Ja, hij had kaartjes gewonnen via Rexonaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Insomaniac het volgende:
Oh echt?
Vanaf Blueroom #5 : Met Ellen, Christon en Floortje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Insomaniac het volgende:
Prijs?
Spreek toch eens niet zo in raadselen mensen!.
Waarom mag CDP live Christon tips geven, hoezo, waarmee, wie, wat, waar??
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat de tip iets is met de strekking van "spring van een flat" of zo.
quote:Laat je niets aansmeren. Je weet wie je bent en waar je goed in bent..Wees niet bang om onbekende nummers te zingen en draag eens wat fellere kleuren!
De tip aan Chantalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat de tip iets is met de strekking van "spring van een flat" of zo.
"Duidelijk", dank je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf Blueroom #5 : Met Ellen, Christon en Floortje!
Niet echt nee.quote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging het niet om volgende week toevallig?
Nope, in Blueroom staat dat de kaarten voor 7 januari zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ging het niet om volgende week toevallig?
Nou sorry..maar ze is echt raar ... mij doet ze nix meer..quote:
Om wat te doen? Alleen kijken?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lang verhaal maar ik mag vrijdag naar de generale repetitie
Rare mensen zijn leukquote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou sorry..maar ze is echt raar ... mij doet ze nix meer..
Ja en de Idols weer te ontmoeten volgens mij..quote:
Raar is okay. Weer een pluspunt voor Raffie.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou sorry..maar ze is echt raar ... mij doet ze nix meer..
Geef mij Angelique maar..wat is die spontaan
Ik heb ze na afloop allemaal eventjes gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 01:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je wel met ze gesproken enzo?
quote:
Moi?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef sbientje het volgende:
ik ben echt heel benieuwd of het leuk is.. zal ik m bellen?
ja, jou jaquote:
Op stilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, jou jamaar je foon ga je vst uitzetten enzo..
Idols wel, Rexona nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Omega het volgende:
Heel veel plezier, hopelijk hebben ze het dit keer iets beter geregeld, want ik had begrepen dat niet alles duidelijk was afgelopen zaterdag....
ne ben ik wel heel erg benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op stil
Kheb trouwens echt een melig shirt aan voor de foto's
En filmpjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Andiyan het volgende:
Okay, post eens een heel lang verhaal?![]()
Filmpjes komen uiterlijk maandag..helaas ging mijn camera kapot voor vertrekquote:
Goed werk CDP!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Filmpjes komen uiterlijk maandag..helaas ging mijn camera kapot voor vertrek
Nee voor ik wegging van huisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Svensational het volgende:!!!!! Wat gemeen dat je niet voor BVO gedaan hebt
! En je camera ging kapot toen je daar wegging dus
?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Floortje was keiverrast toen ik vertelde van dr overwinning
En toen moest ze natuurlijk bijna jankenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha.!!!!
Vind je d'r nu wel weer leuk, CDP?.
Wie dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
De enige niet leuke is een man![]()
![]()
Ik twijfel of ik de optreedvolgorde wel mag posten![]()
Helaas waren we ook veel met kandidaten aan het kletsen maar ik ga zo even mn prono aanpassenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:17 schreef Andiyan het volgende:
Post jouw top 10 eens van wie je het beste vond zingen vandaag CDP?
Of wordt dat dan heel subjectief.
What else is new?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Slechtste was I-Jay
Ik ga de volgorde toch posten denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie dan?.
En de volgorde, als je er over twijfelt zou ik het gewoon niet doen, dat komt morgen wel op TV..
Pronoverandering? kun je dat niet beter op het allerlaatste moment doen dan? Anders gaat de rest misschien ook allemaal veranderen omdat jij het al gezien hebt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaas waren we ook veel met kandidaten aan het kletsen maar ik ga zo even mn prono aanpassen
Slechtste was I-Jay
en het beste was erg moeilijk: ze zongen de nummers namelijk voor het eerst en sommige lagen dicht bij elkaar.
Niets.quote:
Oh god, dat belooft wat voor morgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niets.
Voor de rest was iedereen minimaal matig..maar niet slecht
Rock&Roll is meer de richtingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef mark_03 het volgende:
60's ... damn ... tof thema.
Zal wel weer een hoog Supremes en Stevie Wonder gehalte zijn ... hoop op een paar verassende keuzes ... maar zal wel weer niet.
Heb je ook even gezegd wie haar laatste concurrent heeft uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nee wel wie haar concurrent wasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Heb je ook even gezegd wie haar laatste concurrent heeft uitgeschakeld?![]()
Leuk thema!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rock&Roll is meer de richting
Het is erg leukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het een leuk thema, denk ik!.
Dat weer wel...maar sommige kandidaten moeten echt wat meer energie erin stoppen anders slaat het dood op TV ben ik bangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nah, ik vond die dansers toch maar stom.
Al zou het bij dit thema dan weer wel passen, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |