Heaumeaux!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef Barb het volgende:
Ik vind dit nummer van Anita Meijer eigenlijk best leuk,.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef Croupouque het volgende:
Leuke jurk, zoiets heb ik ook in de kast hangen.
Jij post echt overal hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Nu Floortje
Kom meisje stel me niet teleur
Past goed bij d'r hoofdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef Godlike02 het volgende:
Het jurkje moest duidelijker korter!
Dit maakt erg truttig![]()
Martijn is heel klein. Nog kleiner dan Chantal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Barb het volgende:
Is Floortje zo lang of is Martijn zo kort?
martijn is zon klein bijdehand propje... samen met chantal zijn ze de wtee kleine doelloze bolleboosjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Barb het volgende:
Is Floortje zo lang of is Martijn zo kort?
Dat zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Croupouque het volgende:
Volgende week zingt ze iets van Nana Mouskouri, wedden?
applaus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen nee. Saturday Night is bovendien ook nog eens enorm toepasselijk.
Geweldige grap inderdaad zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Tulpen smaken voor geen meter.![]()
Harm![]()
Ja, zelfde coupe als Jerney he.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:09 schreef Legally_Brunette het volgende:
wat is z'n haar mooi gestyled
Net de echte brood dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:09 schreef Tetraktys het volgende:
ik vind m suf en zonder bezieling zingen...
Nee, Jerney heeft een pony, Harm heeft een lokquote:
Ja het is geen Daan Barbquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Barb het volgende:
Harm,. Jammer dat ie zo lelijk niet zo knap is.
Alsof iedereen moet verdrinken in die prachtige ogen van jouquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Barb het volgende:
NU LIVE LIVE LIVEquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
Oh echt Chantal, STERF!
Wat ben je toch ook heerlijk politiek correct, Brab.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Barb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |