Krijgt Burton nu echt 500.000 pond voor die replay?quote:1652: FULL-TIME Burton 0-0 Man Utd
Sensational! Burton hold Manchester United to earn a money-spinning replay at Old Trafford.
1749: Deeney produces the moment of the match when he saves with his legs from a sharp Ritchie Jones shot. That save could be worth over £500,000 for the Conference side.
Als uitspelende ploeg krijg je een bepaald percentage van de recette en misschien nog wat extra's voor de televisierechten.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:07 schreef BliksemSchigt het volgende:United.
[..]
Krijgt Burton nu echt 500.000 pond voor die replay?![]()
Mijn ervaring is dat scousers over het algemeen niet heel agressief zijn in die gevallen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik mertke bij de 1-1 en 3-1 dat ik stond te klappen al had ik me voorgenomen dat niet te doen om eventuele problemen te voorkomen .
Over het algemeen idd.Maar je zal maar net de dronken hooligan van 2 meter 3 treffen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat scousers over het algemeen niet heel agressief zijn in die gevallen.
Was ook een van de woordvoerders/initiatief nemers van de reddingsactievan Leicester.quote:
Ja die was goedquote:Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Was ook een van de woordvoerders/initiatief nemers van de reddingsactievan Leicester.
Die opmerking gister van Linker (ook ex-Spurs) in MotD dat vandaag twee "giants of the game" elkaar zouden ontmoeten was wel geestig
Daar ga je gewoon uit de buurt van staanquote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over het algemeen idd.Maar je zal maar net de dronken hooligan van 2 meter 3 treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |