quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:54 schreef iamredleader het volgende:
Exacte getallen ga ik niet geven, met name omdat nog niks 100% vast is, maar de totale rekening (inclusief de jurk, vervoer, het hele weekend, etc etc etc, maar dan ook echt alles)
.....
ongeveer 20,000
![]()
Ik kwam er vandaag nog langs en moest toen aan jou denkenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:20 schreef Tally het volgende:
[afbeelding]
Hier trouwen wij..
Helaas kan ik van de feestlocatie geen foto's laten zien aangeziend die er niet op het net.
http://www.restaurantderidder.nl/
Hard sparenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef outcast_within het volgende:
10.000 euro dat is nogal wat. Hoe doen mensen dat dan die weet ik veel voor een uitzend buro werken en acht euro per uur krijgen? (die zijn er toch heel veel volgens mij)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef Beaker het volgende:
Onze trouwerij kost ongeveer ¤ 5000,=![]()
Trouwjurk en pak krijgen we en de auto kost ook niks omdat dat familie bezit is
[afbeelding]
en mijn eigen vier![]()
[afbeelding]
Maar het liefst zou Beaker-vriendje daar niet mee op de foto gaan![]()
Ook mooiquote:
Volgens mij een geval van keuzes maken. En uiteraard discipline om van dat geld af te blijvenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:13 schreef outcast_within het volgende:
10.000 euro dat is nogal wat. Hoe doen mensen dat dan die weet ik veel voor een uitzend buro werken en acht euro per uur krijgen? (die zijn er toch heel veel volgens mij)
Hoeveel wil je dr hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:58 schreef Beaker het volgende:
Tallytrouwstress
![]()
Heb jij een foto van de 5 cabrio?
Voor die corsages heb ik in elk geval een adresje, mochten we die willen: mijn pa.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:55 schreef pluisje het volgende:
Onze bruiloft gaat geen 10.000 euro kosten, simpelweg door het feest en het diner weg te laten en de receptie klein te houden
Daarnaast nemen wij niet in gedachten 'hoe het hoort' maar 'wat wij willen'. We beginnen dus bij 0, en gaan dan kijken wat we doen. Iets als corsages vind ik bv persoonlijk onzin, iedereen die zit te pielen om met zo'n veiligheidsspeld zijn goeie goed niet te beschadigenDie laten we dus zitten
Ik wil een leuke bruiloft, maar ook gewoon op vakantie kunnen en met de kleine leuke dingen kunnen doen, dus ik wil het qua kosten wel binnen de perken houden.
Ik snap niet zo veel van trouwen, maar dat klinkt best goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:55 schreef pluisje het volgende:
Onze bruiloft gaat geen 10.000 euro kosten, simpelweg door het feest en het diner weg te laten en de receptie klein te houden
Daarnaast nemen wij niet in gedachten 'hoe het hoort' maar 'wat wij willen'. We beginnen dus bij 0, en gaan dan kijken wat we doen. Iets als corsages vind ik bv persoonlijk onzin, iedereen die zit te pielen om met zo'n veiligheidsspeld zijn goeie goed niet te beschadigenDie laten we dus zitten
Ik wil een leuke bruiloft, maar ook gewoon op vakantie kunnen en met de kleine leuke dingen kunnen doen, dus ik wil het qua kosten wel binnen de perken houden.
Ik probeerde je een mailtje te sturen maar kreeg hem terug!quote:
Op een strand lijkt ons ook heel gaaf. Maar ja, het probleem van gasten hebben wij niet zo, die mogen van ons gewoon thuisblijvenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:57 schreef gr8w8 het volgende:
het gaafste lijkt me nog steeds om ergens op een strand te trouwen, Thailand oid. Maarja, wat doe je dan met je gasten he...
Ja bijna getrouwd man!quote:
Nog niet echt. Ben momenteel meer druk met het huis, gaat wel lekker. Bijna af.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:07 schreef Tally het volgende:
Ja bijna getrouwd man!
17 feb schiet op! Al zenuwachtig? Trouwstress?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef gr8w8 het volgende:
Ik zou de kleine iedereen die corsage laten opspelden. Ezeltje prik, maar dan anders. Issie de hele dag wel mee zoet.
Tip: Dresscode rood.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef gr8w8 het volgende:
Ik zou de kleine iedereen die corsage laten opspelden. Ezeltje prik, maar dan anders. Issie de hele dag wel mee zoet.
Tip: Dresscode rood.
Da's vervelend, gelukkig is het nu opgelost.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja bijna getrouwd man!
17 feb schiet op! Al zenuwachtig? Trouwstress?
Vrienden van ons trouwen ook op dit datum..
Kregen we gister de kaart van.. Wij dacht dat we niet welkom waren
Iedereen had hem al ontvangen.. Maar hij was naar verkeerd adres gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |