Stoerdoenderij, hij schrok echtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo kwam ie anders niet over:
"Schatjeeeeeeeeee, zit ik toch ff lekker naaast jeeeeee".
Daar ga je al de mist inquote:
Dit is nou juist wat Idols op Fok leuk maaktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, dit is ook wel leuk hoor.
Dat is niet om mee te spotten ja.quote:
Voor mij niet hoor! De audities zijn echt puur smullen, al die mongolen waar ik me zo heerlijk aan kan ergeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, 6 afleveringen 2 jaar geleden was echt too much.
Nee, dat zou zonde zijn, ik hou haar liever voor mezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die kop dan, zijn jullie blind ofzoDat wil je je ergste vijand nog niet eens aandoen!
daar valt toch niet veel aan te verkrachten?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
En ze kan niet zingen, beetje totaal Ten Sharp - You verkrachten.
Dimmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die kop dan, zijn jullie blind ofzoDat wil je je ergste vijand nog niet eens aandoen!
Geweldig, daar gaat je geloofwaardigheid, en niemand heeft er moeite voor moeten doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik begrijp het gewoon niet. Ik ga Saddam Hoessein toch ook niet verdedigen voor zijn daden
Minder baggerkandidaten (lees: Maresja ofzo) = probleem opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Idols 2 duurden de liveshows ook al 1,5 uur. Een hele vooruitgang, dan konden de kandidaten tenminste ook wat zingen.
Ik vind afleveringen zoals vanavond, waar ik me kan ergeren aan allerlei dingen, veel leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor! De audities zijn echt puur smullen, al die mongolen waar ik me zo heerlijk aan kan ergeren..
Volgens mij heb jij nog nooit een vriendin gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Daar hebben we altijd dokter Schoemie nog voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Het is Marescha anders aardig goed gelukt. Van een zeikballad een opgefokte zeikballad maken is erg knap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar valt toch niet veel aan te verkrachten?!
Hallo blinde, ze's de fucking Marijke Helwegen van 2015.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat zou zonde zijn, ik hou haar liever voor mezelf.
Eindelijk iemand met een normale meningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Syll het volgende:
Marescha is eng!
Jammer dat Serge er niet uit is.
.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Hallo blinde, ze's de fucking Marijke Helwegen van 2015.
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind afleveringen zoals vanavond, waar ik me kan ergeren aan allerlei dingen, veel leuker.
Wow, wat was ze vanavond slecht. Niet normaal. Door de plee met dat verschrikkelijke mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hebben we altijd dokter Schoemie nog voor
Ben het trouwens niet met je eens PB, Marescha is één van de beteren dit jaar. Ze moet alleen wél voor het stoerdere genre gaan en niet voor de balads... Als je dan persé iemand moet afvallen, neem dan Raffaëla.. Toe dan, doe ik mee
Kijk, dáár hebben we wat aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Wow, wat was ze vanavond slecht. Niet normaal. Door de plee met dat verschrikkelijke mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |