Oh, naar mijn weten heb ik nog nooit met je de liefde gebedrijft..quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien moeten we een beetje inbinden, anders gaat deze ook huilen.
That's it, volgende keer geen pillen meer voor jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, naar mijn weten heb ik nog nooit met je de liefde gebedrijft..
Denkt zij natuurlijk dat het hijgen is van telefoonseksquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
misschien om je kenkerhard uit te lachen
misschien moet jij eens stoppen met die pillenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
That's it, volgende keer geen pillen meer voor jou![]()
denk dat maar, meisjuh, denk dat maarquote:Op zondag 8 januari 2006 23:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
misschien om je kenkerhard uit te lachen
tegen de tijd dat zij opneemt heeft hij al buikpijn dr vanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Denkt zij natuurlijk dat het hijgen is van telefoonseks
Je zal hééééél erg goed je best moeten doen om mij aan het huilen te krijgen. Denk eerder dat jij in een hoekje zit te bibberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien moeten we een beetje inbinden, anders gaat deze ook huilen.
Niet teveel eisen stellen he, het zijn pubers.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
denk dat maar, meisjuh, denk dat maar![]()
*sidder ende beef. Tevens alsmede!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je zal hééééél erg goed je best moeten doen om mij aan het huilen te krijgen. Denk eerder dat jij in een hoekje zit te bibberen..
van al dat zaad wattie bij jou niet kwijt kan jaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tegen de tijd dat zij opneemt heeft hij al buikpijn!!
Wannabe semi-tof. Aandoenlijk en enigszins schattig.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
*sidder ende beef. Tevens alsmede!
euj dago hoe is het nou om met een uitgewoonde hoer als missantique te neuken?quote:
Dat eerste klopt wel, dat laatste ging vast over m'n kleine nichtje? Hmm, maar dan klopt dat enigszins weer niet. Vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wannabe semi-tof. Aandoenlijk en enigszins schattig.
je nichtje is tofquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, dat laatste ging vast over m'n kleine nichtje? Hmm, maar dan klopt dat enigszins weer niet. Vreemd.
ik moest lachenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj dago hoe is het nou om met een uitgewoonde hoer als missantique te neuken?
Ik heb niets gemerkt van iets dat ook maar leek op uitgewoondheid hoor. Maar als je wil weten hoe M. in bed is, yer welcome to join.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj dago hoe is het nou om met een uitgewoonde hoer als missantique te neuken?
Je laat je nichtje je reacties typen dan? Dat verklaart genoeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat eerste klopt wel, dat laatste ging vast over m'n kleine nichtje? Hmm, maar dan klopt dat enigszins weer niet. Vreemd.
Van alle verbasteringen was dit wel 1 van de beterequote:
sorry maar dat is tegen mijn principes inquote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb niets gemerkt van iets dat ook maar leek op uitgewoondheid hoor. Maar als je wil weten hoe M. in bed is, yer welcome to join..
buiten t feit dat je het niet aan zou kunnenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
sorry maar dat is tegen mijn principes in
Ik kan haar al soms niet aan, moet je nagaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
buiten t feit dat je het niet aan zou kunnen![]()
Opgelost, slotje.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je laat je nichtje je reacties typen dan? Dat verklaart genoeg.
Je bent twaalf, wat verwacht je dan ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan haar al soms niet aan, moet je nagaan
here we go againquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
buiten t feit dat je het niet aan zou kunnen![]()
Dat zegt meer over jou dan over haarquote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
quote:
Uittesten dan maar?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent twaalf, wat verwacht je dan ook.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar![]()
Craddlerobberquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over haar![]()
The operative word being 'ventje'.quote:
erelid van Martijn, in andere woorden.quote:
1 entry found for cradlerobber.quote:
sjo is geen pedoquote:Op zondag 8 januari 2006 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
erelid van Martijn, in andere woorden.
lol 6 jaar verschilquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
1 entry found for cradlerobber.
Definition: any person who has a relationship or marries a much younger person
Je moet veel weten, hier op FOK!, als FA, kom eens buiten ONZ zou ik zeggen.quote:
Je bent 30?quote:
ik kom vaaaak genoeg buiten ONZ mennekequote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet veel weten, hier op FOK!, als FA, kom eens buiten ONZ zou ik zeggen.
* Sjowhan ziet SEX en SPT er ook tussen staan inderdaadquote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kom vaaaak genoeg buiten ONZ menneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |