abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33904869
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Gedwongen sterilisatie voor dit soort gevallen vereist echter een verandering van de grondwet en nogal wat internationale verdragen, omdat het gaat over de integriteit van het lichaam. Dit geld als een ernstige schending van de mensen rechten.
Verplicht aan de prikpil?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:32:26 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33904998
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verplicht aan de prikpil?
Moeilijk moeilijk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33905032
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Moeilijk moeilijk.
Is net zoiets als chemische castratie, wat ook gebeurt.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:37:00 #133
45206 Pietverdriet
pi_33905154
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is net zoiets als chemische castratie, wat ook gebeurt.
En is zeer omstreden.
pi_33905191
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
En is zeer omstreden.
In 'intellectuele' kringen wel. Het plebs roept gewoon "Hak z'n ballen eraf!"
pi_33905274
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En is zeer omstreden.
Nou laten ze dan eerst eens beginnen met ook levenslang voor babymoord!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:43:00 #136
45206 Pietverdriet
pi_33905353
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

In 'intellectuele' kringen wel. Het plebs roept gewoon "Hak z'n ballen eraf!"
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.
pi_33905410
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef partijrechtenkind het volgende:
Geen goed idee.
pi_33905419
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.
Nee, maar je voorkomt daar wel mee dat-ie kinderen krijgt.
pi_33905445
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Op die manier. Maar bij bijvoorbeeld kinderverkrachters werkt het toch wel goed?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:45:49 #140
45206 Pietverdriet
pi_33905465
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, deze moeder hoort in een inrichting
Ik denk dat je mensen die duidelijk ongeneesbaar zijn en dus recidiveren (herinner ik me het goed dat meer dan 90% van de TBSers binnen 2 jaar recidiveren?) gewoon nooit meer vrij moeten komen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:47:44 #141
45206 Pietverdriet
pi_33905537
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef thabit het volgende:

[..]

Nee, maar je voorkomt daar wel mee dat-ie kinderen krijgt.
Chemische castratie is in discussie voor kinderschenders, en het is geen gegeven dat zij kinderen niet meer lastig vallen als ze deze behandeling hebben gekregen.
pi_33905538
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geen goed idee.
Waarom is dat geen goed idee?
Ik vind het wel een goed idee om levenslang te geven voor kindermoord.
pi_33905575
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef silverpearl het volgende:
Waarom is dat geen goed idee?
Ik vind het wel een goed idee om levenslang te geven voor kindermoord.
Ik niet. Omdat ik denk dat er iets geestelijk helemaal niet in orde is met deze vrouw en daarom hoort ze niet in een gevangenis maar in een inrichting.
pi_33905585
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Op die manier. Maar bij bijvoorbeeld kinderverkrachters werkt het toch wel goed?
mwoah, ze kunnen niet meer penetreren, nee, maar voor de rest verandert er niet veel (bij sommigen), hoor.

opsluiten, in een inrichting, niet meer vrij laten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33905597
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Chemische castratie is in discussie voor kinderschenders, en het is geen gegeven dat zij kinderen niet meer lastig vallen als ze deze behandeling hebben gekregen.
Toch jammer dat we geen ongebruikt continentje meer hebben liggen.
pi_33905972
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik niet. Omdat ik denk dat er iets geestelijk helemaal niet in orde is met deze vrouw en daarom hoort ze niet in een gevangenis maar in een inrichting.
Daar ben ik het niet mee eens.
Er is vast iets geestelijk niet in orde, maar ik vind niet dat ze in een inrichting gestopt moet worden.
Dan krijgt ze hulp wordt ze over 9 jaar genezen verklaard en kan ze weer opnieuw beginnen.
Ze heeft er niet 1 vermoord maar 4.
Ze moet gewoon opgesloten worden.
pi_33906110
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef silverpearl het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.
Er is vast iets geestelijk niet in orde, maar ik vind niet dat ze in een inrichting gestopt moet worden.
Dan krijgt ze hulp wordt ze over 9 jaar genezen verklaard en kan ze weer opnieuw beginnen.
Ze heeft er niet 1 vermoord maar 4.
Ze moet gewoon opgesloten worden.
Levenslang in een inrichting is ook een optie hoor.
pi_33906186
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Levenslang in een inrichting is ook een optie hoor.
Net zoals die andere TBSer die gewoon naar buiten wandelde zeker.
Nee dank je.
Dadelijk krijgt ze het in haar gekke kop om andere kinderen te vermoorden.
pi_33906342
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef silverpearl het volgende:
Net zoals die andere TBSer die gewoon naar buiten wandelde zeker.
Nee dank je.
Dadelijk krijgt ze het in haar gekke kop om andere kinderen te vermoorden.
Ja, alle TBS-ers wandelen gewoon naar buiten en het is ook niet mogelijk om inrichtingen veiliger te maken.

Iets verder denken dan je neus lang is, behoort op zich tot de mogelijkheden.

En ik durf er met wat ik nu weet behoorlijk zeker van te zijn dat ze niet andermans kinderen zou gaan lopen vermoorden.
pi_33906902
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, alle TBS-ers wandelen gewoon naar buiten en het is ook niet mogelijk om inrichtingen veiliger te maken.

Iets verder denken dan je neus lang is, behoort op zich tot de mogelijkheden.

En ik durf er met wat ik nu weet behoorlijk zeker van te zijn dat ze niet andermans kinderen zou gaan lopen vermoorden.
Ken je haar persoonlijk dan, je kunt helemaal niet weten of ze andere kinderen zou vermoorden.
Ik zou haar niet alleen laten met mijn kinderen.
pi_33906978
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:25 schreef silverpearl het volgende:
Ken je haar persoonlijk dan, je kunt helemaal niet weten of ze andere kinderen zou vermoorden.
Ik zou haar niet alleen laten met mijn kinderen.
Ik heb geen kinderen. Op basis van wat ik vermoed wat er aan de hand is (namelijk een postnatale depressie of psychose), denk ik echter dat ze totaal geen motief heeft om andermans kinderen te vermoorden.
pi_33907518
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb geen kinderen. Op basis van wat ik vermoed wat er aan de hand is (namelijk een postnatale depressie of psychose), denk ik echter dat ze totaal geen motief heeft om andermans kinderen te vermoorden.
Wauw, en dat allemaal zo op een forum. Knap man!
pi_33907725
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:43 schreef Redux het volgende:
Wauw, en dat allemaal zo op een forum. Knap man!
Ik zeg niet dat dat het is. Maar dat soort dingen zijn nogal eens de oorzaak bij infanticide. Statistisch gezien is er dus een redelijke kans dat er zoiets aan de hand is.
pi_33907989
Statistisch gezien is er een redelijke kans dat er vanalles aan de hand is.
pi_33908176
We horen het vanzelf. Of niet. Maar het is onzin om te denken dat iemand die haar eigen kinderen heeft omgebracht, ook andermans kinderen gaat lopen vermoorden.
pi_33908322
Statistisch gezien is de kans 100% dat ze haar eigen kinderen heeft vermoord. Maar hoe groot is de kans dat ze daarnaast ook nog de kinderen van iemand anders heeft vermoord, statistisch gezien dan?
pi_33908380
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We horen het vanzelf. Of niet. Maar het is onzin om te denken dat iemand die haar eigen kinderen heeft omgebracht, ook andermans kinderen gaat lopen vermoorden.
Onzin? Voor zover ik weet kan er vanalles aan de hand zijn. Jij weet ook niet wat daar aan de hand is, toch denk je te weten wat er aan de hand is.
pi_33908629
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef thabit het volgende:
Statistisch gezien is de kans 100% dat ze haar eigen kinderen heeft vermoord. Maar hoe groot is de kans dat ze daarnaast ook nog de kinderen van iemand anders heeft vermoord, statistisch gezien dan?
Ik durf te wedden dat dat niet het geval is.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:15:09 #159
45206 Pietverdriet
pi_33910693
En weer een geval van infanticide
Vader doodt vier dochters en zichzelf
pi_33910727
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
En weer een geval van infanticide
Vader doodt vier dochters en zichzelf
Dit lijkt wel echt steeds vaker voor te komen. Erg droevig.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:21:01 #161
45206 Pietverdriet
pi_33910943
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dit lijkt wel echt steeds vaker voor te komen. Erg droevig.
Ik denk eerder dat het "in" is er over te berichten.
pi_33910982
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk eerder dat het "in" is er over te berichten.
Dat kan het ook zijn inderdaad. Misschien kwamen die dingen vroeger niet zo prominent in de media. De laatste maanden lijkt het wel schering en inslag.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:29:35 #163
45206 Pietverdriet
pi_33911204
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat kan het ook zijn inderdaad. Misschien kwamen die dingen vroeger niet zo prominent in de media. De laatste maanden lijkt het wel schering en inslag.
jaja
Dit soort dingen brengt kijkcijfers en krantenverkoop, gedegen achtegrond artikel over de economie in oosteuropa ofzo niet.
pi_33911244
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
jaja
Dit soort dingen brengt kijkcijfers en krantenverkoop, gedegen achtegrond artikel over de economie in oosteuropa ofzo niet.
Hmja, dat is waar...
pi_33931381
De vier baby's die vorige maand dood werden gevonden in Beverwijk en Haarlem zijn levend geboren, en direct na geboorte door hun moeder verdronken in bad. Dat schrijft De Telegraaf woensdag op basis van twee 'goed ingevoerde bronnen rond het onderzoek'.

Na de verdrinking werden drie kinderen begraven in de tuin van de ouders in Beverwijk. Eén lijkje werd verstopt in het huis van hun grootmoeder in Haarlem. De baby's werden in december gevonden. De 29-jarige moeder van de kinderen zit vast op verdenking van doodslag of kindermoord.

De 35-jarige vader is op last van de rechtbank vrijgelaten. Zijn advocaat heeft gezegd dat hij niet heeft geweten dat de vrouw zwanger is geweest. Ook familieleden, vrienden en buren zouden niets van de zwangerschappen hebben gemerkt. De moeder 'moet bijna continu zwanger zijn geweest', zegt 'een bron rond de familie' in de krant. De moeder zou voor verdrinking hebben gekozen omdat dit het meest 'humaan' zou zijn en 'de minste sporen' zou achterlaten. Het laatste kind werd volgens de krant vlak voor kerst geboren.
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:16:05 #166
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33932739
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:18 schreef partijrechtenkind het volgende:
De vier baby's die vorige maand dood werden gevonden in Beverwijk en Haarlem zijn levend geboren, en direct na geboorte door hun moeder verdronken in bad. Dat schrijft De Telegraaf woensdag op basis van twee 'goed ingevoerde bronnen rond het onderzoek'.

Na de verdrinking werden drie kinderen begraven in de tuin van de ouders in Beverwijk. Eén lijkje werd verstopt in het huis van hun grootmoeder in Haarlem. De baby's werden in december gevonden. De 29-jarige moeder van de kinderen zit vast op verdenking van doodslag of kindermoord.

De 35-jarige vader is op last van de rechtbank vrijgelaten. Zijn advocaat heeft gezegd dat hij niet heeft geweten dat de vrouw zwanger is geweest. Ook familieleden, vrienden en buren zouden niets van de zwangerschappen hebben gemerkt. De moeder 'moet bijna continu zwanger zijn geweest', zegt 'een bron rond de familie' in de krant. De moeder zou voor verdrinking hebben gekozen omdat dit het meest 'humaan' zou zijn en 'de minste sporen' zou achterlaten. Het laatste kind werd volgens de krant vlak voor kerst geboren.
Ik las het net op het nieuws vreselijk. Ik snap hier echt helemaal niets van, die vrouw moet wel heel erg ziek zijn.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_33938822
Het houd maar niet op,

Meisje (6) dood gevonden in Dommelen
VALKENSWAARD - In een woning in Dommelen (gemeente Valkenswaard) is woensdagochtend het levenloze lichaam van een zesjarig meisje gevonden. Haar grootouders vonden het kind omstreeks 10.30 uur, meldde een woordvoerder van de politie. Op dat moment was verder niemand in het huis aanwezig.

Het meisje woonde bij twee vrouwen, van wie vermoedelijk een de moeder is. Vast staat dat de auto van een van de vrouwen in de nacht van dinsdag op woensdag in het nabijgelegen Borkel bij een ernstig ongeval betrokken is geweest. De auto was tegen een boom gebotst. Getuigen hebben twee vrouwen de plek van het ongeluk zien verlaten. Het duo is vooralsnog spoorloos.

De omstandigheden waaronder het meisje om het leven is gekomen zijn dusdanig dat de politie in het huis onderzoek verricht. De doodsoorzaak is nog onbekend. De genoemde straat in Dommelen is afgezet.

Er gaat onderhand geen dag voorbij zonder baby,kindermoord!
En dan nog zijn er mensen die twijfelen,of het wel allemaal zo slecht is gesteld met kinderen!
Nee nederland word steeds kindonvriendelijker!
Gr Zorro
pi_33940470
Ja, ik heb het net op teletekst gelezen. Wat een raar verhaal.
pi_33940551
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:40 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Etc etc
Nu vermoed ik dus dat diegenen die dit deden zo gehersenspoeld zijn door een Christenbende dat ze dus tot dit soort daden zijn gekomen!
Waren ze nu maar naar een abortuskliniek gegaan!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')