Nou ik vind LOTR echt een tiefus film die ik na 10min uitgezet heb.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef Fwnk het volgende:
The Chronicles of Narnia word toch gezien als de opvolger van Lord of The Rings?
Het is een soortgelijke film ja (genre). bestaat uit meerdere delen, ook gebasseerd op een boek.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef Fwnk het volgende:
The Chronicles of Narnia word toch gezien als de opvolger van Lord of The Rings?
als je 10 min. van de 10 uur gezien hebt...quote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik vind LOTR echt een tiefus film die ik na 10min uitgezet heb.
Dit lijkt er totaal niet op gewoon. Ik vind deze film vele malen beter. En eon flux is ook een leuke film!
deel 1 helemaal deel 2 20 min en deel drie 5min omdat ik deel 1 en 2 al bagger vondquote:Op zondag 8 januari 2006 16:27 schreef M5 het volgende:
[..]
als je 10 min. van de 10 uur gezien hebt...
Effe downen danquote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een soortgelijke film ja (genre). bestaat uit meerdere delen, ook gebasseerd op een boek.
smaken verschillen hequote:Op zondag 8 januari 2006 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
deel 1 helemaal deel 2 20 min en deel drie 5min omdat ik deel 1 en 2 al bagger vond
van 7! delenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is een soortgelijke film ja (genre). bestaat uit meerdere delen, ook gebasseerd op een boek.
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef Fwnk het volgende:
1000 years from now there will be no guys and no girls, just fwankers.... sounds great to me
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
ik heb ook een grafhekel aan die lord of the rings zooi
Quoteverkloterquote:Op zondag 8 januari 2006 16:34 schreef M5 het volgende:
[..]Dat hoop ik niet. Beter gezegt, dat weet ik wel zeker van niet.
Heb er nog niet één gezien.
Heb er nog niet één gezien.
hihih nah... door de week zal ik er ws niet toe aan komen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef PeuRac het volgende:
en je wou 30 hoofdstukken hebben?dan heb je nog even te gaan
maar het boek hoeft niet perse voor het eind van de maand af toch.
tom harding is goed en ook een mega relaxte gast datquote:Op zondag 8 januari 2006 17:13 schreef ook_gek het volgende:
opruimen heeft zo zijn voordelen. Ik heb de beste cd ooit terug gevonden
Tom Harding live @ Dance valley 99
Ik ben ook aan het schrijven, over dodejodenquote:
Klopt ik ben jaren lang naar elk HQ party geweest in de melkweg of in de <<O>> den haag.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
tom harding is goed en ook een mega relaxte gast dat
Zolang ik elke mutatie doorgeef niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar moet je dat aan het eind van het jaar niet terug gaan betalen ofzo dan??
Je ouders zijn je toeslagpartners als je nog thuis woont. Je moeder is dus jou toeslagpartner, dus haar inkomen moet je er bij optellenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:22 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. toch apart, bij mij stond er ook 0 inkomen, maar meer dan 34 euro krijg ik toch niet![]()
Als je nou een keer met een meisje naar de film gaat...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef Fwnk het volgende:
Ik download the chronicles of narnia nu... ben benieuwd
Gaat hij ook alleen maar foto's maken joh, scoort hij nog nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je nou een keer met een meisje naar de film gaat...
Kan ie in het donker nog stiekem aan d'r tietjes voelenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gaat hij ook alleen maar foto's maken joh, scoort hij nog niets
Ik heb 2x voor hem moeten dansenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt ik ben jaren lang naar elk HQ party geweest in de melkweg of in de <<O>> den haag.
Het mooiste vind ik altijd dat hij ruim 15min voor het begint al in de zaal komt staan effe kijken hoe het is. Vervolgens neemt hij het over stopt opeens een plaat. Kijkt effe de zaal in doet zijn handen omhoog WICKET word er even geschreeuwt en dan knalt hij me daar toch een plaat inEn die mogol gaat nog meer uit zijn dak dan wie ook in de zaal. En hij weet perfect te draaien elke keer maar weer
daar is de camera alquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ie in het donker nog stiekem aan d'r tietjes voelen
hehehe ook zwaar materiaalquote:Op zondag 8 januari 2006 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het schrijven, over dodejoden
Eind van de maandquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je nou een keer met een meisje naar de film gaat...
Ik wordt nou nooit door een camera bij m'n tieten gegrepenquote:
En niet knijpen hequote:
En dan komt'ie waarschijnlijk gelijk al klaarquote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ie in het donker nog stiekem aan d'r tietjes voelen
Ik hoop alleen maar dat als jij iets hebt om je snikkel in te hangen, wij hier lekker van je af zijnquote:
Gastquote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alleen de bioscoop, drankjes betaalt ze zelf.
Vond ik wel een goede deal.
Genaaidquote:Op zondag 8 januari 2006 17:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alleen de bioscoop, drankjes betaalt ze zelf.
Vond ik wel een goede deal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |