Nou dat valt toch wel mee? Tenminste bij mij hoef je maar iets meer dan een kwart te draaien en dan heb je gewoon volgas. Volgens mij kun je dat ook met een ijzerdraadje verhelpen, om hem strakker te draaien zeg maarquote:Op zondag 8 januari 2006 13:04 schreef fs180 het volgende:
en hier weer verder![]()
over dat snelgas, persoonlijk vindt ik het echt ruk om je hele pols te moeten draaien, en dan weer overpakken voordat je volgas geeft hoor![]()
Gewoon je varioring?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef MaximumRush het volgende:
Ohja, ik hoorde van iemand dat er nog een begrenzer in me demper zit. Klopt dat?
Nee dat weet ik ook wel, maarja, wel in de buurt hè. Vond het anders zegmaar een domme vraagquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Modwire het volgende:
Die zit niet in je demper...
Je vario zit in je blok, je demper zit op je uitlaat. Dat zit niet echt in de buurt.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel, maarja, wel in de buurt hè. Vond het anders zegmaar een domme vraag![]()
http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=123659quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je vario zit in je blok, je demper zit op je uitlaat. Dat zit niet echt in de buurt.
Het gaat om een demper van een Bidalot S2. Wel de nieuwe, die is wat langer.
In de OP staat dan een lijst met links naar alle scooters/brommers. (in de vorm van profielen op scootersites of plaatjes van de voertuigen).quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef Modwire het volgende:
Wat voor lijstje gaat dit over?
Heb jouw op maar overgenomen en gehost voor volgende keren fs180quote:Vorige delen:
4: [Centraal] Brommers enzo.. [deeltje 4]
3: *Pimp* hier met je scooter/brommer (Deeltje 3)
2: *Pimp* hier met je scooter/brommer (Deeltje 2)
1: Pimp *hier* met je scooter of brommer
Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers:
JunkieSietze http://www.xs4all.nl/~jejf/scooter/P8203166.JPG
DJ-Maurits http://i17.photobucket.com/albums/b66/DJ-Maurits/SSjeresize.jpg
JosvG http://members.home.nl/a.v.genugten/zooi/Zundapp1.JPG
bb_penske http://members.chello.nl/~w.hompes/webimages/hai_1.jpg
Jim.Beam http://imageshack.us/?x=my6&myref=http://forum.fok.nl/topic/754050/3/50
Coupe http://img.photobucket.com/albums/v490/Kadett91/DCP_1692.jpg
friemel http://82.161.167.141/ptcn/ecards/card_vera.jpg
n0ne http://img294.imageshack.us/img294/7493/dsc019375qq.th.jpg
xFriendx http://img334.imageshack.us/my.php?image=dsc005982zg.jpg
XoReP http://xorep.herejezus.nl(...)efox%20Wallpaper.JPG
classpc http://images.captainhentai.nl/citta/Citta_1.jpg
LadyDana http://groups.msn.com/_Se(...)=4675545159523470009
ikJur http://img64.imageshack.us/my.php?image=dscn27340ri.jpg
Leffe48 http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/BROMME~2.JPG
MarkyB http://members.home.nl/markyb/Afbeelding(095).jpg
vive_la_vida http://www.vreetlijn.net/scoot1.jpg
ook_gek http://gportal.hu/portal/motorok/image/gallery/T_rzene-6001.JPG
The-Reloader http://www.perso.nl/profiel/image/fotos/180_3
GFO http://members.home.nl/ivanmeel/Pics%20allerlei/tomosj.jpg
Vuurwerkman http://www.verdien-online.net/image.jpg
Slipslop http://www.graafhenk.nl/dump/brommer%20001.jpg
Kevv http://home.zonnet.nl/metroid/scoot2.jpg
"Vaste" Klanten:
Cerbie http://tinypic.com/b9ajrk.jpg
Geqxon http://www.buyshit.nl/fok/tomos/Nieuw/Thumbnails/IMG_0714.JPG
rob88 http://img133.imageshack.us/my.php?image=monpuch0019mt.jpg
Modwire http://img204.imageshack.us/my.php?image=pict00223sc.jpg
fs180 http://img369.imageshack.us/my.php?image=brom1dr.jpg
Bladezz http://roy.test.baarnschlyceum.nl/troep/brommer/
AkTje http://mike.balk-petiet.nl/vespa/images/vespa1.jpg
Code van de OP
Aerox vind ik zeker de coolste scooter om te hebben, ziet er stoer uit en je kunt hem mooi "tunen"quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef no1uknow het volgende:
Wat vinden jullie nou een goede BROMMER.
Ik word 21 mei 16, dus ik ga binnenkort ff rondneuzen.
Heb al iemand die ik een beetje ken die binnenkort zijn puch gaat verkopen.
Een Puch is een goede brommer, om mee te beginnen so wie so. Simpel om aan te sleutelen, zuipt weinig benzine en onderdelen en verzekering zijn goedkoop. (Verzekering iets meer als 100 euro per jaar dacht ik)quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef no1uknow het volgende:
Wat vinden jullie nou een goede BROMMER.
Ik word 21 mei 16, dus ik ga binnenkort ff rondneuzen.
Heb al iemand die ik een beetje ken die binnenkort zijn puch gaat verkopen.
met jouw kan ik pratenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef friemel het volgende:
Sjonge jonge, een echte man koopt een schakel Puch,
MS50V (heb ik)
MV50
VS50
etc, etc...
Maxi's zijn voor kampers, scooters voor mensen uit een achterbuurt![]()
(flame mode)
Dat hangt ervan af hoe je er op gaat zitten, als je normaal zit is het geen probleem, als je het tot doel stelt de meeste aerodynamische houding aan te nemen ga je het wel voelen na een tijdje, jaquote:Op maandag 16 januari 2006 01:36 schreef Chokeme het volgende:
Vraagje aan de mensen die op een buikschuiver rijden; hebben jullie nooit last van je rug/nek na lange afstanden? Ik rijd nu op een supermotard (furia), deze wil ik misschien inruilen op een wegracer maar aangezien ik al een 'kwetsbare' nek heb (2 wervels verkeerd) ben ik wel een beetje bang dat ik weer last van mijn nek ga krijgen..
Hm ik maak me niet zo druk om een cw-waarde van 0.00001 minder dus..;) Maar eens een proefritje doen ergens.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef Modwire het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe je er op gaat zitten, als je normaal zit is het geen probleem, als je het tot doel stelt de meeste aerodynamische houding aan te nemen ga je het wel voelen na een tijdje, ja![]()
of voor randdebiedel, koop dan een echte schakel 4taktquote:Op zondag 15 januari 2006 23:48 schreef friemel het volgende:
Sjonge jonge, een echte man koopt een schakel Puch,
MS50V (heb ik)
MV50
VS50
etc, etc...
Maxi's zijn voor kampers, scooters voor mensen uit een achterbuurt![]()
(flame mode)
ik heb geen idee waar je het over hebt maar een proefrit is alitjd goedquote:Op maandag 16 januari 2006 18:53 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Hm ik maak me niet zo druk om een cw-waarde van 0.00001 minder dus..;) Maar eens een proefritje doen ergens.
Met de Cw waarde doel ik op meer luchtweerstand (=rechter op zitten)quote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar je het over hebt maar een proefrit is alitjd goed![]()
Volgens mij dacht hij dat ik een begrenzer had, want me alarm knopje hangt aan me sleutel.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef fs180 het volgende:
whehe ja ben ze ook tegen gekomen vandaag, mijne heeft alleen een dikke bocht en een grotere carb, maar hij wist zeker dat mn cillinder en uitlaat niet standaard waren![]()
Wtf hebje aan een helm op een snorbrommer die 48 rijdquote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef mic_forever het volgende:
[..]
je moet wel een helm op de brommert maik0l
Dat merk je vanzelf als je tegen een muur rijdtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje aan een helm op een snorbrommer die 48 rijd
Ah joh, daar bij prop zijn ze ook de slimste nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:33 schreef C2C het volgende:
mensen ik kan een mooie rs kopen voor een mooie prijs..
ware het niet dat deze geimporteerd is uit belgie en op het moment geen plaatje meer heeft (niet gejat --> framenummer goed en aankoopsbewijs)
kan ik deze gewoon laten schouwen en er mee gaan rijden of niet?
true truequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah joh, daar bij prop zijn ze ook de slimste niet![]()
ken genoeg gasten die dat onder hun puch hebben hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:53 schreef Ayaxola het volgende:
Vandaag op de NSR van een vriend gereden, dat ding gaat zo'n beetje 130
Heb zelf niet zo hard gereden, maar iets van 75. Maar rijd wel lekker hoor.
Dat ding heeft 70cc met een 24 mm (!) carburateur. Hij rijd dan ook iets van 1 op 6
Boeiend, dan ga je echt nog niet zo hard hoor. Je Puch is dan ook zo krom. Maarja, in theorie kan natuurlijk allesquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
ken genoeg gasten die dat onder hun puch hebben hoor![]()
Precies, ik heb zelf ook een 70cc Puch, dan wel niet met een 24 mm carburateur maartoch. Die NSR heeft 4 versnellingen, en dat rijd zeker een stukje beter jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef Chokeme het volgende:
fs180 neem van mij een een 70cc nsr is echt wel 300 x meer kicken dan een 70 cc puchie
Heerlijk, met 4 bak als het kan, lekker lang doortrekken
Gewoon een dikke buis of balk tussen je frame lassenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:57 schreef Chokeme het volgende:
Mja. Als je suïcidaal bent..Als je het van die kant bekijkt zou de kick op een Puch juist hoger moeten zijn.
Ding knapt zowat in tweeen.
lol vriend van me had keertje film gemaakt, neem aan dat je dat bedoeld?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:25 schreef Bopmorn het volgende:
allus emhaer, kenkersnel
Zegt dat je wat?
Het ging toch over 70cc Puch's?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:11 schreef fs180 het volgende:
tuurlijk, daar niet van.. alleen puchg kun je met 70cc ook 130 laten rijden hoor
was zo gozert op een forum met een 130 cc blok eronder
op BF toevallig? 129,6cc op mb8 blok?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:11 schreef fs180 het volgende:
tuurlijk, daar niet van.. alleen puchg kun je met 70cc ook 130 laten rijden hoor
was zo gozert op een forum met een 130 cc blok eronder
Een AM6 blok met een goede 70cc'er en bijpassende uitlaat(dus geen pats uitlaat)kan de 120(echte kmh) wel halen..quote:Op zondag 22 januari 2006 02:53 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
op BF toevallig? 129,6cc op mb8 blok?
DAN haal je wel 130 jah... met 70cc nevernooit niet..
miss op een scooterteller ofzo![]()
van bf jaquote:Op zondag 22 januari 2006 02:53 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
op BF toevallig? 129,6cc op mb8 blok?
DAN haal je wel 130 jah... met 70cc nevernooit niet..
miss op een scooterteller ofzo![]()
Grapjequote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Ayaxola het volgende:
Demper?
En het is nog fout ookquote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef fs180 het volgende:
in extreem overleg met ro0oYtJuH (dat ik de tijd nam om dat te typen)
hebben we besloten jullie de eer te geven dit te lezen:
http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=8084
als motor al of brommer?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef mikezwet het volgende:
Honda 4 takt90cc handgekoppeld.
[afbeelding]
Dat lijkt me toch wel zoooo vet. Wat kost zoiets?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef mikezwet het volgende:
Honda 4 takt90cc handgekoppeld.
[afbeelding]
tussen de 800 en 1200 euri's heb je een originele honda dax (er zijn vele na-apers zoals de Jincheng monkey enz.)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel zoooo vet. Wat kost zoiets?
kan je die ook in 50 cc versie kopen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:01 schreef mikezwet het volgende:
Honda 4 takt90cc handgekoppeld.
[afbeelding]
Dit is een jin chengquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:55 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
tussen de 800 en 1200 euri's heb je een originele honda dax (er zijn vele na-apers zoals de Jincheng monkey enz.)
Brommer, zoals ik al benadrukte in mijn 1e post hierzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef fs180 het volgende:
tjahhangt ervan af wat je wilt..
wil je een brommer of een sco0tah
buget?
Wel een puch!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:45 schreef majestik1 het volgende:
Mijn ''ding''![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |