Vanaf September zal ik er ook aan moetenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:36 schreef hollander76 het volgende:
Bav ben ik wel gewend tegenwoordig![]()
Maar dat had ik een jaar geleden ook niet gezegd
Bavaria jaquote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Brouwmeester
Oranjeboom
Bavaria..
Noem maar op
Jupiler is goed te zuupênquote:
Hoe krijg je het weg?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond Grolsch gehad hoor![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bavaria ja
Daar heb ik slechte ervaringen meeHelaas tapt de enigste leuke kroeg in Aalten bavaria
![]()
allicht dast voordeel van het zuide van het land daar kenne ze tenminste goed bier.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
allicht dast voordeel van het zuide van het land daar kenne ze tenminste goed bier.
Kijk, zo ben ik opgevoed...... ik ben opgegroeid met Dommelsch, en Jupiler is ook lekkerquote:
VECHTEEE? : ;D:D:D;d;d;e:E:D:Dd;D:quote:
Heineken is rioolwater, oftewel veel te slap bierquote:Op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weg?![]()
Ik heb er donderdag eentje van op, daarna toch maar weer Heineken gaan drinken, Grolsch..... nee dankje![]()
Maar nu ff serieus, we hebben hier ook puik bier hoorquote:
zoals?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar nu ff serieus, we hebben hier ook puik bier hoor
veel succes dan maarquote:Op zondag 8 januari 2006 13:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik ga me weer en poging wagen tot douchen
Amstel is hire voldoende voor de middenstand.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zoals?
hier la trappe, hoegaarden, jupiler, dommelsch, maes en nog veel meer.
quote:
en dat word ammel bij ons gebrouwen.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Amstel is hire voldoende voor de middenstand.
mwah neequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nope Heineken / Amstel brouwerij staat in hartje A'damquote:
quote:
Godver kut witquote:
Waar haal je al die smileys vandaan?quote:
Och ja maakt ook niet uit kan ik vanavond gleijk weer naar bedquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waar haal je al die smileys vandaan?![]()
Das waarquote:Op zondag 8 januari 2006 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Och ja maakt ook niet uit kan ik vanavond gleijk weer naar bed
Maar ja je meot er wel naast liggen en tsja zo'n riekende Angelus is minderquote:
Nee jouw kop is kermisquote:Op zondag 8 januari 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
dit gaat egt weer nergens over...
Wie moet er naast je liggen?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar ja je meot er wel naast liggen en tsja zo'n riekende Angelus is minder
Zei ik dat echt?quote:
Moet dat dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
dit gaat egt weer nergens over...
jepquote:
CHinese tomatensoep?quote:
dat niet... er hebben zich al wel 10 mensen aangemeld voor de meet in eindhoven.quote:
Ja weet k zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jep
Weet je zeker dat je al nuchter bent?
waarvan 1 vrouw. wat is dat tog man, wrom komen die vrouwe nou niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet... er hebben zich al wel 10 mensen aangemeld voor de meet in eindhoven.
Er gaan er toch weer 5 ofzo niet komenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet... er hebben zich al wel 10 mensen aangemeld voor de meet in eindhoven.
Voor de vorige meet hadden zich ook 10 mensen aangemeldquote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Die mogen niet van ouders, vriendjes & ander tuig.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarvan 1 vrouw. wat is dat tog man, wrom komen die vrouwe nou niet?
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor de vorige meet hadden zich ook 10 mensen aangemeld
En we bleven met 5 over, iedereen had zich in de laatste week afgemeld![]()
Als anti-virus nou ook eens richting eindhoven kwam, dan hebben we er al 2quote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Omdat ehv een beetje erg ver is vanuit frlquote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en en en dat zijn geen excusesquote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ehv een beetje erg ver is vanuit frlen duur en ik heb dan nog toetsweek
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als anti-virus nou ook eens richting eindhoven kwam, dan hebben we er al 2![]()
En brechtje moet dan de 3e worden![]()
Toevallig welquote:
Ah je bijt zo lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Toevallig wel
1. 4uur heen en terug blijft weinig van de dag over. 2. Ik heb geen baaantje dus dan is 4oeuro gewoon TE duur 3. Mwah dat niet echt
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik niks.
Ja maar als je geen baantje hebt en straks op kamers gaat en nog allerlei spullen moet hebben en al bijna geen geld hebt etc.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef B_BOY het volgende:
geld moet je niet om janken, alles wat leuk is kost geld. toetsen boeit niet het is op vrijdag (daarna weekend om te leren) enne te ver der zijn er wel meer die van ver komen...
Gister gebeld, m'n huisje is geregeld nu de school nogquote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar als je geen baantje hebt en straks op kamers gaat en nog allerlei spullen moet hebben en al bijna geen geld hebt etc.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld dus erg prikkelbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |