Precies, op je gemak kennis maken met mensen die plezier hebben in fotograferen, het meestal gratis doen, en sommige hebben zelfs ervaring op het gebied van naaktfotografie. Mocht het voor je gevoel niks zijn, dan kan je toch nog zelf aan het prutsen? Misschien zelfs met tips van deze mensen.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:38 schreef Schanulleke het volgende:
Kom anders naar de grote fotografen en modellenmeet, dan heb je de fotografen voor het uitzoeken.
met behulp van statief is het wel tedoen kost alleen gruwelijk veel moeite om er iets van te maken (bij ons dan)quote:Op zondag 8 januari 2006 11:01 schreef _oxygen_ het volgende:
Ik wil een keer naakt op de foto samen met mijn vriendin. We zijn nu nog topfit en strak in ons vel. Het is de bedoeling natuurlijk foto's te maken met beetje klassen.
Het is nu alleen de vraag of we moeten gaan werken met een fotograaf of zelf proberen. Wie heeft er het al eens gedaan? hoe waren de ervaringen?
Ik ben ongeveer 1,5 jaar aan het fotograferen met analoge spiegelreflex maar vanwege kosten heb ik dat maar even gestopt. Over paar maanden krijg ik een 350D voor mijn slagen. Standaard en goede camera is geen probleem. Ik ga, denk ik, eerder foto's maken om te kijken of er uberhaupt kans van slagen is.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:55 schreef Gizz het volgende:
Tja zelf proberen.. Je hangt hier niet vaak rond in fotografie, dus ik neem aan dat je nooit iets anders fotografeert dan wat standaard vakantiefoto's. Iets moois maken voor later gaat dan niet echt lukken. Sowieso heb je waarschijnlijk de apparatuur niet en geen portret/lichaamsfotografie ervaring. Een zelfportret is nog eens lastiger, en als er 2 mensen op de foto moeten al helemaal.
Weet je een fokuser die het al meer heeft gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:50 schreef pea4fun het volgende:
Precies, op je gemak kennis maken met mensen die plezier hebben in fotograferen, het meestal gratis doen, en sommige hebben zelfs ervaring op het gebied van naaktfotografie. Mocht het voor je gevoel niks zijn, dan kan je toch nog zelf aan het prutsen? Misschien zelfs met tips van deze mensen.
Ik maak ze vaker, van anderen wel te verstaan. Maar ik neem aan dat je zelfportret bedoelt?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:31 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Weet je een fokuser die het al meer heeft gedaan?
Nee nee.. Je had het goed. Welke fok! fotografen foto's al eerder van andere stellen naaktfoto's hebt gemaakt..quote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik maak ze vaker, van anderen wel te verstaan. Maar ik neem aan dat je zelfportret bedoelt?
Kom vanavond maar even op MSN, of mail me even. Ik moet nu even naar bezoek.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:44 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Nee nee.. Je had het goed. Welke fok! fotografen foto's al eerder van andere stellen naaktfoto's hebt gemaakt..
druk leven heb je tochquote:Op zondag 8 januari 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kom vanavond maar even op MSN, of mail me even. Ik moet nu even naar bezoek.
Graag zou ik wat werk van je willen zien. etc. Wat is je MSN adres?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef hades2006 het volgende:
ik wil t best eens proberen.
Doe nu wat portreft fotografie, maar vanaf volgende week heb ik beschikking over een klein studiotje waar ik mn flitsers enzo in kwijt kan.
1 post, en gelijk met je neus in de boter!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:50 schreef hades2006 het volgende:
ik wil t best eens proberen.
Doe nu wat portreft fotografie, maar vanaf volgende week heb ik beschikking over een klein studiotje waar ik mn flitsers enzo in kwijt kan.
Wanneer gaan wij dat eigenlijk eens proberen?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:12 schreef Natalie het volgende:
Bedenk je ook goed wat je eigenlijk voor foto's wil. Mag er echt iets te zien zijn, of niet? Er zijn genoeg voorbeelden van goede naaktfotografie.
Waarschijnlijk voor de zomer :-)quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:32 schreef steenz het volgende:
Wanneer gaan wij dat eigenlijk eens proberen?![]()
Alleen als ik de fotograaf mag uitkiezenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:32 schreef steenz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat eigenlijk eens proberen?![]()
Zelfontspannerquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Alleen als ik de fotograaf mag uitkiezen
Tuurlijk, ik heb hier wel twee camera's in huis met een zelfontspanner... Als jij nou je kleren alvast uittrekt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |