Do & Vrij naar Eurosonic komenquote:
Uit GAM, kwam toevallig hier, toen las ik de woorden "weinig tot niet uitgaan".quote:
Mooi Bbooi betaald het bier.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef B_BOY het volgende:
je moet gewoon niet zeuren geld moet rollen:P maarja moet nu ff sparen voor vakantie maarja op de meet gaat het tog wel weer rollen ik ken mezelf.
Dan meot je ingrijpenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Uit GAM, kwam toevallig hier, toen las ik de woorden "weinig tot niet uitgaan".
De meet gaat voor mij denk ik ook wel iets meet kosten dan 25 euro jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef B_BOY het volgende:
je moet gewoon niet zeuren geld moet rollen:P maarja moet nu ff sparen voor vakantie maarja op de meet gaat het tog wel weer rollen ik ken mezelf.
dat was niet de planningquote:
Godver waar is m'n ruksmiley als je hem nodig hebt,quote:
Mooi ik voer Bboi zat.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat was niet de planning
doe ik alleeen als ik echt heel erg zat ben. dus moet je me eerst erg zat zien te krijgen.
quote:
Naais!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yamaha TRB 1005 TLB5 snaartje.
Kijk kosten delenquote:
Een paar flessen sterke drank en we zijn klaarquote:
okquote:Op zondag 8 januari 2006 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 shots goldstrike met een lading wodka..
Bdinges gaat lam
Een paar?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een paar flessen sterke drank en we zijn klaar![]()
* Casparovvv luisterd naar Greenday - Holiday waar de bassist zoooooo'n vet solo afgeeftquote:
doe datquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef B_BOY het volgende:
ff me spullen zoeke voor concert straks
* Dark_Angelus zet de deeveedee op bullet in a biblequote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv luisterd naar Greenday - Holiday waar de bassist zoooooo'n vet solo afgeeft
okquote:
We didn't finish yet.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef B_BOY het volgende:
en dan geniet de wc mee en is thomas weer nuchter dus heb je nog geen bier![]()
Sambuca, Goldstrike & Wodka puurquote:Op zondag 8 januari 2006 14:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
okBen niet zo'n expert met sterker spul, ik drink alleen bier
![]()
Je gaat?quote:
Dat hakt er wel lekker in jaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sambuca, Goldstrike & Wodka puurWie weet nog beetje tequila..
Respectievelijk tussen de 40 en 55%
Tuurlijk en daar moet je mee beginnen dan kom je niet eens meer aan het bierquote:
quote:
En daar doen we het juist voorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
gewoon beginnen met 1 glas goldstrike en daarna bier gaan zuipen. daar merk je dan niets meer van en op het eind van de avond kets-zatdas altijd mooi....
maarja ik ga me niet zat zuipen op de meet dan krijg je al die roddels weer he.
Ach, als iedereen zich zat zuipt weten de volgedne dag niemand meer wat van de meetquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
gewoon beginnen met 1 glas goldstrike en daarna bier gaan zuipen. daar merk je dan niets meer van en op het eind van de avond kets-zatdas altijd mooi....
whehe ja maar zonder vrouwen erbij kan er ook niets boeiends gebeuren. tenzij je het een leuke roddel vind als iemand kets-zat is.. nou dat gebeurt zo vaak..quote:
Wor je wkaker in een vreemd bed, huh wat doe ik hier nouquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, als iedereen zich zat zuipt weten de volgedne dag niemand meer wat van de meet![]()
Sjeck posts onder bovenstaande postquote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehe ja maar zonder vrouwen erbij kan er ook niets boeiends gebeuren. tenzij je het een leuke roddel vind als iemand kets-zat is.. nou dat gebeurt zo vaak..
ach als je langs je kijkt en der ligt een vrouw en ze ziet er enigszins goed uit is het niet erg tog??quote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wor je wkaker in een vreemd bed, huh wat doe ik hier nou
150km van huisquote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wor je wkaker in een vreemd bed, huh wat doe ik hier nou
Eehm wel want dan zal ik mijn vriendin het één en ander moeten verklarenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach als je langs je kijkt en der ligt een vrouw en ze ziet er enigszins goed uit is het niet erg tog??
Als er maar bier is tochquote:
Dan niet neequote:Op zondag 8 januari 2006 14:56 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach als je langs je kijkt en der ligt een vrouw en ze ziet er enigszins goed uit is het niet erg tog??
die is er toch niet bij dan:Pquote:Op zondag 8 januari 2006 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eehm wel want dan zal ik mijn vriendin het één en ander moeten verklaren
Nog nooit goldstrike op, maar de verhalen zijn......... mooiquote:Op zondag 8 januari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
is ook erg mooi spul., kom naar de meet dan gaan we het edrinken.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nog nooit goldstrike op, maar de verhalen zijn......... mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |