Jij draagt eerder bij tot het produceren van veel maagzuur, simpele ziel. Iemand die een hond of kat bezit, kan dus sowieso niet bijdragen tot de welvaart van dit land? Ach, uitspraak van een nerd die nietig van geest is met waarschijnlijk weinig vriendjesquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Pfff....wij NERDS dragen bij tot de kenniseconomie en de welvaart van dit land, terwijl jullie huisdiereigenaars alleen maar hondenpoep en kattenpis nalaten. En natuurlijk een peuter die levenslang verminkt is, en dus een normaal leven is ontnomen.
Huiskatten kunnen wel peuters aanvallen:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Laat mij een kat zien die een peuter uit z'n buggy sleurt...
Onzin.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eigenaar laten inslapen gaarne.
Ja, duh.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef WAT het volgende:
Onzin.
Bek houden vuile gore aso hondenbezitter... altijd maar alles afschuiven op anderen terwijl je zelf niet over straat durft zonder je geheime wapenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:35 schreef Amstaf het volgende:
Jou moeten ze afschieten, met je hersenloze reactie
Doe eens even normaal, lees dit topic eens door of de regelgeving over de american stafford. Als ze allemaal zo gevaarlijk zouden zijn zoals jij beweert zou het vreemd zijn dat ze nog zijn toegestaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bek houden vuile gore aso hondenbezitter... altijd maar alles afschuiven op anderen terwijl je zelf niet over straat durft zonder je geheime wapen![]()
In laten slapen, die gore schijt en bijtbeesten... de zoveelste keer dat blijkt dat het gevaarlijke onbetrouwbare schijtmormels zijn... "dat doet die anders nooooit.." nee, tuurlijk niet sjon!!
Honden uit Spanje zijn onbetrouwbaarder dan honden uit Nederland?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef dribbel79 het volgende:
Ehm, ik geloof dat de Stafford niet op de lijst van "vuurgevaarlijk" staat...wat ik overigens wel vreemd vind.
Persoonlijk vind ik het mooie honden, maar na het zoveelste incident ga ik wel twijfelen ja...wie neemt er sowieso een hond mee uit Spanje?
Alsof ik mijn honden als een wapen zie, laat me niet lachen joh!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Bek houden vuile gore aso hondenbezitter... altijd maar alles afschuiven op anderen terwijl je zelf niet over straat durft zonder je geheime wapen![]()
In laten slapen, die gore schijt en bijtbeesten... de zoveelste keer dat blijkt dat het gevaarlijke onbetrouwbare schijtmormels zijn... "dat doet die anders nooooit.." nee, tuurlijk niet sjon!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |