Verplicht aan de prikpil?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Gedwongen sterilisatie voor dit soort gevallen vereist echter een verandering van de grondwet en nogal wat internationale verdragen, omdat het gaat over de integriteit van het lichaam. Dit geld als een ernstige schending van de mensen rechten.
Is net zoiets als chemische castratie, wat ook gebeurt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Moeilijk moeilijk.
En is zeer omstreden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is net zoiets als chemische castratie, wat ook gebeurt.
In 'intellectuele' kringen wel. Het plebs roept gewoon "Hak z'n ballen eraf!"quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
En is zeer omstreden.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In 'intellectuele' kringen wel. Het plebs roept gewoon "Hak z'n ballen eraf!"
Geen goed idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef partijrechtenkind het volgende:
Nou laten ze dan eerst eens beginnen met ook levenslang voor babymoord!
Nee, maar je voorkomt daar wel mee dat-ie kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.
Op die manier. Maar bij bijvoorbeeld kinderverkrachters werkt het toch wel goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.
Zoals ik al zei, deze moeder hoort in een inrichtingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Nou laten ze dan eerst eens beginnen met ook levenslang voor babymoord!
Chemische castratie is in discussie voor kinderschenders, en het is geen gegeven dat zij kinderen niet meer lastig vallen als ze deze behandeling hebben gekregen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee, maar je voorkomt daar wel mee dat-ie kinderen krijgt.
Waarom is dat geen goed idee?quote:
Ik niet. Omdat ik denk dat er iets geestelijk helemaal niet in orde is met deze vrouw en daarom hoort ze niet in een gevangenis maar in een inrichting.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef silverpearl het volgende:
Waarom is dat geen goed idee?
Ik vind het wel een goed idee om levenslang te geven voor kindermoord.
mwoah, ze kunnen niet meer penetreren, nee, maar voor de rest verandert er niet veel (bij sommigen), hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op die manier. Maar bij bijvoorbeeld kinderverkrachters werkt het toch wel goed?
Toch jammer dat we geen ongebruikt continentje meer hebben liggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Chemische castratie is in discussie voor kinderschenders, en het is geen gegeven dat zij kinderen niet meer lastig vallen als ze deze behandeling hebben gekregen.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik niet. Omdat ik denk dat er iets geestelijk helemaal niet in orde is met deze vrouw en daarom hoort ze niet in een gevangenis maar in een inrichting.
Levenslang in een inrichting is ook een optie hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef silverpearl het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.
Er is vast iets geestelijk niet in orde, maar ik vind niet dat ze in een inrichting gestopt moet worden.
Dan krijgt ze hulp wordt ze over 9 jaar genezen verklaard en kan ze weer opnieuw beginnen.
Ze heeft er niet 1 vermoord maar 4.
Ze moet gewoon opgesloten worden.
Net zoals die andere TBSer die gewoon naar buiten wandelde zeker.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Levenslang in een inrichting is ook een optie hoor.
Ja, alle TBS-ers wandelen gewoon naar buiten en het is ook niet mogelijk om inrichtingen veiliger te maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef silverpearl het volgende:
Net zoals die andere TBSer die gewoon naar buiten wandelde zeker.
Nee dank je.
Dadelijk krijgt ze het in haar gekke kop om andere kinderen te vermoorden.
Ken je haar persoonlijk dan, je kunt helemaal niet weten of ze andere kinderen zou vermoorden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, alle TBS-ers wandelen gewoon naar buiten en het is ook niet mogelijk om inrichtingen veiliger te maken.
Iets verder denken dan je neus lang is, behoort op zich tot de mogelijkheden.
En ik durf er met wat ik nu weet behoorlijk zeker van te zijn dat ze niet andermans kinderen zou gaan lopen vermoorden.
Ik heb geen kinderen. Op basis van wat ik vermoed wat er aan de hand is (namelijk een postnatale depressie of psychose), denk ik echter dat ze totaal geen motief heeft om andermans kinderen te vermoorden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef silverpearl het volgende:
Ken je haar persoonlijk dan, je kunt helemaal niet weten of ze andere kinderen zou vermoorden.
Ik zou haar niet alleen laten met mijn kinderen.
Wauw, en dat allemaal zo op een forum. Knap man!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen. Op basis van wat ik vermoed wat er aan de hand is (namelijk een postnatale depressie of psychose), denk ik echter dat ze totaal geen motief heeft om andermans kinderen te vermoorden.
Ik zeg niet dat dat het is. Maar dat soort dingen zijn nogal eens de oorzaak bij infanticide. Statistisch gezien is er dus een redelijke kans dat er zoiets aan de hand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:43 schreef Redux het volgende:
Wauw, en dat allemaal zo op een forum. Knap man!
Onzin? Voor zover ik weet kan er vanalles aan de hand zijn. Jij weet ook niet wat daar aan de hand is, toch denk je te weten wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We horen het vanzelf. Of niet. Maar het is onzin om te denken dat iemand die haar eigen kinderen heeft omgebracht, ook andermans kinderen gaat lopen vermoorden.
Ik durf te wedden dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef thabit het volgende:
Statistisch gezien is de kans 100% dat ze haar eigen kinderen heeft vermoord. Maar hoe groot is de kans dat ze daarnaast ook nog de kinderen van iemand anders heeft vermoord, statistisch gezien dan?
Dit lijkt wel echt steeds vaker voor te komen. Erg droevig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
En weer een geval van infanticide
Vader doodt vier dochters en zichzelf
Ik denk eerder dat het "in" is er over te berichten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit lijkt wel echt steeds vaker voor te komen. Erg droevig.
Dat kan het ook zijn inderdaad. Misschien kwamen die dingen vroeger niet zo prominent in de media. De laatste maanden lijkt het wel schering en inslag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk eerder dat het "in" is er over te berichten.
jajaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn inderdaad. Misschien kwamen die dingen vroeger niet zo prominent in de media. De laatste maanden lijkt het wel schering en inslag.
Hmja, dat is waar...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
jaja
Dit soort dingen brengt kijkcijfers en krantenverkoop, gedegen achtegrond artikel over de economie in oosteuropa ofzo niet.
Ik las het net op het nieuwsquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:18 schreef partijrechtenkind het volgende:
De vier baby's die vorige maand dood werden gevonden in Beverwijk en Haarlem zijn levend geboren, en direct na geboorte door hun moeder verdronken in bad. Dat schrijft De Telegraaf woensdag op basis van twee 'goed ingevoerde bronnen rond het onderzoek'.
Na de verdrinking werden drie kinderen begraven in de tuin van de ouders in Beverwijk. Eén lijkje werd verstopt in het huis van hun grootmoeder in Haarlem. De baby's werden in december gevonden. De 29-jarige moeder van de kinderen zit vast op verdenking van doodslag of kindermoord.
De 35-jarige vader is op last van de rechtbank vrijgelaten. Zijn advocaat heeft gezegd dat hij niet heeft geweten dat de vrouw zwanger is geweest. Ook familieleden, vrienden en buren zouden niets van de zwangerschappen hebben gemerkt. De moeder 'moet bijna continu zwanger zijn geweest', zegt 'een bron rond de familie' in de krant. De moeder zou voor verdrinking hebben gekozen omdat dit het meest 'humaan' zou zijn en 'de minste sporen' zou achterlaten. Het laatste kind werd volgens de krant vlak voor kerst geboren.
Nu vermoed ik dus dat diegenen die dit deden zo gehersenspoeld zijn door een Christenbende dat ze dus tot dit soort daden zijn gekomen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |