Van mijn overbuurvrouw die nogal een lekkere milf is, heb ik een foto gekregen waar ik me zometeen zooo op ga afrukken. Denk ik, ik weet het nog niet zeker. Ik weet het eigenlijk niet zeker omdat het ergens behoorlijk ziek en vrij zielig is om je af te rukken op een foto van je overbuurvrouw. Nu heeft ze wel lekkere tieten
![]()
, dus dat spreekt weer in mijn voordeel.
Voordat ik een foto van haar had, stond ik me wel eens af te rukken voor het raam. Maar de buurt stelde dat niet zo op prijs en verzocht me om mijn activiteiten te staken. Nu is rukken voor het raam met gesloten gordijnen ook niet bijzonder stimulerend en bovendien geeft dat vlekken in de gordijnen, vandaar dat ik me moet behelpen met rukken op de foto.
Voordat jullie beginnen te roepen om pics, ik kan die hier niet plaatsen omdat ze dan meteen weet dat ik zulke romantische gevoelens voor haar heb. Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat ze ook fokt. Heeft iemand nog goede adviezen om een beetje goed klaar te komen op mijn overbuurvrouw? Masturberen in een ouwe sok gaat ook vervelen.
Ben ik trouwens erg ziek bezig?