Mag wat mij betreft gelijk hier ingevoerd worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:55 schreef static het volgende:
Zo'n procedure bestaat idd in Duitsland (waar ik mijn hond heb gehad); maar dat geldt niet alleen voor de eigenaar; de hond wordt o.a. getest op het gedrag als je zijn voederbak weghaalt, omgaat met blaffende honden, etc.
Daar heb ik toevallig dan geen last van.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef static het volgende:
En katten die je tuin volschijten?
Nee hoor, het zijn echt Amerikaantjes, met stamboom van de Raad van Beheer.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Amstaff ik kan me vergissen hoor... Maar die fototjes die je poste zijn toch engelse staffords? Geen amerikaanse?
Hier vind je overigens een foto van mijn hondje (nog maar 's)
M.a.w. je lult over dingen waar je geen weet van hebt.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heb ik toevallig dan geen last van.
De kleuter in kwestie is dan ook niet vermoord.quote:Bovendien heb ik nog nooit gehoord van een kat die een kleuter vermoord.
Nee, ik zeg enkel dat ik wél last heb van hondenstront overal op straat, maar nooit van kattenstront.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef static het volgende:
M.a.w. je lult over dingen waar je geen weet van hebt.
Ik kan me niet heugen dat ik een nieuwsbericht heb gelezen over een kat die een kind/persoon/whatver dusdanig zwaar heeft verwond dat degene die verwond werd in het ziekenhuis belandde en de kat afgemaakt moest worden.quote:De kleuter in kwestie is dan ook niet vermoord.
En geloof mij maar dat katten je vrij ernstig kunnen verwonden.
Waarom heeft de eigenaar van de hond hem dan niet achter een gesloten deur gezet??quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef static het volgende:
[..]
De oma vertrouwde hond niet en heeft de eigenaar gevraagd hem uit de kamer te sturen; dat heeft hij meerdere malen gedaan maar toch is de hond weer binnengekomen en heeft het kind meegesleurd.
En toch blijf ik erbij dat een hond dat niet zomaar doet; of een vette kronkel of een prikkel van buitenaf. Of toch gewoon bang voor een buggy; waarschijnlijk een vreemd apparaat in zijn vertrouwde omgeving.
Ja, nu weten we het wel hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:19 schreef Amstaf het volgende:
http://img295.imageshack.us/my.php?image=julia131vr.jpg
Moet je aan de eigenaar vragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Waarom heeft de eigenaar van de hond hem dan niet achter een gesloten deur gezet??
Dus heb je er geen weet van. Jezus zeg, is het nou zo moeilijk om een post te begrijpen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik zeg enkel dat ik wél last heb van hondenstront overal op straat, maar nooit van kattenstront..
Ohw, er zijn genoeg filmpjes van, zelfs een kerel die een bal moet missen vanwege een kat.quote:Ik kan me niet heugen dat ik een nieuwsbericht heb gelezen over een kat die een kind/persoon/whatver dusdanig zwaar heeft verwond dat degene die verwond werd in het ziekenhuis belandde en de kat afgemaakt moest worden.
Dus dan bestaat het niet? In wat voor bekrompen wereld leef je als je je denkwijze alleen laat leiden door hetgeen je hier tegenkomt?quote:Bovendien, de discussies hier op Fok! alleen al maken, voor mij in ieder geval, duidelijk dat honden wel mensen aanvallen en ernstig verwonden. Een soortgelijk topic over een kat ben ik nog niet tegengekomen.
Jammer dan voor je, er was iemand die vroeg of mijn hond niet een Engelse staf was, dus heb ik even een extra foto'tje geplaatst.quote:
Eenmaal is wel voldoende.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Jammer dan voor je, er was iemand die vroeg of mijn hond niet een Engelse staf was, dus heb ik even een extra foto'tje geplaatst.
Huuh? We zijn aan het discussieren, oftewel een multi-dialoog, dan kan dat wel eens voorkomen.quote:Jij plaatst allemaal losse zinnetjes en alles staat vol met jouw berichten, laat een ander dan ook lekker in zijn/haar waarde!
Heej, geen probleem, ik ben gek op honden, maar voor een overkill kun je beter in F&F zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef Amstaf het volgende:
Oke, dat vind ik allemaal prima.
Maar als ik een foto wil plaatsen doe ik dat, als je dat vervelend vindt moet je gewoon niet naar de foto kijken.
Dat is toch niet zo moeilijk??
En daarbij heb ik twee honden, dus van beide honden één foto.
En welk ranzig gedeelte is dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar ik moet lachen als ik het me probeer in te beelden..
Eerlijk gezegd heb ik alleen de titel gelezen, ik verbeelde me iets van een kindje zit in kinderwagen met een hondenketting in z'n handje en het hondje loopt wat te hard van stapel bij het wegrennen..quote:
quote:Hond sleurde peuter Barneveld tuin in
BARNEVELD - De agressieve hond, die zaterdag een anderhalf jaar oude peuter in Barneveld ernstig verwondde, heeft het kind in huis aangevallen. Hij greep het jongetje bij zijn gezicht en sleurde de peuter zo mee de tuin in. Het kind heeft 120 hechtingen in het gezicht en ligt nog in het ziekenhuis.
Volgens een woordvoerder van de politie is uit onderzoek gebleken, dat de 37-jarige eigenaar van de hond en de oma van het jongetje elkaar kenden. Oma kwam met haar kleinkind in het wandelwagentje even binnen bij haar 37-jarige kennis. Omdat ze de hond niet vertrouwde, moest het dier de kamer uit. De hond kwam terug, werd opnieuw weggestuurd en greep vervolgens het kind uit de buggy.
Pas dinsdag zal volgens de politie uit onderzoek blijken of het inmiddels afgemaakte dier een raszuivere American Staffordshire Terriër is. Als de hond tot de verboden agressieve rassen behoort, kan Justitie de eigenaar strafrechtelijk vervolgen.
honden is spanje worden ontzettend verwaarloosd en slecht behandeld.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Honden uit Spanje zijn onbetrouwbaarder dan honden uit Nederland?
Of jij lult over dingen waar je geen weet van hebt, zoveel mensen zeiken niet over kattenpoep hoor. Alleen die intolerante hondenbezitters hier op fok! vinden het nodig om kattenbash topics te openen met dit als houvastquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef static het volgende:
[..]
M.a.w. je lult over dingen waar je geen weet van hebt.
En weer lul je maar wat, ik heb nog NOOOOIT gehoord van een kattenincident met dodelijke afloop. Honden zijn daarentegen in Nederland alleen al door de jaren heen verantwoordelijk voor ettelijke doden van kinderen. Probeer toch niet steeds om het onbderwerp heen te draaien kneus!quote:De kleuter in kwestie is dan ook niet vermoord.
En geloof mij maar dat katten je vrij ernstig kunnen verwonden.
OK, zwakzinnige hondenknuffelaar:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef static het volgende:
Dus dan bestaat het niet? In wat voor bekrompen wereld leef je als je je denkwijze alleen laat leiden door hetgeen je hier tegenkomt?
Zullen we auto's dan ook verbieden? Ook potentieel levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef kamagurka het volgende:
En weer lul je maar wat, ik heb nog NOOOOIT gehoord van een kattenincident met dodelijke afloop. Honden zijn daarentegen in Nederland alleen al door de jaren heen verantwoordelijk voor ettelijke doden van kinderen. Probeer toch niet steeds om het onbderwerp heen te draaien kneus!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we auto's dan ook verbieden? Ook potentieel levensgevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |