dat niet... er hebben zich al wel 10 mensen aangemeld voor de meet in eindhoven.quote:
Ja weet k zekerquote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jep
Weet je zeker dat je al nuchter bent?
waarvan 1 vrouw. wat is dat tog man, wrom komen die vrouwe nou niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet... er hebben zich al wel 10 mensen aangemeld voor de meet in eindhoven.
Er gaan er toch weer 5 ofzo niet komenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat niet... er hebben zich al wel 10 mensen aangemeld voor de meet in eindhoven.
Voor de vorige meet hadden zich ook 10 mensen aangemeldquote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Die mogen niet van ouders, vriendjes & ander tuig.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarvan 1 vrouw. wat is dat tog man, wrom komen die vrouwe nou niet?
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor de vorige meet hadden zich ook 10 mensen aangemeld
En we bleven met 5 over, iedereen had zich in de laatste week afgemeld![]()
Als anti-virus nou ook eens richting eindhoven kwam, dan hebben we er al 2quote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Omdat ehv een beetje erg ver is vanuit frlquote:Op zondag 8 januari 2006 13:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en en en dat zijn geen excusesquote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Omdat ehv een beetje erg ver is vanuit frlen duur en ik heb dan nog toetsweek
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als anti-virus nou ook eens richting eindhoven kwam, dan hebben we er al 2![]()
En brechtje moet dan de 3e worden![]()
Toevallig welquote:
Ah je bijt zo lekkerquote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Toevallig wel
1. 4uur heen en terug blijft weinig van de dag over. 2. Ik heb geen baaantje dus dan is 4oeuro gewoon TE duur 3. Mwah dat niet echt
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik niks.
Ja maar als je geen baantje hebt en straks op kamers gaat en nog allerlei spullen moet hebben en al bijna geen geld hebt etc.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef B_BOY het volgende:
geld moet je niet om janken, alles wat leuk is kost geld. toetsen boeit niet het is op vrijdag (daarna weekend om te leren) enne te ver der zijn er wel meer die van ver komen...
Gister gebeld, m'n huisje is geregeld nu de school nogquote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar als je geen baantje hebt en straks op kamers gaat en nog allerlei spullen moet hebben en al bijna geen geld hebt etc.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld dus erg prikkelbaar![]()
aha dan ben je het met de meet dus niet:P je moet zeker komen:Pquote:Op zondag 8 januari 2006 14:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld dus erg prikkelbaar![]()
Precies, het is gezellig en het boeit me niet of ik er nou iets voor moet betalenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef B_BOY het volgende:
geld moet je niet om janken, alles wat leuk is kost geld. toetsen boeit niet het is op vrijdag (daarna weekend om te leren) enne te ver der zijn er wel meer die van ver komen...
Ik denk dat ik vanmiddag nog even naar mijn oom en tante ga, even bij mijn nieuwe neefje kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:59 schreef spenky het volgende:
gaan jullie nog wat doen..?
ik ga zo ff naar de stad denk ik
Wel hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
dank je. Jullie jongens begrijpen dat niet he
lenen van de IB-Groepquote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar als je geen baantje hebt en straks op kamers gaat en nog allerlei spullen moet hebben en al bijna geen geld hebt etc.
Krijgenquote:
Dat ook jaquote:
Ik krijg vanaf april tegemoetkoming scholieren maar moet vanaf volgende maand wel allerlei kosten betalen al en vanaf september mits ik slaag stufi.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ook jaIk krijg de maximum aanvullende beurs
![]()
Oequote:
ik vind 2 uur nog wel een redelijk normale tijdquote:
Vanaf September, Basis HBO/WO & aanvullend & uitwonendquote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat ook jaIk krijg de maximum aanvullende beurs
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe
"Waarom ga je lenen Astrid"
"Ik wil naar een meeting, mijn school dus een beetje laten verslonsen en ik wil 8 uur in een trein zitten!"
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe
"Ik wil naar een meeting, mijn school dus een beetje laten verslonsen en ik wil 8 uur in een trein zitten!"
Als je een reden moest opgeven waarom je wil lenen had ik nooit wat gekregenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe
En ik ging pas om 3 naar bed !quote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik vind 2 uur nog wel een redelijk normale tijd![]()
Ik kom er ook wel eens om half 4 uitrollen
en dan huur, boeken collegegeldquote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf September, Basis WO & aanvullend & uitwonend
ik om 6 uurquote:Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En ik ging pas om 3 naar bed !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |