Charissa was erg goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
ik vond Charissa over 't algemeen wel oké, maar ja.... wat doe je eraan he....
Met die fake bitch in je icon ben jij wel grappig?quote:
Je moet niet zo mompelen, ik versta geen woord van wat je zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan Marisja ofzo is logisch, maar beter dan Charissa.
Helemaal omdat hij via de wildcards binnen is gekomen. Eerst vond niemand hem leuk en nu heeft hij al 3 terechte finalisten verslagen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Barb het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar ja.
Wat een onzin. Met dit aantal kandiaten flikkerden ze er altijd 3 kandidaten tegelijk uit.quote:
Nogmaals, je hóeft niet te kijken hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
Maar hoe fucking lang proberen ze Idols dit keer wel niet te rekken, elke week maar 1 kandidaat eruit? Waar slaat dat op?
Ik denk juist dat zij zo'n beetje het minst zichzelf is van allemaal, te bang om iets van zichzelf te laten zien en zich daarom verschuilend achter een hysterisch uiterlijk. "Kijk naar mijn opvallende Kim-Liankuif, kijk naar mijn extreem brede lach, dan denk je er tenminste niet aan om vragen te stellen over mijn moeilijke jeugd", zoiets moet er in haar hoofd omgaan.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet niet zo mompelen, ik versta geen woord van wat je zegt.
Dit is het eerste jaar dat er meer dan 10 kandidaten zijn, en vorige week hebben ze er daarom dan ook 2 uitgestemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met dit aantal kandiaten flikkerden ze er altijd 3 kandidaten tegelijk uit.
Helemaal mee eens, die uitdrukking dat die naar de kruk moestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat I-Jay een deuk in z'n ego heeft gekregen.
Wat doe je hier eigelijk, behalve mensen afzeiken die je totaal niet kent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Fake bitch. Versta je me nu?
Goh. Toch duurt het veel langer dan andere jaren of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat er meer dan 10 kandidaten zijn, en vorige week hebben ze er daarom dan ook 2 uitgestemd.
Zo kwam ie anders niet over:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat I-Jay een deuk in z'n ego heeft gekregen.
Doe toch eens normaal man, je kent haar toch niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze vraagt er zelf om door op tv te verschijnen. Tis net politiek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigelijk, behalve mensen afzeiken die je totaal niet kent?
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh. Toch duurt het veel langer dan andere jaren of heb ik het mis?
Ze wil een artiest zijn, maar is zo fake als de ziekte. Over artiesten mag je toch een mening hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, je kent haar toch niet.
En waarom precies vind je haar nep?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
Pberends, even rustig he.. Iedereen is nog helemaal in de war van Marescha op de kruk, dan hoef jij ze niet verder op te fokken.
Terwijl de audities het leukst zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.
Ach, dit is ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje denkt met weemoed terug aan vorig jaar toen Alice nog meedeed en de discussies nóg heftiger waren...
zij is één van de weinige die ik vandaag gezien heb, maar ik vond 't niks...quote:
omdat gtst al weken langs me heengaat....quote:Waarom post je niet meer in de GTST-reeks?
Jij bent doof én blind?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Charissa was erg goed.![]()
Waarom post je niet meer in de GTST-reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |