve lente, zomer, en herfst... hooikoorts ook nog eens )

ik zit nu op de site te kijken, zie echt superlekkere dingetjes... verleidelijk om te bestellen (zo simpel! gewoon rekeningnummer plus digitale handtekening.... té simpel Maar ik ga liever naar de winkel eigenlijk...
pi_33924063
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

ik ben alleen verkouden en ik betwijfel of dat de komende tijd nog minder wordt... (ik ben altijd superverkouden, de hele winter, de halve lente, zomer, en herfst... hooikoorts ook nog eens )

ik zit nu op de site te kijken, zie echt superlekkere dingetjes... verleidelijk om te bestellen (zo simpel! gewoon rekeningnummer plus digitale handtekening.... té simpel Maar ik ga liever naar de winkel eigenlijk...
Ik ook. En ik ben ook wel blij met sommige proefjes die ik heb gehad. Sommige dingen lijken lekker, maar vind ik echt helemaal niet lekker ruiken (bijvoorbeeld Dream Cream, Gratuitous Violets, AOBS).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33924190
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik ook. En ik ben ook wel blij met sommige proefjes die ik heb gehad. Sommige dingen lijken lekker, maar vind ik echt helemaal niet lekker ruiken (bijvoorbeeld Dream Cream, Gratuitous Violets, AOBS).
ik ben best wel fan geworden van dream cream... mn handen worden er superzacht van (ik had eerst hele droge handen en ik gebruik t eigenlijk alleen voor mn handen/armen, ik ben verder niet zo'n bodylotion fan. en de geur... was even wennen ( we hebben namelijk zo'n struik in de tuin... en die stinkt gewoon zo erg....) maar in dream cream vind ik het nog wel subtiel (gelukkig)

hoe bewaren jullie eigenlijk je zeep? ik heb vandaag 2 simpele zeepdoosjes gekocht bij de hema, voor mn christmas soap stack zeepjes, angels delight en night before christmas in een zeepdoosje, en de andere nog in het papiertje.
Maar ik was op zoek naar een leuk zeepdoosje, maar dat was nergens te vinden... had het wel bij douglas verwacht ofzo, maar dat viel tegen. Maar het zit nu in elk geval ergens in
pi_33925210
Ik heb mijn zeepjes in het papier of in een zakje van de Lush (raadden ze mij aan) en dan in een leuk mandje met een deksel. Hema heeft er daar nu veel van
Is het toch een beetje opgeruimd, kan mijn moeder niet alles zien ( ) en kan ik er lekker in snuffelen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:38:50 #225
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33925753
Ik heb alle zeepjes in de badkamer open liggen in een mooie doos.
En alle andere dingetjes gewoon op mn kaptafel.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  woensdag 11 januari 2006 @ 01:24:18 #226
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_33926861
Ik heb 't verstopt in Tupperware

Trouwens ff over de Lush Times, dat V'tje in een rondje wat bij 3/4 van de producten staat betekend dat wat ik denk dat 't betekend (alleen voor vrouwen)? Of hoe zit dat, want dan staat 't wel bij rare dingen niet namelijk...

Iemand een idee?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  woensdag 11 januari 2006 @ 07:06:28 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33929583
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef Vava het volgende:

[..]

En? Beetje kunnen liggen in je bed?
Ja prima eigenlijk Alleen omdraaien was minder .
  woensdag 11 januari 2006 @ 07:09:10 #228
101884 PeRi
Allons-y!
pi_33929593
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:24 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb 't verstopt in Tupperware

Trouwens ff over de Lush Times, dat V'tje in een rondje wat bij 3/4 van de producten staat betekend dat wat ik denk dat 't betekend (alleen voor vrouwen)? Of hoe zit dat, want dan staat 't wel bij rare dingen niet namelijk...

Iemand een idee?
Veganistisch.
Whatever I want.
pi_33931671
Goedemorgen iedereen
pi_33932950
Ik heb even advies nodig: hoe verstuur je douchegels het veiligst?
Zakje? Fotorolletjespotje? Iets anders?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:20:48 #231
2735 Aarti
pi_33934410
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb even advies nodig: hoe verstuur je douchegels het veiligst?
Zakje? Fotorolletjespotje? Iets anders?
Bij de Etos verkopen ze van die lege reisverpakkingsflesjes, die heb ik gekocht ervoor. Ik heb van anderen (ymme) ook weleens douchegel in zo een miniflesje gehad.
En anders een eigen leeg flesje oid?
zakje zou ik niet doen
pi_33934755
Zakje hoor ik hier vaak... mar leek mij ook al niet zo'n goed plan
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  woensdag 11 januari 2006 @ 12:36:42 #233
2735 Aarti
pi_33934788
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Lotjeb het volgende:
Zakje hoor ik hier vaak... mar leek mij ook al niet zo'n goed plan
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor zakje. Een boterhamzakje sneuvelt gegarandeerd. Ik had van imago wat dream cream gehad in een stevig dubbel zakje, dat was prima aangekomen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:24:49 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33936103
Ik doe Dream Cream e.d. gewoon in driedubbele boterhamzakjes, gaat prima. Heb juist negatieve ervaring met fotokokertjes... Openspringen in de post enzo .
pi_33938411
Mijn envelop is er Elefes Echt heel erg bedankt, ik had helemaal geen andere proefjes verwacht dus toen ik hem opende was ik helemaal verbaast dat het zo zoet rook En de postbode doet het expres, mijn vorige lush envelop kwam ook al binnen toen ik net naar school moest

En Lotjeb, in die ^ envelop zaten ook wat dingetjes in een zakje en die hebben het prima overleefd! ik denk dat als je een stevig genoeg zakje (of eventueel 2 zakjes) om doet het goed zo kan!
pi_33938592
Mooi dat hij goed aangekomen is
Ik las net de vorige posts en toen zat ik al te hopen dat er geen zakje kapot was gegaan

Gewoon in een zakje, of evt dubbel zakje en dan zorgen dat er geen of heel weinig lucht bij zit, en dat het wel een beetje ruimte heeft om zich te verdelen in het zakje, en dan in een bubbeltjes envelop. Dat werkt tot nu toe goed bij wat ik heb ontvangen en wat ik heb verstuurd

Bob., ik hoop dat je alles lekker vindt wat ik er bij heb gedaan! En natuurlijk de deo het meest
pi_33938837
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Elefes het volgende:
Bob., ik hoop dat je alles lekker vindt wat ik er bij heb gedaan! En natuurlijk de deo het meest
ik heb er al aan zitten ruiken en de geur vind ik iig al geweldig! en net op lush ook de beschrijving van de andere dingetjes gelezen, en dat klonk lekker joh
pi_33938872
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef Bob. het volgende:

[..]

ik heb er al aan zitten ruiken en de geur vind ik iig al geweldig! en net op lush ook de beschrijving van de andere dingetjes gelezen, en dat klonk lekker joh
Lush is lekker
pi_33939863
Iemand al een lekker envelopje binnen gehad, met mij als afzender daarvan
pi_33941788
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Ladyxima het volgende:
en dan bel ik eerst naar den bosch, of ze nog snow fairy hebben, hoeveel, en of ze wat achter de balie kan verstoppen
Afegelopen zaterdag stond er nog een hele tafel vol. Ik heb 'm trouwens niet genomen als gratis product want ik vind 'm ietsje té, maar ik heb Randy Butter... die bij thuiskomst toch iets sterker bleek te ruiken dan ik dacht. Wel lekker hoor, maar de lucht blijft echt een hele dag hangen in de badkamer.

Verder had ik al Big shampoo en Honey Trap lip balm gekocht in het buitenland, en nu heb ik Figs and Leaves zeep, Angels on Bare Skin en Knickerbocker Glory als cadeau erbij gekocht.
pi_33941933
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef ymme het volgende:
Iemand al een lekker envelopje binnen gehad, met mij als afzender daarvan
Ikke!! Ben net thuis en heb meteen mijn post gekeken en er zat inderdaad een lekker ruikende envelop bij! Wel was het een blauwe envelop geworden, denk dat Whoosh Shower Jelly een beetje nat is geworden ofzo. Maar verder niks aan de hand en ik ben er super blij mee, echt duizendmaal dank!
pi_33942058
Die showerjellies zijn echt irritant versturen. Het lekt overal doorheen, en het gaat ook nog eens uit zichzelf schuimen als het te veel schudt. Heel naar spul.
Sanity is (not) statistical
pi_33942259
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef Maeghan het volgende:
Die showerjellies zijn echt irritant versturen. Het lekt overal doorheen, en het gaat ook nog eens uit zichzelf schuimen als het te veel schudt. Heel naar spul.
Ik kan er onder de douche wel mee lachen als het alle kanten op glibbert
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:46:05 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33942335
Ik vind het echt drie keer niks die jellies

Eens, maar nooit weer. Gelukkig heb ik Vava er mee kunnen verblijden!
pi_33942391
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Ikke!! Ben net thuis en heb meteen mijn post gekeken en er zat inderdaad een lekker ruikende envelop bij! Wel was het een blauwe envelop geworden, denk dat Whoosh Shower Jelly een beetje nat is geworden ofzo. Maar verder niks aan de hand en ik ben er super blij mee, echt duizendmaal dank!
Mooi zo..

Mmm ik had de jelly toch echt helemaal dichtgepakt. Rot ding.
Is ie nog wel te proberen onder de douche dan?
pi_33942610
Ik vind die shower jellies zo zonde van je geld: tijdens het douchen stroomt de helft door t putje, maar als je minder ervan gebruikt, schuimt ie juist weer niet Maar ze ruiken wel erg lekker! Dus misschien dat ik er toch maar ns n douchegeld van ga maken ofzo

compleet off topic: ik heb een plaatje! Voelt meer alsof je echt iemand 'bent' ofzo
pi_33942684
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Leegle het volgende:
Ik vind die shower jellies zo zonde van je geld: tijdens het douchen stroomt de helft door t putje, maar als je minder ervan gebruikt, schuimt ie juist weer niet Maar ze ruiken wel erg lekker! Dus misschien dat ik er toch maar ns n douchegeld van ga maken ofzo

compleet off topic: ik heb een plaatje! Voelt meer alsof je echt iemand 'bent' ofzo
Ik gebruik het in een fluffy.
Dat gaat perfect.
Geen geknoei, maar een hoop schuim en een hoop lekkere geuren.
pi_33943091
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:

[..]

Mooi zo..

Mmm ik had de jelly toch echt helemaal dichtgepakt. Rot ding.
Is ie nog wel te proberen onder de douche dan?
Jawel hoor, het heeft maar een klein beetje gelekt maar er is nog genoeg over om mee te douchen. Ik ben erg benieuwd hoe het is onder de douche, ga het vanavond meteen proberen!
pi_33943116
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:08 schreef vriendinnie het volgende:

[..]

Jawel hoor, het heeft maar een klein beetje gelekt maar er is nog genoeg over om mee te douchen. Ik ben erg benieuwd hoe het is onder de douche, ga het vanavond meteen proberen!
Veel plezier ermee.
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:12:37 #250
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_33943211
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Anitra het volgende:

Vandaag met Bleu Skies and Fluffy White Clouds gebadderd1/6e deel en die is erg lekker!! Verwarmend en toch verfrissend.
Heeeerlijk he? Die heb ik ook
Ik wil wel weer wat bestellen....Is er iemand die zegt van Dat moet je eens proberen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')