quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik ook een bad wil?
En nu helemaal om m'n blauwe behind in te weken![]()
Je vergeet de doos! Met liefdevol geplakt plakbandquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer wat nieuwe Lush!
- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Assisi (cadeautje voor dochtertje van een vriendin)
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
- en de Godliness BBS gratis vanwege Free '05
Dat is niet erg, dat hoort bij Lushquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef flugeltje het volgende:
O jeetje, ik ben echt té erg
Heb net wederom een bestelling gedaan
Dit keer voornamelijk bathmelts omdat ik een beetje gestoord word van het naspoelen van het bad bij de bubble bars. Dat schuim is écht niet weg te krijgen. Maar goed, ik zie het als een vroeg verjaardagskadootje. Vind ik een goeie reden
29e besteld + betaald en 5e geleverd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Ladyxima het volgende:
hoe lang duurde het bij jullie voor je bestelling thuiswas? het geld was er al binnen een dag (of2) afgeschreven... en het is nu een week geleden
Jij bent ook gek op kruidige dingen he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik heb weer wat nieuwe Lush!
- Aromaco deodorant
- Waylander Rhassoul
- Assisi (cadeautje voor dochtertje van een vriendin)
- Pied de Pepper
- Red Rooster
- Imperialis
- en de Godliness BBS gratis vanwege Free '05
Jaaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij bent ook gek op kruidige dingen he?
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
29e besteld + betaald en 5e geleverd.
Sweetie Pie jelliequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komt(ik heb op 3 januari besteld en betaald
)
als ik weer (hopelijk snel) in de lush ben.. hebben jullie dan nog tips? ik houd nogal van zoet, dus ik heb nu al snow fairy en angels delight, en rockstar en candy fluff besteld..
hebben jullie nog tips wat ik misschien lekker zou kunnen vinden? honing vind ik in elk geval niet zo lekker
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Kijken of en hoe ik kan liggen. Nouja, onderaan de trap lukte het liggen ook, dus het zal wel gaan
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
17 Cherry Lane misschien? En Miranda, die is ook mierzoet. Lijkt qua geur wel op Angels Delight.
Nou, ik ga naar bed. Kijken of en hoe ik kan liggen. Nouja, onderaan de trap lukte het liggen ook, dus het zal wel gaan
En? Beetje kunnen liggen in je bed?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
17 Cherry Lane misschien? En Miranda, die is ook mierzoet. Lijkt qua geur wel op Angels Delight.
Toch eens aan HIWTK ruikenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:07 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het morgen(ochtend!!) komt(ik heb op 3 januari besteld en betaald
)
als ik weer (hopelijk snel) in de lush ben.. hebben jullie dan nog tips? ik houd nogal van zoet, dus ik heb nu al snow fairy en angels delight, en rockstar en candy fluff besteld..
hebben jullie nog tips wat ik misschien lekker zou kunnen vinden? honing vind ik in elk geval niet zo lekker
ik ben alleen verkoudenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:25 schreef Elefes het volgende:
[..]
Toch eens aan HIWTK ruiken
Cereology is een beetje zoetig, ik vind 'm echt heerlijk (wel een zomergeur vind ik, ik waan me helemaal in een lekker groen weiland als ik die ruik...).
Alkmaar zou ook kunnen denk ik. Moeilijk, moeilijk... Maar als je in de winkel bent gewoon proberen goed te ruiken
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik ben alleen verkoudenen ik betwijfel of dat de komende tijd nog minder wordt... (ik ben altijd superverkouden, de hele winter, de halve lente, zomer, en herfst... hooikoorts ook nog eens
)
ik zit nu op de site te kijken, zie echt superlekkere dingetjes... verleidelijk om te bestellen (zo simpel! gewoon rekeningnummer plus digitale handtekening.... té simpelMaar ik ga liever naar de winkel eigenlijk...
ik ben best wel fan geworden van dream cream... mn handen worden er superzacht van (ik had eerst hele droge handenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik ook. En ik ben ook wel blij met sommige proefjes die ik heb gehad. Sommige dingen lijken lekker, maar vind ik echt helemaal niet lekker ruiken (bijvoorbeeld Dream Cream, Gratuitous Violets, AOBS).
Ja prima eigenlijkquote:
Veganistisch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:24 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb 't verstopt in Tupperware
Trouwens ff over de Lush Times, dat V'tje in een rondje wat bij 3/4 van de producten staat betekend dat wat ik denk dat 't betekend (alleen voor vrouwen)? Of hoe zit dat, want dan staat 't wel bij rare dingen niet namelijk...
Iemand een idee?
Bij de Etos verkopen ze van die lege reisverpakkingsflesjes, die heb ik gekocht ervoor. Ik heb van anderen (ymme) ook weleens douchegel in zo een miniflesje gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:22 schreef Lotjeb het volgende:
Ik heb even advies nodig: hoe verstuur je douchegels het veiligst?
Zakje? Fotorolletjespotje? Iets anders?
Het ligt er natuurlijk ook aan wat voor zakje. Een boterhamzakje sneuvelt gegarandeerd. Ik had van imago wat dream cream gehad in een stevig dubbel zakje, dat was prima aangekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:34 schreef Lotjeb het volgende:
Zakje hoor ik hier vaak... mar leek mij ook al niet zo'n goed plan
ik heb er al aan zitten ruiken en de geur vind ik iig al geweldig! en net op lush ook de beschrijving van de andere dingetjes gelezen, en dat klonk lekker johquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Elefes het volgende:
Bob., ik hoop dat je alles lekker vindt wat ik er bij heb gedaan! En natuurlijk de deo het meest
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
ik heb er al aan zitten ruiken en de geur vind ik iig al geweldig! en net op lush ook de beschrijving van de andere dingetjes gelezen, en dat klonk lekker joh![]()
Afegelopen zaterdag stond er nog een hele tafel vol. Ik heb 'm trouwens niet genomen als gratis product want ik vind 'm ietsje té, maar ik heb Randy Butter... die bij thuiskomst toch iets sterker bleek te ruiken dan ik dacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef Ladyxima het volgende:
en dan bel ik eerst naar den bosch, of ze nog snow fairy hebben, hoeveel, en of ze wat achter de balie kan verstoppen![]()
Ikke!! Ben net thuis en heb meteen mijn post gekeken en er zat inderdaad een lekker ruikende envelop bij! Wel was het een blauwe envelop geworden, denk dat Whoosh Shower Jelly een beetje nat is geworden ofzo. Maar verder niks aan de hand en ik ben er super blij mee, echt duizendmaal dank!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef ymme het volgende:
Iemand al een lekker envelopje binnen gehad, met mij als afzender daarvan
Ik kan er onder de douche wel mee lachen als het alle kanten op glibbertquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef Maeghan het volgende:
Die showerjellies zijn echt irritant versturen. Het lekt overal doorheen, en het gaat ook nog eens uit zichzelf schuimen als het te veel schudt. Heel naar spul.
Mooi zo..quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:34 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ikke!! Ben net thuis en heb meteen mijn post gekeken en er zat inderdaad een lekker ruikende envelop bij! Wel was het een blauwe envelop geworden, denk dat Whoosh Shower Jelly een beetje nat is geworden ofzo. Maar verder niks aan de hand en ik ben er super blij mee, echt duizendmaal dank!![]()
Ik gebruik het in een fluffy.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:54 schreef Leegle het volgende:
Ik vind die shower jellies zo zonde van je geld: tijdens het douchen stroomt de helft door t putje, maar als je minder ervan gebruikt, schuimt ie juist weer nietMaar ze ruiken wel erg lekker! Dus misschien dat ik er toch maar ns n douchegeld van ga maken ofzo
compleet off topic: ik heb een plaatje!Voelt meer alsof je echt iemand 'bent' ofzo
Jawel hoor, het heeft maar een klein beetje gelekt maar er is nog genoeg over om mee te douchen. Ik ben erg benieuwd hoe het is onder de douche, ga het vanavond meteen proberen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Mooi zo..
Mmm ik had de jelly toch echt helemaal dichtgepakt. Rot ding.![]()
Is ie nog wel te proberen onder de douche dan?
Veel plezier ermee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:08 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Jawel hoor, het heeft maar een klein beetje gelekt maar er is nog genoeg over om mee te douchen. Ik ben erg benieuwd hoe het is onder de douche, ga het vanavond meteen proberen!
Heeeerlijk he? Die heb ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Anitra het volgende:
Vandaag met Bleu Skies and Fluffy White Clouds gebadderd1/6e deel en die is erg lekker!! Verwarmend en toch verfrissend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |