Ik las brand.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Harm:
Is een beetje onwennig in zijn eentje, mist toch een band voor de interactie.
Het vuurtje brand wel bij Harm hoorquote:
Gewoon een onvergetelijke indruk achterlaten, gaaf toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik denk ik ook niet.. Want dan rent iedereen gillend weg.
.
Ik heb wel op het podium gestaan..foto's volgen zsmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, als ik de kans had om op het podium te staan om wat te zingen (ook al kan ik het niet) deed ik het wel!
Die zin moest ik even een paar keer opnieuw lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Werd laatst 28 geschat en was niet echt overtuigd van het accessoire aan zn broek.
Lorre Lorrequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die zin moest ik even een paar keer opnieuw lezen..
Ik hebquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
die opblaas sterren wil ik ook...die ervaring van vanmdaag wil ik ook...ben niet jaloers hoor
![]()
Verwacht de 2 opblaasdingetjes van de finalisten overal in de laatste wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
kan niet naar de liveshowsis dat de enige plek waar ze te krijgen zijn?
Maar ik wil er één van Mareschaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verwacht de 2 opblaasdingetjes van de finalisten overal in de laatste weken
De rest alleen maar bij de liveshows ja.
Ik ben het helaas vergeten expliciet te vragenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik wil er één van Marescha!
Oh jee...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raffaela:
Leuk nummer, maar matige zang en performance..moet echt weer terug naar Disco Inferno niveau.
zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf kan ook gewoon zich er door heen hebben geraced en morgen voor de volle 100% knallen hoor..
Morgen zouden er wel eens heel duidelijk kunnen zijn wie de afvaller moet worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
zou wel leuk zijnStaat Floortje eens niet op eenzame hoogte. Het is leuker als er meerdere favorieten zijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Morgen zouden er wel eens heel duidelijk kunnen zijn wie de afvaller moet worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |