Volgens mij was Lotje dol op die jellie, kan best dat ze ze beide nog wil. Alleen Lotje is niet zo vaak onlinequote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, ik had ook al op Lushalicious mijn champagne Jelli te ruil aangeboden aan Lotje. Dan ga ik hem anders op een algemene swap zetten.
Wow wat een lijst, en wat enorm indrukwekkend dat je zoveel moeite hebt gedaan, om alles op te zoeken en duidelijk te bestuderen.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=59.topic
Hier kun je precies mijn volledige klachtenlijst vinden over de (spel)fouten op de site. De gewichten hebben ze wel toegevoegd, en overal is "Nieuw" weggehaald, EPEROR is veranderd in EMPEROR en LIPE LIME is veranderd in LIP LIME. Verder is alles hetzelfde gebleven ben ik bang.
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vanochtend van de trap gevallen en nou heb ik een zere kont![]()
Verdien ik nu extra Lush?
Lijkt me duidelijk van wel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Au! Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
De postbode?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Lotjeb het volgende:
Anitra, de buurvrouw vertelde me net dat ze vanmorgen een man bij mijn brievenbus had gesignaleerd![]()
Een lange jas hebben en met je hak in de jas blijven hangenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Au! Hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een lange jas hebben en met je hak in de jas blijven hangen
Ik tuimelde echt van boven naar beneden
Skin Sin, of Sympathy for the Skinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:02 schreef vriendinnie het volgende:
Nu wil graag iets van een body creme, wat raden jullie, als ervaringsdeskundige, mij aan?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ja hoorEn mensen die heel hard studeren mogen ook uitgebreid lushen
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:34 schreef snopprinses het volgende:
ik ga vrijdag weer naar de Lush toe, omdat ik dan mn stage heb afgerond. Dan verdien ik het wel ^^
Dat valt wel mee vind ik, na het wassen ruik ik er bijna niks meer vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:23 schreef snopprinses het volgende:
k vond Honey I washed the Kids in de winkel zooo erg zoet ruiken. Is dit tijdens/na het wassen ook zo sterk?
Auquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij ruikt "droog" inderdaad erg zoet maar tijdens en na het douchen valt het heel erg mee. Je blijft hem wel subtiel ruiken na het douchen, eigenlijk gewoon precies goed naar mijn mening.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:23 schreef snopprinses het volgende:
k vond Honey I washed the Kids in de winkel zooo erg zoet ruiken. Is dit tijdens/na het wassen ook zo sterk?
Hahahaha ik hoorde zoiets.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:37 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ja hoorEn mensen die heel hard studeren mogen ook uitgebreid lushen
![]()
Anitra, de buurvrouw vertelde me net dat ze vanmorgen een man bij mijn brievenbus had gesignaleerd![]()
ga in een afwasteiltje zittenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik ook een bad wil?
En nu helemaal om m'n blauwe behind in te weken![]()
Die is te kleinquote:
Inderdaad. Niet gemaakt op Hollandsch gevormden bipschenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
cutafwasteiltjes van tegenwoordig
Die is echt precies HIWTK, nog iets zoeter zelfs, echt een honinggeur. Hij blijft echt heel erg lang hangen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
HIWTK ruikt helemaal niet sterk na het douchen.
Jammer vind ik dat.
Hoe bevalt de HIWTK Parfum?
.... en er zijn nog aardig wat badproductenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:51 schreef PeRi het volgende:
Tot alles op is.
Ik weet niet of je toevallig die Honey Bee Have powder kent?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die is echt precies HIWTK, nog iets zoeter zelfs, echt een honinggeur. Hij blijft echt heel erg lang hangen!
Tssss.... niks van Lush stinktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig die Honey Bee Have powder kent?
Maar die stinkt echt heel erg.
En die ruikte ook extreem honing.
Hoogstwaarschijnlijk vind ik de parfum niet zo...
Ik heb het toen direct na die minimeet geroken in de trein, ik voelde me al een beetje glamp..ik vond em vies.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tssss.... niks van Lush stinkt![]()
HBH is inderdaad een typische luchtje. Je moet er maar heel weinig van gebruiken, dan ruikt het wel lekker vind ik!
Honey Bee Have ruikt naar stuifmeelpoeder, bloemig. Geen échte honinggeur.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je toevallig die Honey Bee Have powder kent?
Maar die stinkt echt heel erg.
En die rook ook extreem honing.
Hoogstwaarschijnlijk vind ik de parfum niet zo...
Okay, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Honey Bee Have ruikt naar stuifmeelpoeder, bloemig. Geen échte honinggeur.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb het toen direct na die minimeet geroken in de trein, ik voelde me al een beetje glamp..ik vond em vies.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij de Free '05 op de website staat Snow Fairy er al niet meer bij... Ik denk dus dat die ernstig op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |