Dit is het eerste jaar dat er meer dan 10 kandidaten zijn, en vorige week hebben ze er daarom dan ook 2 uitgestemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met dit aantal kandiaten flikkerden ze er altijd 3 kandidaten tegelijk uit.
Helemaal mee eens, die uitdrukking dat die naar de kruk moestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat I-Jay een deuk in z'n ego heeft gekregen.
Wat doe je hier eigelijk, behalve mensen afzeiken die je totaal niet kent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Fake bitch. Versta je me nu?
Goh. Toch duurt het veel langer dan andere jaren of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat er meer dan 10 kandidaten zijn, en vorige week hebben ze er daarom dan ook 2 uitgestemd.
Zo kwam ie anders niet over:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat I-Jay een deuk in z'n ego heeft gekregen.
Doe toch eens normaal man, je kent haar toch niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze vraagt er zelf om door op tv te verschijnen. Tis net politiek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigelijk, behalve mensen afzeiken die je totaal niet kent?
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh. Toch duurt het veel langer dan andere jaren of heb ik het mis?
Ze wil een artiest zijn, maar is zo fake als de ziekte. Over artiesten mag je toch een mening hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, je kent haar toch niet.
En waarom precies vind je haar nep?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
Pberends, even rustig he.. Iedereen is nog helemaal in de war van Marescha op de kruk, dan hoef jij ze niet verder op te fokken.
Terwijl de audities het leukst zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.
Ach, dit is ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje denkt met weemoed terug aan vorig jaar toen Alice nog meedeed en de discussies nóg heftiger waren...
zij is één van de weinige die ik vandaag gezien heb, maar ik vond 't niks...quote:
omdat gtst al weken langs me heengaat....quote:Waarom post je niet meer in de GTST-reeks?
Jij bent doof én blind?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Charissa was erg goed.![]()
Waarom post je niet meer in de GTST-reeks?
Nou nee, 6 afleveringen 2 jaar geleden was echt too much.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Terwijl de audities het leukst zijn..
Check die kop dan, Stevie Wonder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En waarom precies vind je haar nep?
Beargumenteer je mening dan eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze wil een artiest zijn, maar is zo fake als de ziekte. Over artiesten mag je toch een mening hebben?
Lever jij eerst maar bewijs dat Marescha net zo'n misantroop is en dan praten we verder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik begrijp het gewoon niet. Ik ga Saddam Hoessein toch ook niet verdedigen voor zijn daden
Bij Idols 2 duurden de liveshows ook al 1,5 uur. Een hele vooruitgang, dan konden de kandidaten tenminste ook wat zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |