Je hebt ook deze hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar het zijn vast hetero-piemels!... of bi-piemels
in dat geval hoop ik echt op hetero-piemels. Ach, dat beslis ik nu gewoon: het was een hetero-piemel!
en dan hebben ze nog verschillende ribbeltjes ookquote:Watch yourself slip in and out of the tight, smooth entry time and time again, and let your most erotic desires be fulfilled.
Je hebt gelijk... bij deze he ik dan ook beslist dat het een sneue door zichzelf uitgeroepen bi is die koste een kut wil proberen maar eigenlijk zo gay is dat ie een echte niet aankan.quote:
Zie jequote:Op zondag 8 januari 2006 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ow en vlarp: aankomen om 1 was een typo, ik miste nog een 1... ik bedoelde 11. Na de richtingsgevoelstuntels kwamen we rond 11 aan
jahquote:
26 februari is het carnaval en dan moeten de [HOMO]'s uit Brabant en Limburg zuipen ...quote:
Wij hebben ook een compleet andere smaak..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jahMaar goed, dat maakt een half tweetje dus echt niet lekker
Een typisch noordelijke opvatting van carnaval... zuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
26 februari is het carnaval en dan moeten de [HOMO]'s uit Brabant en Limburg zuipen ...
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij hebben ook een compleet andere smaak..
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!
Ik val dan ook niet op timquote:Op zondag 8 januari 2006 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. Tim is niet zo heel mannelijk toch?
[..]
Het is toch leuk dat er 5 dagen in het jaar er mensen rondlopen zoals jij die andere 360 dagen ook rondloopt!
[..]
En allemaal foto's van azaitische meisjes in je handtas!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:19 schreef creno het volgende:
[..]
het is dat ik in de raad van elf zit, anders had ik me dit jaar verkleed als rocky: blauwe lenzen in, pubicpants aan, stro-pruik met lokken voor mijn ogen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |