Lorre Lorrequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die zin moest ik even een paar keer opnieuw lezen..
Ik hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
die opblaas sterren wil ik ook...die ervaring van vanmdaag wil ik ook...ben niet jaloers hoor
![]()
Verwacht de 2 opblaasdingetjes van de finalisten overal in de laatste wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
kan niet naar de liveshowsis dat de enige plek waar ze te krijgen zijn?
Maar ik wil er één van Mareschaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verwacht de 2 opblaasdingetjes van de finalisten overal in de laatste weken
De rest alleen maar bij de liveshows ja.
Ik ben het helaas vergeten expliciet te vragenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wil er één van Marescha!
Oh jee...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela:
Leuk nummer, maar matige zang en performance..moet echt weer terug naar Disco Inferno niveau.
zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf kan ook gewoon zich er door heen hebben geraced en morgen voor de volle 100% knallen hoor..
Morgen zouden er wel eens heel duidelijk kunnen zijn wie de afvaller moet worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
zou wel leuk zijnStaat Floortje eens niet op eenzame hoogte. Het is leuker als er meerdere favorieten zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgen zouden er wel eens heel duidelijk kunnen zijn wie de afvaller moet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |