ahuhquote:Op zondag 8 januari 2006 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Öh göd, dat krijg ik nog de rest van me leven in mijn gezicht gesmeten huh?
joah zo'n lekkere van dobbequote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
Nederlander vindt korte dikke kroket 't lekkerst
Dat wordt doorwerken dangquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef the900 het volgende:
Ik werd om kwart voor 5 wakker.
En dat terwijl ik de hele dag bezig zou zijn om mijn deadline van morgen te halen.
heb je verdomme wat tegen vrouwen!?!?!?!?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, vrouwmensch!
hmmz.. deze keer vergeef ik je, maar laat t niet nog een keer gebeuren!quote:
Eensch! Echter als je weer keihard geconfronteerd wordt met je ouderdom doet dat pijn..quote:
Oh, en jij wilde daarmee zeggen dat ik een oude fiets ben?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja en op een oude fiets moet je het leren!!1`1`!~!
Waar haal je dat vandaan? Vrouwen lezen altijd tussen regels die er niet zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heb je verdomme wat tegen vrouwen!?!?!?!?!!!11
Die contacten heb jij heul niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Als er nou nog een grapje over ouderdom wordt gemaakt, ga ik weg en zorg ik ervoor dat deze reeks gesloten wordt!!!!!1!!!11!!!!!!!![]()
![]()
![]()
HA!! Wanna bet?quote:
Jij hier? Toevalligquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Wil je een enkeltje PUB?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]Och, de bejaardenclub is er weer!
Bejaardenclub.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
Wie?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
pffft gaat ze haar manwhore erbij halen
sex in de bejaardenflat iedereen heeft dolle pret!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
neuhquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en jij wilde daarmee zeggen dat ik een oude fiets ben?
Toen ze bij de nsb zaten waren ze al schattig.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bejaarden zijn best schattig hoor.
En geen koe. Ja, dat dat even duidelijk is enzo.quote:
Toen al!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Toen ze bij de nsb zaten waren ze al schattig.
Ik val NIET onder die groep!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bejaarden zijn best schattig hoor.
Daar had nog helemaal niemand aan gedacht, maar bedankt voor de restquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En geen koe. Ja, dat dat even duidelijk is enzo.
Ben geen vrouwquote:
het is een feit dat je vanaf je dertigste al begint met aftakelenquote:
Zo, je had zelfs een orgie in gedachte dan?quote:
Zijn we nu eensch klaar? Zit hier GVD huilend achter mn pcquote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, je hebt een rollator om te blijven staan?
nu al?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn we nu eensch klaar? Zit hier GVD huilend achter mn pc![]()
My god woman, dan blijft er niets van je over!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het is een feit dat je vanaf je dertigste al begint met aftakelen
*knufquote:Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn we nu eensch klaar? Zit hier GVD huilend achter mn pc![]()
ik kan niet tegen gebashquote:
Neah.quote:
Gister was je nog zo lief voor mequote:
En dat met die avatarquote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
Latente kasthomo'squote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
Wedden van wel?
Tsja, dat was dan ook niet zo'n heel handige actie van de mannen toen.quote:En daarnaast zijn vrouwen geemancipeerd, dus tsja
bewijs t maarquote:
Zo duister als een kaarsvlam in een supernova.quote:
Daar;s heul niets mis mee.quote:
you just proved my pointquote:
ja tof een supernova is mooiquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo duister als een kaarsvlam in een supernova.
You couldn't keep up if you triedquote:
Uit tactische overwegingen zwijg ik hier.quote:
wat weet jij daar nou vanquote:
Mietje!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit tactische overwegingen zwijg ik hier.
mietjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uit tactische overwegingen zwijg ik hier.
hij bakte er laatst anders niks vanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou vanhij is nog jong ende fris
!
Wanneer komen de kinderen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik speel liever op zeker dan riskeren.
Dit gaat niet meer over mij toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
hij bakte er laatst anders niks van![]()
Zie ik eruit als Dutroux dan?quote:
Nee over Sjow, keep up kiddoquote:
alsof hij ooit met zo'n ouwe tak zou neuken als hij jong en strak heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
hij bakte er laatst anders niks van![]()
Volg je het niet meer, ouwe?quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee ho jij eruit ziet, dus dat kan ik niet beoordelenquote:
waarom blijft ie dan bellen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
alsof hij ooit met zo'n ouwe tak zou neuken als hij jong en strak heeft!
Oh, naar mijn weten heb ik nog nooit met je de liefde gebedrijft..quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien moeten we een beetje inbinden, anders gaat deze ook huilen.
That's it, volgende keer geen pillen meer voor jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, naar mijn weten heb ik nog nooit met je de liefde gebedrijft..
Denkt zij natuurlijk dat het hijgen is van telefoonseksquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
misschien om je kenkerhard uit te lachen
misschien moet jij eens stoppen met die pillenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
That's it, volgende keer geen pillen meer voor jou![]()
denk dat maar, meisjuh, denk dat maarquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
misschien om je kenkerhard uit te lachen
tegen de tijd dat zij opneemt heeft hij al buikpijn dr vanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Denkt zij natuurlijk dat het hijgen is van telefoonseks
Je zal hééééél erg goed je best moeten doen om mij aan het huilen te krijgen. Denk eerder dat jij in een hoekje zit te bibberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien moeten we een beetje inbinden, anders gaat deze ook huilen.
Niet teveel eisen stellen he, het zijn pubers.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
denk dat maar, meisjuh, denk dat maar![]()
*sidder ende beef. Tevens alsmede!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zal hééééél erg goed je best moeten doen om mij aan het huilen te krijgen. Denk eerder dat jij in een hoekje zit te bibberen..
van al dat zaad wattie bij jou niet kwijt kan jaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tegen de tijd dat zij opneemt heeft hij al buikpijn!!
Wannabe semi-tof. Aandoenlijk en enigszins schattig.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
*sidder ende beef. Tevens alsmede!
euj dago hoe is het nou om met een uitgewoonde hoer als missantique te neuken?quote:
Dat eerste klopt wel, dat laatste ging vast over m'n kleine nichtje? Hmm, maar dan klopt dat enigszins weer niet. Vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wannabe semi-tof. Aandoenlijk en enigszins schattig.
je nichtje is tofquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, dat laatste ging vast over m'n kleine nichtje? Hmm, maar dan klopt dat enigszins weer niet. Vreemd.
ik moest lachenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj dago hoe is het nou om met een uitgewoonde hoer als missantique te neuken?
Ik heb niets gemerkt van iets dat ook maar leek op uitgewoondheid hoor. Maar als je wil weten hoe M. in bed is, yer welcome to join.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj dago hoe is het nou om met een uitgewoonde hoer als missantique te neuken?
Je laat je nichtje je reacties typen dan? Dat verklaart genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, dat laatste ging vast over m'n kleine nichtje? Hmm, maar dan klopt dat enigszins weer niet. Vreemd.
Van alle verbasteringen was dit wel 1 van de beterequote:
sorry maar dat is tegen mijn principes inquote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb niets gemerkt van iets dat ook maar leek op uitgewoondheid hoor. Maar als je wil weten hoe M. in bed is, yer welcome to join..
buiten t feit dat je het niet aan zou kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
sorry maar dat is tegen mijn principes in
Ik kan haar al soms niet aan, moet je nagaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
buiten t feit dat je het niet aan zou kunnen![]()
Opgelost, slotje.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je laat je nichtje je reacties typen dan? Dat verklaart genoeg.
Je bent twaalf, wat verwacht je dan ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan haar al soms niet aan, moet je nagaan
here we go againquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
buiten t feit dat je het niet aan zou kunnen![]()
Dat zegt meer over jou dan over haarquote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:
Uittesten dan maar?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent twaalf, wat verwacht je dan ook.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar![]()
Craddlerobberquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar![]()
The operative word being 'ventje'.quote:
erelid van Martijn, in andere woorden.quote:
1 entry found for cradlerobber.quote:
sjo is geen pedoquote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
erelid van Martijn, in andere woorden.
lol 6 jaar verschilquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
1 entry found for cradlerobber.
Definition: any person who has a relationship or marries a much younger person
Je moet veel weten, hier op FOK!, als FA, kom eens buiten ONZ zou ik zeggen.quote:
Je bent 30?quote:
ik kom vaaaak genoeg buiten ONZ mennekequote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet veel weten, hier op FOK!, als FA, kom eens buiten ONZ zou ik zeggen.
* Sjowhan ziet SEX en SPT er ook tussen staan inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kom vaaaak genoeg buiten ONZ menneke
Zoals duidelijk te zien aan je postgeschiedenis.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kom vaaaak genoeg buiten ONZ menneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |