quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het leek de Jerry Springer show wel
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het leek de Jerry Springer show wel
waarom knippen ze zijn optreden er dan niet uit, is toch echt minder werkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus altijd al. Dat I-Jay gewoon zo slecht zingt dat ze er maar piepjes doorheen monteren omdat het anders schadelijk is voor je oren.
Precies zoals ik dacht dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lekker gezellig, beetje aparte humor. Ze is lekker overtuigd van zichzelf...maar heeft soms toch wel een beetje brutale attitude die je als arrogant zou kunnen zien ("Maar dan ben ik ook gewoon" volgens Raf).
voor I-Jay is playbacken uitgevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus altijd al. Dat I-Jay gewoon zo slecht zingt dat ze er maar piepjes doorheen monteren omdat het anders schadelijk is voor je oren.
Ik ga er gewoon van uit dat Raffa bij de laatste 4 zit, heb kaarten voor die liveshow.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies zoals ik dacht dus.
IK WIN DIE KAARTEN OOK HEUS WEL EEN KEER!.
Mill-i Vanilli!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
voor I-Jay is playbacken uitgevonden
Ik wist niet dat je meedeed met Popstarsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook leuk:
Zangcoach Babette liep langs en stelde zich voor..
Ik kende haar natuurlijk nog van mijn (niet serieus bedoelde) auditie voor Popstars..
Babette: Oh ..ik heb je zeker niet doorgelaten?
Vriendin deed serieus mee, ik als geintje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je meedeed met PopstarsJij geluk dat je niet in Men2B kwam
![]()
en die vriendin was ook niet door zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendin deed serieus mee, ik als geintje.
Weet dat ik totaal niet kan zingen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en die vriendin was ook niet door zeker![]()
neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef superhero87 het volgende:
Lijkt Marescha's mond in het echt ook zo creapy?![]()
okok we get itquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
IK HEB EEN KAARTJE VOOR VANAVOND!
Ik ben richting Studio 22
en welcome backquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |