hey lekker wijf,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Insomaniac het volgende:
Beetje matig idd. Iedereen vanavond.
BRAB!!
Jaaaaaa, geweldig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef pberends het volgende:
Harm.
Tering, wat een tyfussnol die Chantal: "Doe jij ook het meeste kattekwaad"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is Harm 14 jaar ofzo????
Ja ja zeer intelligent gelezen van de autocue cq kaartjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Jerruh het volgende:
"ik heb gehoord dat de overige bandleden de leeftijd van de rolling stones hebben?"
"ja dat klopt"
"jij bent dus de jongste van de band?".
Ja er zitten een paar platenmaatschappijen geld te schuiven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef WithMe het volgende:
Racoon, verrassende keuze.
Chantal heeft het niveau van Barend en van Dorp wat interviewen betreft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
God heremetiet wat een kutavond. Het niveau van de "interviews" is bedroevend en IEDEREEN presteert onder de maat. (Op Charissa en Serge na, die zitten aan het plafond van hun kunnen).
Ook nog, alsof het nog niet erg genoeg was allemaal.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Barb het volgende:
[..]
hey lekker wijf,.
Ellen-met-de-enge-ogen nu,.
Ik vind het meer huismoeder style.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kijk, zó moet het dus.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
(Op Charissa en Serge na, die zitten aan het plafond van hun kunnen).
Aukje heet ze.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ellen doet me denken aan het-zusje-van-Marieke.
Weet niet meer hoe haar 'beroemde' GTST zus nou ook al weer heet.
Aaaaaaaaaaargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is ook al niet goed! What is going on?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Jerruh het volgende:
ze zingt lekker!!!!
alleen ze staat erbij alsof dr rollator gejat is...
B&vD pretenderen tenminste nog enig niveau te hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Chantal heeft het niveau van Barend en van Dorp wat interviewen betreft.
Ja, daar doet ze me ook aan denken! Nou ja, aan Marieke dan, niet het zusje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ellen doet me denken aan 'het-zusje-van' Marieke.
Aukje v Ginnekenquote:Weet niet meer hoe haar 'beroemde' GTST zus nou ook al weer heet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
B&vD pretenderen tenminste nog enig niveau te hebben.
Weet je wat je ziet als je Chantal diep in haar ogen kijkt?
De achterkant van haar hoofd.
Idd hele nummer gelijk anaal verkracht. En die Jerney weet weer zo'n spontane reactie te gevenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ellen..
Ellen's ogen..
Love You More..
Ja precies, ze mocht willen dat ze opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Barb het volgende:
Ja, daar doet ze me ook aan denken! Nou ja, aan Marieke dan, niet het zusje.
leek.quote:Aukje v Ginneken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |