abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:05:59 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33901867
Euh, Partijrechtenkind, wat heeft dat met mijn post te maken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33901999
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh, Partijrechtenkind, wat heeft dat met mijn post te maken?
Om te laten zien dat het goed is om er over te praten!
Maar nog beter om er wat aan proberen te doen!
Want ik weet zeker,dat als er bv honderdduizend mensen ook naar de politicie schrijven,de straffen wel verhoogd gaan worden,en dat woord voor Baby/Kindermoord zeker eens tijd!
pi_33902063
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Die denkwijze noemt men Eugenetica.
Ik moet zeggen dat ik het soms ook best een aantrekkelijk idee vind.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:36:04 #104
45206 Pietverdriet
pi_33903106
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:09 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Om te laten zien dat het goed is om er over te praten!
Maar nog beter om er wat aan proberen te doen!
Want ik weet zeker,dat als er bv honderdduizend mensen ook naar de politicie schrijven,de straffen wel verhoogd gaan worden,en dat woord voor Baby/Kindermoord zeker eens tijd!
Dus om het ene kwaad te bestrijden, de kindermoord, kies jij er dan voor om door de staat te laten bepalen of jij wel of geen kinderen mag krijgen?
Ik vind dat persoonlijk eigenlijk nog erger..
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:36:53 #105
45206 Pietverdriet
pi_33903140
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik niet/.
pi_33903146
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus om het ene kwaad te bestrijden, de kindermoord, kies jij er dan voor om door de staat te laten bepalen of jij wel of geen kinderen mag krijgen?
Hij heeft het daar niet over hoor. Dat was thabit.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:40:50 #107
45206 Pietverdriet
pi_33903282
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hij heeft het daar niet over hoor. Dat was thabit.
IK weet dat Thabit dit vind, maar aangezien dees persoon reageerde op mijn jegens Thabit daarover wou ik van hem weten of hij dat onderschreef met zijn post over de straffen op kindermoord.
pi_33903300
Te veel vrijheid bestaat niet in Piet's ogen. Zelfs niet als dat tot mishandeling of moord leidt.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:44:46 #109
45206 Pietverdriet
pi_33903412
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:41 schreef thabit het volgende:
Te veel vrijheid bestaat niet in Piet's ogen. Zelfs niet als dat tot mishandeling of moord leidt.
En teveel staatscontrole in jouw ogen niet? Ieder maatschappelijk issue wil jij oplossen door totalitair staatsbeleid?
pi_33903477
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:41 schreef thabit het volgende:
In theorie zou ik het helemaal niet erg vinden als er eisen gesteld zouden worden aan het krijgen van kinderen, omdat er teveel kinderen opgroeien in ellende. Maar praktisch gezien vind ik het niet kunnen. Je tast dan de basale rechten van een mens aan. Maar ik ben het ergens wel met je eens dat het een beetje krom is dat je voor het adopteren van een hond uit het asiel van onder tot boven gescreend word terwijl elke Tokkie er zo tig kinderen bij kan fokken.
pi_33903517
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja ik vind dat deze vrouw,nooit geen kinderen meer zou mogen KUNNEN krijgen!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:48:58 #112
45206 Pietverdriet
pi_33903546
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

In theorie zou ik het helemaal niet erg vinden als er eisen gesteld zouden worden aan het krijgen van kinderen, omdat er teveel kinderen opgroeien in ellende. Maar praktisch gezien vind ik het niet kunnen. Je tast dan de basale rechten van een mens aan. Maar ik ben het ergens wel met je eens dat het een beetje krom is dat je voor het adopteren van een hond uit het asiel van onder tot boven gescreend word terwijl elke Tokkie er zo tig kinderen bij kan fokken.
Dat zou je ook om kunnen draaien om de absurtheid van het asiel aan te tonen, maar dat gaat OT
pi_33903556
Kijk, om auto te mogen rijden moet je ook een rijbewijs halen. Dat is niet voor niets zo en heeft ook niets met totalitair staatsbeleid te maken maar is juist om te voorkomen dat het een kankerzooi wordt.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:49:24 #114
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33903561
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik ook. Als ik zie hoeveel randdebielen maar kinderen op de wereld zetten en ze de meest verschrikkelijke dingen aandoen..
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_33903562
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

En ook deze Vader,mocht hij er wel bij betrokken zijn geweest?

OM niet in beroep tegen vrijlaten vader dode baby's
HAARLEM - Het Openbaar Ministerie (OM) gaat niet in beroep tegen de vrijlating van de 35-jarige vader van de vier gedode baby's door de rechtbank in Haarlem. Dat heeft persofficier E. Hartjes dinsdag laten weten. Volgens hem heeft het OM dit besluit genomen om praktische redenen.

Het OM is het er niet mee eens dat de vader op 4 januari na twee weken voorlopige hechtenis is vrijgelaten en beschouwt hem nog steeds als verdachte. „Als we tegen dit besluit in beroep gaan, gaan er nog een paar weken overheen voordat het hof deze zaak behandelt. In de tussentijd is de man nog steeds op vrije voeten”, aldus Hartjes. Volgens hem is het voor het onderzoek in de zaak niet noodzakelijk dat de man vast zit. „Het onderzoek kan gewoon doorgaan.”

Een andere overweging is dat als de rechtbank de man en zijn 29-jarige vrouw tot eenzelfde straf zou veroordelen, het voorarrest van de vrouw van de straf af gaat. „De vader zal in dat geval dus langer moeten zitten”, aldus Hartjes.

In en om de woning van het echtpaar in Beverwijk vond de politie eind december de lichamen van drie overleden baby's. In een woning in Haarlem werd op 21 december al een dode baby van het echtpaar gevonden.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:50:44 #116
45206 Pietverdriet
pi_33903605
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

daar hadden we het niet over, het ging om preventie.
pi_33903626
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat zou je ook om kunnen draaien om de absurtheid van het asiel aan te tonen, maar dat gaat OT
Het gaat me om de vergelijking. Ik zou het ook kunnen vergelijken met de adoptie van kinderen. Heel veel mensen die kinderen zouden willen adopteren komen daarvoor niet in aanmerking omdat ze niet aan de zeer strenge eisen van de adoptie-instanties voldoen. Terwijl de mensen die willen adopteren dat toch vaak uit heel nobele motieven doen. En dan mag de eerste de beste crimineel gewoon zomaar een mensje onder zijn hoede nemen... Betere vergelijking wrs.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:52:55 #118
45206 Pietverdriet
pi_33903688
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:49 schreef thabit het volgende:
Kijk, om auto te mogen rijden moet je ook een rijbewijs halen. Dat is niet voor niets zo en heeft ook niets met totalitair staatsbeleid te maken maar is juist om te voorkomen dat het een kankerzooi wordt.
probleem is alleen dat rijvaardigheid redelijk te toetsen is, en het omgaan met kinderen niet.
En dan nog rijden er vele mensen vreselijk asociaal en gevaarlijk auto, met schijt aan alle verkeersregels.
pi_33903750
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
probleem is alleen dat rijvaardigheid redelijk te toetsen is, en het omgaan met kinderen niet.
En dan nog rijden er vele mensen vreselijk asociaal en gevaarlijk auto, met schijt aan alle verkeersregels.
Kindermishandeling en dergelijke kunnen ook nooit helemaal voorkomen worden. Maar ik zie wel eens mensen van wie ik ten diepste betreur dat ze zich hebben voortgeplant.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:00:21 #120
45206 Pietverdriet
pi_33903954
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het gaat me om de vergelijking. Ik zou het ook kunnen vergelijken met de adoptie van kinderen. Heel veel mensen die kinderen zouden willen adopteren komen daarvoor niet in aanmerking omdat ze niet aan de zeer strenge eisen van de adoptie-instanties voldoen. Terwijl de mensen die willen adopteren dat toch vaak uit heel nobele motieven doen. En dan mag de eerste de beste crimineel gewoon zomaar een mensje onder zijn hoede nemen... Betere vergelijking wrs.
En daarmee geef je ook al aan waar de schoen wringt.
Hoe ga je het beoordelen?
Bij adoptie bv gold homosexualteit tot voor kort als een grote NEE
Lesbische paren waar er 1 de natuurlijke moeder was werden de kinderen bij hun andere mama weggehaald als de natuurlijke moeder overleed, omdat de poltiiek vond dat dit zo moest.
Hoe ga je nu mensen beoordelen? Geschoolde zielenknijpers worden voor de gek gehouden door TBSers en recidiveren in enorme mate na genezen te zijn verklaard. En dan denk jij dat je de hele bevolking kan gaan beoordelen of ze geschikt zijn een kind op te voeden en dit allemaal door de staat te laten doen?
En mensen die zwanger worden zonder vergunning, ga je die aborteren?

Trek je bruine hemd maar aan als je dit wil, want dat totalitairisme a la Nazi Duitsland.
pi_33904130
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
En daarmee geef je ook al aan waar de schoen wringt.
Hoe ga je het beoordelen?
Bij adoptie bv gold homosexualteit tot voor kort als een grote NEE
Lesbische paren waar er 1 de natuurlijke moeder was werden de kinderen bij hun andere mama weggehaald als de natuurlijke moeder overleed, omdat de poltiiek vond dat dit zo moest.
Hoe ga je nu mensen beoordelen? Geschoolde zielenknijpers worden voor de gek gehouden door TBSers en recidiveren in enorme mate na genezen te zijn verklaard. En dan denk jij dat je de hele bevolking kan gaan beoordelen of ze geschikt zijn een kind op te voeden en dit allemaal door de staat te laten doen?
En mensen die zwanger worden zonder vergunning, ga je die aborteren?

Trek je bruine hemd maar aan als je dit wil, want dat totalitairisme a la Nazi Duitsland.
Ik wachtte al tot het N-woord zou vallen. Ik heb eerder al aangegeven dat ik denk dat je het niet kunt maken. Ik geef enkel aan dat het best krom is dat een liefdevol iemand die dolgraag een minder bedeeld kind zou opvangen, dat niet mag, terwijl het echtpaar dat z'n kinderen mishandelt en misbruikt, gewoon een volgend kind kan krijgen. Maar zo is het nu eenmaal.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:13:39 #122
45206 Pietverdriet
pi_33904408
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik wachtte al tot het N-woord zou vallen.
het was ook niet tegen jou persoonlijk bedoelt, maar om aan te geven hoe ver dit gaat en waar men voor kiest als je deze keuzes maakt.
quote:
Ik heb eerder al aangegeven dat ik denk dat je het niet kunt maken. Ik geef enkel aan dat het best krom is dat een liefdevol iemand die dolgraag een minder bedeeld kind zou opvangen, dat niet mag,
klopt, dat is krom
quote:
terwijl het echtpaar dat z'n kinderen mishandelt en misbruikt, gewoon een volgend kind kan krijgen. Maar zo is het nu eenmaal.
Ja, en niet te voorkomen, tenzij je volkomen doorslaat
pi_33904465
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, en niet te voorkomen, tenzij je volkomen doorslaat
En iemand die bewezen heeft niet normaal met kinderen om te kunnen gaan (ouders van Savannah), mag je die ook niet het recht op voortplanting ontzeggen? Weegt die vrijheid zwaarder dan de ellende van zo'n kind?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:16:43 #124
45206 Pietverdriet
pi_33904507
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En iemand die bewezen heeft niet normaal met kinderen om te kunnen gaan (ouders van Savannah), mag je die ook niet het recht op voortplanting ontzeggen? Weegt die vrijheid zwaarder dan de ellende van zo'n kind?
Nee, ik had het over voorkomen, voordat de kinderen er zijn,
pi_33904626
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap ik, maar wat is je antwoord op die vraag?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:21:08 #126
45206 Pietverdriet
pi_33904648
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Snap ik, maar wat is je antwoord op die vraag?
dat de kinderbescherming en justitie daar enorm hebben gefaald.
pi_33904706
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voorkomen kunnen wij het helaas niet!
Maar door zwaarder straffen,en door dit soort onmensen te verbieden ooit nog kinderen te krijgen)zowel de mannelijke als vrouwelijke dader,kunnen wij het wel verminderen!
Sterrilistatie,is vor dit soort de oplossing!
pi_33904810
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
dat de kinderbescherming en justitie daar enorm hebben gefaald.
Dat is evident, maar geen antwoord op mijn vraag. Als we even uitgaan van het concrete geval van Savannah. Mag je voorkomen dat die ouders ooit nog kinderen krijgen / mag je eventuele kinderen afnemen?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:26:57 #129
45206 Pietverdriet
pi_33904823
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Voorkomen kunnen wij het helaas niet!
Maar door zwaarder straffen,en door dit soort onmensen te verbieden ooit nog kinderen te krijgen)zowel de mannelijke als vrouwelijke dader,kunnen wij het wel verminderen!
Sterrilistatie,is vor dit soort de oplossing!
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat is evident, maar geen antwoord op mijn vraag. Als we even uitgaan van het concrete geval van Savannah. Mag je voorkomen dat die ouders ooit nog kinderen krijgen /
Gedwongen sterilisatie voor dit soort gevallen vereist echter een verandering van de grondwet en nogal wat internationale verdragen, omdat het gaat over de integriteit van het lichaam. Dit geld als een ernstige schending van de mensen rechten.
quote:
mag je eventuele kinderen afnemen?
Ja, als we bv naar het meisje van Nulde kijken, had waarschijnlijk beter naar de vader kunnen gaan. Maar justitie in NL wijst kinderen altijd toe aan de moeder, en daar ligt denk ik probleem.
pi_33904869
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Gedwongen sterilisatie voor dit soort gevallen vereist echter een verandering van de grondwet en nogal wat internationale verdragen, omdat het gaat over de integriteit van het lichaam. Dit geld als een ernstige schending van de mensen rechten.
Verplicht aan de prikpil?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:32:26 #131
45206 Pietverdriet
pi_33904998
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Verplicht aan de prikpil?
Moeilijk moeilijk.
pi_33905032
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Moeilijk moeilijk.
Is net zoiets als chemische castratie, wat ook gebeurt.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:37:00 #133
45206 Pietverdriet
pi_33905154
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is net zoiets als chemische castratie, wat ook gebeurt.
En is zeer omstreden.
pi_33905191
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
En is zeer omstreden.
In 'intellectuele' kringen wel. Het plebs roept gewoon "Hak z'n ballen eraf!"
pi_33905274
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En is zeer omstreden.
Nou laten ze dan eerst eens beginnen met ook levenslang voor babymoord!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:43:00 #136
45206 Pietverdriet
pi_33905353
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

In 'intellectuele' kringen wel. Het plebs roept gewoon "Hak z'n ballen eraf!"
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.
pi_33905410
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef partijrechtenkind het volgende:
Geen goed idee.
pi_33905419
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je een sociopaat niet geneest of voorkomt dat ie weer in zijn oude gedrag vervalt door hem te castreren.
Nee, maar je voorkomt daar wel mee dat-ie kinderen krijgt.
pi_33905445
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Op die manier. Maar bij bijvoorbeeld kinderverkrachters werkt het toch wel goed?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:45:49 #140
45206 Pietverdriet
pi_33905465
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:40 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, deze moeder hoort in een inrichting
Ik denk dat je mensen die duidelijk ongeneesbaar zijn en dus recidiveren (herinner ik me het goed dat meer dan 90% van de TBSers binnen 2 jaar recidiveren?) gewoon nooit meer vrij moeten komen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:47:44 #141
45206 Pietverdriet
pi_33905537
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef thabit het volgende:

[..]

Nee, maar je voorkomt daar wel mee dat-ie kinderen krijgt.
Chemische castratie is in discussie voor kinderschenders, en het is geen gegeven dat zij kinderen niet meer lastig vallen als ze deze behandeling hebben gekregen.
pi_33905538
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geen goed idee.
Waarom is dat geen goed idee?
Ik vind het wel een goed idee om levenslang te geven voor kindermoord.
pi_33905575
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef silverpearl het volgende:
Waarom is dat geen goed idee?
Ik vind het wel een goed idee om levenslang te geven voor kindermoord.
Ik niet. Omdat ik denk dat er iets geestelijk helemaal niet in orde is met deze vrouw en daarom hoort ze niet in een gevangenis maar in een inrichting.
pi_33905585
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Op die manier. Maar bij bijvoorbeeld kinderverkrachters werkt het toch wel goed?
mwoah, ze kunnen niet meer penetreren, nee, maar voor de rest verandert er niet veel (bij sommigen), hoor.

opsluiten, in een inrichting, niet meer vrij laten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33905597
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Chemische castratie is in discussie voor kinderschenders, en het is geen gegeven dat zij kinderen niet meer lastig vallen als ze deze behandeling hebben gekregen.
Toch jammer dat we geen ongebruikt continentje meer hebben liggen.
pi_33905972
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik niet. Omdat ik denk dat er iets geestelijk helemaal niet in orde is met deze vrouw en daarom hoort ze niet in een gevangenis maar in een inrichting.
Daar ben ik het niet mee eens.
Er is vast iets geestelijk niet in orde, maar ik vind niet dat ze in een inrichting gestopt moet worden.
Dan krijgt ze hulp wordt ze over 9 jaar genezen verklaard en kan ze weer opnieuw beginnen.
Ze heeft er niet 1 vermoord maar 4.
Ze moet gewoon opgesloten worden.
pi_33906110
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef silverpearl het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.
Er is vast iets geestelijk niet in orde, maar ik vind niet dat ze in een inrichting gestopt moet worden.
Dan krijgt ze hulp wordt ze over 9 jaar genezen verklaard en kan ze weer opnieuw beginnen.
Ze heeft er niet 1 vermoord maar 4.
Ze moet gewoon opgesloten worden.
Levenslang in een inrichting is ook een optie hoor.
pi_33906186
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Levenslang in een inrichting is ook een optie hoor.
Net zoals die andere TBSer die gewoon naar buiten wandelde zeker.
Nee dank je.
Dadelijk krijgt ze het in haar gekke kop om andere kinderen te vermoorden.
pi_33906342
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef silverpearl het volgende:
Net zoals die andere TBSer die gewoon naar buiten wandelde zeker.
Nee dank je.
Dadelijk krijgt ze het in haar gekke kop om andere kinderen te vermoorden.
Ja, alle TBS-ers wandelen gewoon naar buiten en het is ook niet mogelijk om inrichtingen veiliger te maken.

Iets verder denken dan je neus lang is, behoort op zich tot de mogelijkheden.

En ik durf er met wat ik nu weet behoorlijk zeker van te zijn dat ze niet andermans kinderen zou gaan lopen vermoorden.
pi_33906902
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, alle TBS-ers wandelen gewoon naar buiten en het is ook niet mogelijk om inrichtingen veiliger te maken.

Iets verder denken dan je neus lang is, behoort op zich tot de mogelijkheden.

En ik durf er met wat ik nu weet behoorlijk zeker van te zijn dat ze niet andermans kinderen zou gaan lopen vermoorden.
Ken je haar persoonlijk dan, je kunt helemaal niet weten of ze andere kinderen zou vermoorden.
Ik zou haar niet alleen laten met mijn kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')