quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje was keiverrast toen ik vertelde van dr overwinning
En toen moest ze natuurlijk bijna jankenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha.!!!!
Vind je d'r nu wel weer leuk, CDP?.
Wie dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
De enige niet leuke is een man![]()
![]()
Ik twijfel of ik de optreedvolgorde wel mag posten![]()
Helaas waren we ook veel met kandidaten aan het kletsen maar ik ga zo even mn prono aanpassenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Andiyan het volgende:
Post jouw top 10 eens van wie je het beste vond zingen vandaag CDP?
Of wordt dat dan heel subjectief.
What else is new?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Slechtste was I-Jay
Ik ga de volgorde toch posten denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie dan?.
En de volgorde, als je er over twijfelt zou ik het gewoon niet doen, dat komt morgen wel op TV..
Pronoverandering? kun je dat niet beter op het allerlaatste moment doen dan? Anders gaat de rest misschien ook allemaal veranderen omdat jij het al gezien hebt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaas waren we ook veel met kandidaten aan het kletsen maar ik ga zo even mn prono aanpassen
Slechtste was I-Jay
en het beste was erg moeilijk: ze zongen de nummers namelijk voor het eerst en sommige lagen dicht bij elkaar.
Niets.quote:
Oh god, dat belooft wat voor morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niets.
Voor de rest was iedereen minimaal matig..maar niet slecht
Rock&Roll is meer de richtingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef mark_03 het volgende:
60's ... damn ... tof thema.
Zal wel weer een hoog Supremes en Stevie Wonder gehalte zijn ... hoop op een paar verassende keuzes ... maar zal wel weer niet.
Heb je ook even gezegd wie haar laatste concurrent heeft uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee wel wie haar concurrent wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Heb je ook even gezegd wie haar laatste concurrent heeft uitgeschakeld?![]()
Leuk thema!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rock&Roll is meer de richting
Het is erg leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een leuk thema, denk ik!.
Dat weer wel...maar sommige kandidaten moeten echt wat meer energie erin stoppen anders slaat het dood op TV ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nah, ik vond die dansers toch maar stom.
Al zou het bij dit thema dan weer wel passen, eigenlijk.
Heb het subtiel laten vallen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je nog iets gemerkt van dat gebeuren met Harm en die moord?
Ik ga zo de verslagjes PP doenquote:
Ik denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, als ik de kans had om op het podium te staan om wat te zingen (ook al kan ik het niet) deed ik het wel!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk om te lezen hoor, ga gerust door!.
En I-Jay had weer de linkerkant van z'n hemt in z'n broek zitten?.
Ik las brand.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm:
Is een beetje onwennig in zijn eentje, mist toch een band voor de interactie.
Het vuurtje brand wel bij Harm hoorquote:
Gewoon een onvergetelijke indruk achterlaten, gaaf toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.. Want dan rent iedereen gillend weg.
.
Ik heb wel op het podium gestaan..foto's volgen zsmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, als ik de kans had om op het podium te staan om wat te zingen (ook al kan ik het niet) deed ik het wel!
Die zin moest ik even een paar keer opnieuw lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Werd laatst 28 geschat en was niet echt overtuigd van het accessoire aan zn broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |