1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Barnsley 1 - 1 Walsall Blackburn 3 - 0 QPR Brighton 0 - 1 Coventry Chelsea 2 - 1 Huddersfield Cheltenham 2 - 2 Chester Crystal Palace 4 - 1 Northampton Derby 2 - 1 Burnley Hull 0 - 1 Aston Villa Ipswich 0 - 1 Portsmouth Luton 3 - 5 Liverpool Man City 3 - 1 Scunthorpe Millwall 1 - 1 Everton Newcastle 1 - 0 Mansfield Norwich 1 - 2 West Ham Nuneaton 1 - 1 Middlesbrough Preston 2 - 1 Crewe Sheff Utd 1 - 2 Colchester Sheff Wed 2 - 4 Charlton Southampton 4 - 3 Milton Keynes Dons Stockport 2 - 3 Brentford Stoke 0 - 0 Tamworth Torquay 0 - 0 Birmingham Watford 0 - 3 Bolton West Brom 1 - 1 Reading Wigan 1 - 1 Leeds Wolverhampton 1 - 0 Plymouth |
1 2 3 4 | Fulham v Leyton Orient, 14:00 Leicester v Tottenham, 18:30 (On BBC1) Sunderland v Northwich, 15:00 |
Southamptonquote:Op zondag 8 januari 2006 16:23 schreef Radegast het volgende:
Hoe heet die right winger van Southampton? 16 jaar geloof ik, en Mourinho zou hem al willen kopen.
Kolere, wat is dat ventje snel...
quote:1536: Jon Stead hits the post from three yards when it appeared easier to score after pouncing on Julio Arca's parried shot. Fans are singing "Premiership you're having a laugh" - it is uncertain which set of supporters.
en om 1700 Burton v manyoo live op Canal +quote:Op zondag 8 januari 2006 16:48 schreef PirE het volgende:
Leicester v Tottenham begint trouwens om 19:30 Nederlandse tijd op BBC1. Kan ik mooi eerst nog naar Shouf Shouf Habibi kijken.
Dan ken je best goeie personenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:35 schreef DutchGooner het volgende:
@ Doc
Via een Pool-supporter die ik ken.
Kaarten voor een Luton-vak waren onmogelijk voor mij.
Laten ze die jongen een penalty nemen.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Collins John mist een penalty voor Fulham om 2-2 te kunnen maken.
Oh, maar dan is het knap tegen een Non-League teamquote:Op zondag 8 januari 2006 17:44 schreef Dos37 het volgende:
Nog steeds 0-0 bij united
Ze spelen echt met een veredeld B-Team
Ik mertke bij de 1-1 en 3-1 dat ik stond te klappen al had ik me voorgenomen dat niet te doen om eventuele problemen te voorkomen maar tot de 3-3 stond ik met een big smile tussen de gefrustreerde Scousers en ik kan niet echt zeggen dat ik stond te juichen bij de doelpunten van Pool.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef Doc het volgende:
Hoe beleef je zo'n wedstrijd? Ben je dan de enige in het vak die niet juicht bij doelpunten van LFC, of laat je je alsnog meeslepen?
Opmerkelijk: Vlak voor tijd viel de reservedoelman van Bolton in.quote:Watford 0 - 3 Bolton
Krijgt Burton nu echt 500.000 pond voor die replay?quote:1652: FULL-TIME Burton 0-0 Man Utd
Sensational! Burton hold Manchester United to earn a money-spinning replay at Old Trafford.
1749: Deeney produces the moment of the match when he saves with his legs from a sharp Ritchie Jones shot. That save could be worth over £500,000 for the Conference side.
Als uitspelende ploeg krijg je een bepaald percentage van de recette en misschien nog wat extra's voor de televisierechten.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:United.
[..]
Krijgt Burton nu echt 500.000 pond voor die replay?![]()
Mijn ervaring is dat scousers over het algemeen niet heel agressief zijn in die gevallen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik mertke bij de 1-1 en 3-1 dat ik stond te klappen al had ik me voorgenomen dat niet te doen om eventuele problemen te voorkomen .
Over het algemeen idd.Maar je zal maar net de dronken hooligan van 2 meter 3 treffen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat scousers over het algemeen niet heel agressief zijn in die gevallen.
Was ook een van de woordvoerders/initiatief nemers van de reddingsactievan Leicester.quote:
Ja die was goedquote:Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Was ook een van de woordvoerders/initiatief nemers van de reddingsactievan Leicester.
Die opmerking gister van Linker (ook ex-Spurs) in MotD dat vandaag twee "giants of the game" elkaar zouden ontmoeten was wel geestig
Daar ga je gewoon uit de buurt van staanquote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over het algemeen idd.Maar je zal maar net de dronken hooligan van 2 meter 3 treffen.
Beer van een vent, inderdaad, maar niet al te veel techniek in huis.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een kracht heeft die de Vries zeg. Die zou ik graag bij Ado zien
en zo een soort speler hebben we eigenlijk wel nodig.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Beer van een vent, inderdaad, maar niet al te veel techniek in huis.
Soort stormram.
volgens vi.nl zit hij bij Fulham...., dan zal hij misschien verhuurd zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Ludacriss het volgende:
Dat is toch de Hammond die vorig jaar nog bij Rbc speelde?
Yup, Elvis Hammondquote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Ludacriss het volgende:
Dat is toch de Hammond die vorig jaar nog bij Rbc speelde?
Z'n vrouw heet trouwens Orgel.quote:
Mooi he?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef Doc het volgende:
Leuk om deze wedstrijd weer gewoon voor de underdog te kunnen zijn
Als ze nog moeten gaan counteren, hoe noem je het spel wat ze nu spelen dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:51 schreef Ludacriss het volgende:
Het word tijd om Defoe in te brengen en te gaan counteren.
Ik noem het bijna niet verder komen dan de middenlijn geen counter voetbal.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze nog moeten gaan counteren, hoe noem je het spel wat ze nu spelen dan?
Gewoon verdedigend voetbal zonder een counter vorm erinquote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik noem het bijna niet verder komen dan de middenlijn geen counter voetbal.
Posted: Sun Jan 08, 2006 8:37 pm Post subject: This guy MUST be Xabi's biggest fan now!!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
Een Liverpool fan won 25.000 euro omdat ie gewed had dat Alonso zou scoren van eigen helftDie Britten wedden overal op
quote:DREAM BET LANDS £25K
Xabi Alonso's FA Cup wonder goal from inside his own half against Luton on Saturday was literally a dream come true for Paddy Power punter Adrian Hayward from Newbury.
Adrian made the inspired decision back in August to have a bet on Alonso to score a goal from inside his own half, he asked Paddy Power for odds and was quoted 125/1, and put his money where his mouth was by having £200 on it.
Nobody was cheering louder than Adrian when Alonso's shot hit the back of the net to seal a 5-3 win for the Reds as he landed a whopping £25,000.
Adrian said: "I watch Liverpool a lot and have seen Alonso try it before. I had a dream about it one night and just couldn't get it out of my head so decided to take up Paddy Power's odds of 125/1.
"I couldn't believe it when the goal went in, and I had a sore head the next morning!"
Paddy Power said, "What an inspired bet! I'm just wondering does Adrian have a time machine or something, how on earth could have dreamt that would happen? But it's a lovely touch, and we're delighted to cough up the cash - the Luton keeper is off the Christmas card list though!"
Dat was een mooie toevoeging iddquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef tong80 het volgende:
the Luton keeper is off the Christmas card list though!"
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Posted: Sun Jan 08, 2006 8:37 pm Post subject: This guy MUST be Xabi's biggest fan now!!
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.bettingzone.co(...)8/manual_170819.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |