Eensch.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
Nederlander vindt korte dikke kroket 't lekkerst
ahuhquote:Op zondag 8 januari 2006 16:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Öh göd, dat krijg ik nog de rest van me leven in mijn gezicht gesmeten huh?
joah zo'n lekkere van dobbequote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
Nederlander vindt korte dikke kroket 't lekkerst
Dat wordt doorwerken dangquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef the900 het volgende:
Ik werd om kwart voor 5 wakker.
En dat terwijl ik de hele dag bezig zou zijn om mijn deadline van morgen te halen.
heb je verdomme wat tegen vrouwen!?!?!?!?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was hypothetisch, vrouwmensch!
hmmz.. deze keer vergeef ik je, maar laat t niet nog een keer gebeuren!quote:
Eensch! Echter als je weer keihard geconfronteerd wordt met je ouderdom doet dat pijn..quote:
Oh, en jij wilde daarmee zeggen dat ik een oude fiets ben?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja en op een oude fiets moet je het leren!!1`1`!~!
Waar haal je dat vandaan? Vrouwen lezen altijd tussen regels die er niet zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
heb je verdomme wat tegen vrouwen!?!?!?!?!!!11
Die contacten heb jij heul niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
Als er nou nog een grapje over ouderdom wordt gemaakt, ga ik weg en zorg ik ervoor dat deze reeks gesloten wordt!!!!!1!!!11!!!!!!!![]()
![]()
![]()
HA!! Wanna bet?quote:
Jij hier? Toevalligquote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Wil je een enkeltje PUB?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]Och, de bejaardenclub is er weer!
Bejaardenclub.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
Wie?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
pffft gaat ze haar manwhore erbij halen
sex in de bejaardenflat iedereen heeft dolle pret!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:45 schreef rompompom het volgende:
neuhquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en jij wilde daarmee zeggen dat ik een oude fiets ben?
Toen ze bij de nsb zaten waren ze al schattig.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bejaarden zijn best schattig hoor.
En geen koe. Ja, dat dat even duidelijk is enzo.quote:
Toen al!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Toen ze bij de nsb zaten waren ze al schattig.
Ik val NIET onder die groep!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bejaarden zijn best schattig hoor.
Daar had nog helemaal niemand aan gedacht, maar bedankt voor de restquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En geen koe. Ja, dat dat even duidelijk is enzo.
Ben geen vrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |