abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33888686
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:55 schreef static het volgende:
Zo'n procedure bestaat idd in Duitsland (waar ik mijn hond heb gehad); maar dat geldt niet alleen voor de eigenaar; de hond wordt o.a. getest op het gedrag als je zijn voederbak weghaalt, omgaat met blaffende honden, etc.
Mag wat mij betreft gelijk hier ingevoerd worden.
Op kosten van de eventuele eigenaar van de hond uiteraard.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_33888737
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:56 schreef static het volgende:
En katten die je tuin volschijten?
Daar heb ik toevallig dan geen last van.
Bovendien heb ik nog nooit gehoord van een kat die een kleuter vermoord.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:11:29 #178
138576 Amstaf
hij geeft mij vriendschap
pi_33889268
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Amstaff ik kan me vergissen hoor... Maar die fototjes die je poste zijn toch engelse staffords? Geen amerikaanse?
Hier vind je overigens een foto van mijn hondje (nog maar 's)
Nee hoor, het zijn echt Amerikaantjes, met stamboom van de Raad van Beheer.
Ons teefje is alleen een beetje klein, ze weegt 24kg.
Hier nog een foto'tje:
http://img295.imageshack.us/my.php?image=spelennn5jj.jpg
Zie je dat onze reu (fawn kleur) wel als een echte Amstaf eruit ziet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Amstaf op 10-01-2006 00:16:39 ]
Mijn beste vrienden, mijn woefies
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:14:50 #179
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_33889398
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daar heb ik toevallig dan geen last van.
M.a.w. je lult over dingen waar je geen weet van hebt.
quote:
Bovendien heb ik nog nooit gehoord van een kat die een kleuter vermoord.
De kleuter in kwestie is dan ook niet vermoord.
En geloof mij maar dat katten je vrij ernstig kunnen verwonden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:19:29 #180
138576 Amstaf
pi_33889582
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef static het volgende:
Nee, ik zeg enkel dat ik wél last heb van hondenstront overal op straat, maar nooit van kattenstront. .
quote:
Ik kan me niet heugen dat ik een nieuwsbericht heb gelezen over een kat die een kind/persoon/whatver dusdanig zwaar heeft verwond dat degene die verwond werd in het ziekenhuis belandde en de kat afgemaakt moest worden.
Bovendien, de discussies hier op Fok! alleen al maken, voor mij in ieder geval, duidelijk dat honden wel mensen aanvallen en ernstig verwonden. Een soortgelijk topic over een kat ben ik nog niet tegengekomen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:21:35 #182
138576 Amstaf
pi_33889641
Toch komen er ook genoeg dingen voor met katten hoor, alleen die komen niet zo uitgebreid in het nieuws.
Maar een hond kan inderdaad meer schade aanrichten, omdat die nou eenmaal groter is en meer bijtkracht bezit.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:28:43 #183
138576 Amstaf
pi_33889860
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef static het volgende:

[..]

De oma vertrouwde hond niet en heeft de eigenaar gevraagd hem uit de kamer te sturen; dat heeft hij meerdere malen gedaan maar toch is de hond weer binnengekomen en heeft het kind meegesleurd.

En toch blijf ik erbij dat een hond dat niet zomaar doet; of een vette kronkel of een prikkel van buitenaf. Of toch gewoon bang voor een buggy; waarschijnlijk een vreemd apparaat in zijn vertrouwde omgeving.
Waarom heeft de eigenaar van de hond hem dan niet achter een gesloten deur gezet??
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:39:50 #184
15080 static
pi_33890208
quote:
Ja, nu weten we het wel hoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:40:46 #185
15080 static
pi_33890235
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:28 schreef Amstaf het volgende:

[..]

Waarom heeft de eigenaar van de hond hem dan niet achter een gesloten deur gezet??
Moet je aan de eigenaar vragen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:45:00 #186
15080 static
pi_33890347
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, ik zeg enkel dat ik wél last heb van hondenstront overal op straat, maar nooit van kattenstront. .
Dus heb je er geen weet van. Jezus zeg, is het nou zo moeilijk om een post te begrijpen?
quote:
Ik kan me niet heugen dat ik een nieuwsbericht heb gelezen over een kat die een kind/persoon/whatver dusdanig zwaar heeft verwond dat degene die verwond werd in het ziekenhuis belandde en de kat afgemaakt moest worden.
Ohw, er zijn genoeg filmpjes van, zelfs een kerel die een bal moet missen vanwege een kat.
Geen idee hoe ik dat filmpje moet vinden, anders had ik het met alle plezier gepost.
quote:
Bovendien, de discussies hier op Fok! alleen al maken, voor mij in ieder geval, duidelijk dat honden wel mensen aanvallen en ernstig verwonden. Een soortgelijk topic over een kat ben ik nog niet tegengekomen.
Dus dan bestaat het niet? In wat voor bekrompen wereld leef je als je je denkwijze alleen laat leiden door hetgeen je hier tegenkomt?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:46:25 #187
138576 Amstaf
pi_33890401
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:39 schreef static het volgende:

[..]

Ja, nu weten we het wel hoor.
Jammer dan voor je, er was iemand die vroeg of mijn hond niet een Engelse staf was, dus heb ik even een extra foto'tje geplaatst.

Jij plaatst allemaal losse zinnetjes en alles staat vol met jouw berichten, laat een ander dan ook lekker in zijn/haar waarde!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:49:43 #188
15080 static
pi_33890497
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:46 schreef Amstaf het volgende:

[..]

Jammer dan voor je, er was iemand die vroeg of mijn hond niet een Engelse staf was, dus heb ik even een extra foto'tje geplaatst.
Eenmaal is wel voldoende.
quote:
Jij plaatst allemaal losse zinnetjes en alles staat vol met jouw berichten, laat een ander dan ook lekker in zijn/haar waarde!
Huuh? We zijn aan het discussieren, oftewel een multi-dialoog, dan kan dat wel eens voorkomen.
Men reageert op elkaar posts.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:51:55 #189
138576 Amstaf
pi_33890570
Oke, dat vind ik allemaal prima.
Maar als ik een foto wil plaatsen doe ik dat, als je dat vervelend vindt moet je gewoon niet naar de foto kijken.
Dat is toch niet zo moeilijk??
En daarbij heb ik twee honden, dus van beide honden één foto.

Ik wil trouwens nog wat kwijt over kattenstront, hier liggen overal kattendrollen, maar ze zijn echt niet te onderscheiden van de drollen van kleine hondjes.
De enige manier hoe ik weet dat ze van katten zijn, is dat er vaak een klein kuiltje naast is gegraven.
  Redactie Games dinsdag 10 januari 2006 @ 01:00:16 #190
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33890804
Sorry, maar ik moet lachen als ik het me probeer in te beelden..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:04:31 #191
15080 static
pi_33890919
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:51 schreef Amstaf het volgende:
Oke, dat vind ik allemaal prima.
Maar als ik een foto wil plaatsen doe ik dat, als je dat vervelend vindt moet je gewoon niet naar de foto kijken.
Dat is toch niet zo moeilijk??
En daarbij heb ik twee honden, dus van beide honden één foto.
Heej, geen probleem, ik ben gek op honden, maar voor een overkill kun je beter in F&F zijn.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:04:57 #192
15080 static
pi_33890934
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar ik moet lachen als ik het me probeer in te beelden..
En welk ranzig gedeelte is dat?
  Redactie Games dinsdag 10 januari 2006 @ 01:10:28 #193
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_33891103
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:04 schreef static het volgende:

[..]

En welk ranzig gedeelte is dat?
Eerlijk gezegd heb ik alleen de titel gelezen, ik verbeelde me iets van een kindje zit in kinderwagen met een hondenketting in z'n handje en het hondje loopt wat te hard van stapel bij het wegrennen..

Maar goed, staat een beetje los van het verhaal.. ik hoef hier niet meer in te reageren en ben in melige bui vandaag...:')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_33893615
quote:
Hond sleurde peuter Barneveld tuin in

BARNEVELD - De agressieve hond, die zaterdag een anderhalf jaar oude peuter in Barneveld ernstig verwondde, heeft het kind in huis aangevallen. Hij greep het jongetje bij zijn gezicht en sleurde de peuter zo mee de tuin in. Het kind heeft 120 hechtingen in het gezicht en ligt nog in het ziekenhuis.

Volgens een woordvoerder van de politie is uit onderzoek gebleken, dat de 37-jarige eigenaar van de hond en de oma van het jongetje elkaar kenden. Oma kwam met haar kleinkind in het wandelwagentje even binnen bij haar 37-jarige kennis. Omdat ze de hond niet vertrouwde, moest het dier de kamer uit. De hond kwam terug, werd opnieuw weggestuurd en greep vervolgens het kind uit de buggy.

Pas dinsdag zal volgens de politie uit onderzoek blijken of het inmiddels afgemaakte dier een raszuivere American Staffordshire Terriër is. Als de hond tot de verboden agressieve rassen behoort, kan Justitie de eigenaar strafrechtelijk vervolgen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:48:59 #195
138514 1ofthefew
always on the run
pi_33894741
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Honden uit Spanje zijn onbetrouwbaarder dan honden uit Nederland?
honden is spanje worden ontzettend verwaarloosd en slecht behandeld.
er is zelfs een nederlandse vereniging die die honden hierna toe haalt voor een beter leven.
ik kom zelf al geruime tijd in spanje en kan uit ervaring spreken dat er daar veel zwerfhonden zijn met een kutleven (de laatste jaren verbeterd dat wel in ons plaatsje gelukkig).

een zwerfhond, al dan niet mishandeld, is gewoon onbetrouwbaar. dus honden uit spanje die hierheen komen op een vage manier zou ik ook niet helemaal vertrouwen. (dit ligt dus eraan wat het beest heeft meegemaakt in spanje).

daarnaast ben ik het ontzettend eens met raptorix.
gewoon een test voor hondeneigenaren waarin word gekeken naar:

-leefomgeving
-inkomen eigenaren (honden zijn duur in onderhoud)
-mentale status eigenaren
-sociale omgeving

teveel tuig die een ras neemt die ze verkeerd opvoeden
De wereld is op hol geslagen
pi_33894752
De eigenaar van een agressieve hond kan dus alleen vervolgd worden als die hond een verboden ras is? Dus de eigenaar van een (ik noem maar wat) Berner Sennen die een kind aan stukken scheurt, is niet strafbaar?
pi_33894958
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef static het volgende:

[..]

Of jij lult over dingen waar je geen weet van hebt, zoveel mensen zeiken niet over kattenpoep hoor. Alleen die intolerante hondenbezitters hier op fok! vinden het nodig om kattenbash topics te openen met dit als houvast
quote:
En weer lul je maar wat, ik heb nog NOOOOIT gehoord van een kattenincident met dodelijke afloop. Honden zijn daarentegen in Nederland alleen al door de jaren heen verantwoordelijk voor ettelijke doden van kinderen. Probeer toch niet steeds om het onbderwerp heen te draaien kneus!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_33894991
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:45 schreef static het volgende:

Dus dan bestaat het niet? In wat voor bekrompen wereld leef je als je je denkwijze alleen laat leiden door hetgeen je hier tegenkomt?
OK, zwakzinnige hondenknuffelaar:

BRON?

Zal ik voor de grap eens alleen al de gevallen met pitbulls opzoeken gedurende de jaren 90

sukkel
pi_33895073
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:02 schreef kamagurka het volgende:
En weer lul je maar wat, ik heb nog NOOOOIT gehoord van een kattenincident met dodelijke afloop. Honden zijn daarentegen in Nederland alleen al door de jaren heen verantwoordelijk voor ettelijke doden van kinderen. Probeer toch niet steeds om het onbderwerp heen te draaien kneus!
Zullen we auto's dan ook verbieden? Ook potentieel levensgevaarlijk.
pi_33895179
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zullen we auto's dan ook verbieden? Ook potentieel levensgevaarlijk.
Waar slaat dat nou weer op?

Jullie steken als hondenbezitter gewoon massaal je kop in t zand voor het feit dat er gewoon regelmatig incidenten met die klotebeesten zijn, en je weigert er normaal over te discusseren Of je gaat een debiele vergelijking met katten maken, omdat je daar toevallig een hekel aan hebt

Wat een zooi inhoudelijke armoede zeg! Geef gewoon maar ns toe dat het de spuigaten uitloopt met die teringbeesten en dat het voor een hoop mensen gewoon onverantwoord is om honden te nemen, misschien zelf wel alle mensen.
Als ik een giftige slang neem die een kindje doodbijt ga ik toch ook niet meteen beginnen schelden over de parkiet van de buren. Denk eens NA (voor de verandering)!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')