Tja, je moet wat zeggen als je homo bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:10 schreef Bupagay het volgende:
Dat J-Lo dat in een nummer zingt, wil niet zeggen dat dat ook zo is dombo!
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Een vrouw kan toch voelen wanneer een penis gaat 'kloppen'. Dat is een teken dat de man op het punt staat om klaar te komen.
Zolang er geen schuttingwoorden in voorkomen, mag het allemaal hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef Molluck het volgende:
Maar is dit wel serieus wat Jennifer Lopez zingt? Ik ken de songtekst niet dus ik weet niet in welke context ze het zegt, maar ik kan me niet voorstellen dat ze hiermee wegkomt op de preutse Amerikaanse tv
Ja, maar dat is je eigen keuze toch? Dat hoeft nog niets te betekenen. Ik bedoel, het is niet dat je automatisch sneller en heftiger wordt door het gevoel van komen zeg maar. Het geeft een extra dimensie aan het geheel, waardoor je het wellicht vrijwel altijd doet. Maar goed, zo zou ik het mij wel kunnen voorstellen idd.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:28 schreef bonke het volgende:
als de slagen wat sneller en heftiger worden kan je ervanuit gaan dat ze het wel voelt
Bij mij niet hoor, alleen tijdens en nog even erna.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kloppen van de penis kun je voelen, FuifDuif. En dat gebeurt dus vlak voor het klaarkomen.
Ik voel dat ook alleen als mijn vriend klaarkomt en erna!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, alleen tijdens en nog even erna.
oefenenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Debs het volgende:
[..]
Ik voel dat ook alleen als mijn vriend klaarkomt en erna!
Misschien verschilt het per man of het al ervoor begint of tijdens.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:38 schreef FuifDuif het volgende:
Bij mij niet hoor, alleen tijdens en nog even erna.
Ja, dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb alleen nog mijn eigen penis ervarenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien verschilt het per man of het al ervoor begint of tijdens.
Je meent het!quote:Op zondag 8 januari 2006 12:04 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb alleen nog mijn eigen penis ervaren.
Ja, nou dat is trouwens niet helemaal waar. In het begin van mijn pubertijd heb ik nog wel eens geëxperimenteerd met mijn beste vriendje van destijds. Maar ik herinner me niet meer hoe het toen ging wat dit onderwerp betreftquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, nou dat is trouwens niet helemaal waar. In het begin van mijn pubertijd heb ik nog wel eens geëxperimenteerd met mijn beste vriendje van destijds. Maar ik herinner me niet meer hoe het toen ging wat dit onderwerp betreft.
Let dan ook een keer beter op.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, nou dat is trouwens niet helemaal waar. In het begin van mijn pubertijd heb ik nog wel eens geëxperimenteerd met mijn beste vriendje van destijds. Maar ik herinner me niet meer hoe het toen ging wat dit onderwerp betreft.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef blackbully het volgende:
zal het niet erg afhankelijk zijn van de plek?
ik kan me voorstellen dat je het niet overal even goed voeld.
achter in het keelgat hebben ze meestal wel goed door.
alleen het zingen gaat dan wat moeilijk
Wil je iets zeggenquote:
Hij is vast homofobisch.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wil je iets zeggen? Het is heel normaal, hoor, om met hetzelfde geslacht te experimenteren op seksueel gebied.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
A dirty mind is a man's best friend.
Zo dacht ik vroeger altijd dat mijn schoolmeester (die fan was van Normaal en gitaar speelde) een liedje zong over 'hoerentaart' ('Oerend Hard').
En waarschijnlijk bij geen enkele bakker gevondenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
A dirty mind is a man's best friend.
Zo dacht ik vroeger altijd dat mijn schoolmeester (die fan was van Normaal en gitaar speelde) een liedje zong over 'hoerentaart' ('Oerend Hard').
Hmmm. Ik heb er nog eens naar geluisterd ik kan het woord "cup" niet onderscheiden. En aangezien men in het begin diverse malen "HO" riep naar JLo, trok ik mijn conclusie.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef Scalle-- het volgende:
I'm about to fill your cup zingt ze dus you pervert
is dit een verkapte "ik-kom-uit-de-kast" verhaal?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee is gewoon een ik-ben-puber-verhaal...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
is dit een verkapte "ik-kom-uit-de-kast" verhaal?
Hoe wil je uberhaupt als man faken? Of druk jij gauw een klodder slagroom naar binnen als ze ff niet kijkt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:25 schreef PieterCK het volgende:
Hhhhm dus jongens kunnen niet zo makkelijk faken haha
Met condoom en dat snel wegslingeren zodat het niet bestudeerd kan wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Hoe wil je uberhaupt als man faken? Of druk jij gauw een klodder slagroom naar binnen als ze ff niet kijkt?. Bij mij kan ze het iig ook voelen.
ik gooi ze tegenwoordig gewoon meteen netjes weg omdat de werkster een tijdje terug een volgespetterde onder me bed vondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met condoom en dat snel wegslingeren zodat het niet bestudeerd kan wordenzo vertelde mij een ex.
Sindsdien zoek ik die dingen later altijd opGeen gefake in mijn bed verdomme
![]()
Werkster van mijn ex vond ooit mijn opgefrommeld slipje tussen bed en matrasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef bonke het volgende:
[..]
ik gooi ze tegenwoordig gewoon meteen netjes weg omdat de werkster een tijdje terug een volgespetterde onder me bed vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |