quote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik zei, ik download liever films die ik leuk vind
(Ze had het over dagboek van een herder ofzo, een 6 delige serie van 4.35 gig ps)
quote:
Dagboek van een herdershondquote:Op zondag 8 januari 2006 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, ik zei, ik download liever films die ik leuk vind
(Ze had het over dagboek van een herder ofzo, een 6 delige serie van 4.35 gig ps)
Wel hoor,quote:
ik was geloof ik volgens haar egoistisch..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dagboek van een herdershondMaar daarover heb je ruzie? Wazig
Nou ja zeg: jij mag geen illegale shit branden van je ouders?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik was geloof ik volgens haar egoistisch..
Omdat ze had gezorgt dat ik die brander en schijf mocht halen, mijn vader vond het onzin...
wazig![]()
Tis wel beetje erg trancy voor mijn smaak, maar goed even helemaal downequote:
Same herequote:Op zondag 8 januari 2006 12:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja zeg: jij mag geen illegale shit branden van je ouders?Ik heb ze zelfs zover gekregen dat we beneden een DVD-speler kregen die ook DivX pakte
Och tis gewoon ff lekker deuntjequote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tis wel beetje erg trancy voor mijn smaak, maar goed even helemaal downe
Neeheeequote:Op zondag 8 januari 2006 12:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja zeg: jij mag geen illegale shit branden van je ouders?Ik heb ze zelfs zover gekregen dat we beneden een DVD-speler kregen die ook DivX pakte
Sinds wanneer is dat weer?quote:
Nee nog nietquote:
Hehehehequote:Op zondag 8 januari 2006 13:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* XBM meldt zich ook![]()
Damn, ik ben veel te vroeg mijn bed uit![]()
Nee hoor! tis nooit te vroeg om bier te zuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:28 schreef B_BOY het volgende:
tis altijd te vroeg.
jeuj, ik ben niet de enigstequote:
maar wel om je bed uit t4e komen. oftewel zuipen in bed..quote:Op zondag 8 januari 2006 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor! tis nooit te vroeg om bier te zuipen
Hier ook niet alleen droge lippen / strot etcquote:Op zondag 8 januari 2006 13:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jeuj, ik ben niet de enigste![]()
Ik heb gelukkig geen koppijn ofzo![]()
K heb hier nog een restje wodka..quote:Op zondag 8 januari 2006 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maar wel om je bed uit t4e komen. oftewel zuipen in bed..
alcoholistquote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K heb hier nog een restje wodka..
Zal ik zal ik?
Volgens mij gaat dat gezeik weer helemaal nergens overquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik was geloof ik volgens haar egoistisch..
Omdat ze had gezorgt dat ik die brander en schijf mocht halen, mijn vader vond het onzin...
wazig![]()
K ookquote:Op zondag 8 januari 2006 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehe morgen weer aan het werk, werdt wel eens tijd zeg![]()
Nee hoor,quote:
Als je geen koppijn wilt hebben moet je geen Grolsch drinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jeuj, ik ben niet de enigste![]()
Ik heb gelukkig geen koppijn ofzo![]()
Scherp zo vroegquote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef hollander76 het volgende:
Bladibla
Onze projectgroep heeft besloten dat we morgen nog een dagje vrij nemen van schoolquote:Op zondag 8 januari 2006 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehe morgen weer aan het werk, werdt wel eens tijd zeg![]()
Brouwmeesterquote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je geen koppijn wilt hebben moet je geen Grolsch drinken![]()
Het helpt echt, der is weinig zo ranzig als........ Grolsch
Ik heb de hele avond Grolsch gehad hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 13:35 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Als je geen koppijn wilt hebben moet je geen Grolsch drinken![]()
Het helpt echt, der is weinig zo ranzig als........ Grolsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |