Hey Flugel, jij ook hier?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie humor heeft gaat ie voor 'ben ik te min' van Armand....
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ie humor heeft gaat ie voor 'ben ik te min' van Armand....
Vond je het optreden van Marescha echt steengoed?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Marble het volgende:
Serge en Christon waren echt ongelofelijk slecht. En ik schrok ook erg van Raffaëla, maar daarvan weten we tenminste nog dat ze het wel kán.
Marescha was weer steengoed, zoals altijd.
terwijl toch vanochtend in het AD stond (in een interview met haar) dat ze 2 dagen buikloop heeft gehad en bijna 2 kilo is afgevallen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal barst uit haar spijkerbroek
beter dan die van christel en rafaella toch..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vond je het optreden van Marescha echt steengoed?.
Hej skatje,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Jerruh het volgende:
barb!!!!
ik zie op tegen I-jay, daar zit zo geen kracht in die stem van m...
Stinken meisjes in de WC ook als ze buikloop hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef J-net het volgende:
[..]
terwijl toch vanochtend in het AD stond (in een interview met haar) dat ze 2 dagen buikloop heeft gehad en bijna 2 kilo is afgevallen....
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar met dat haar, die dansjes, die roze trui en zonder baard lijkt hij wel op Mel B. Dus dat moet veranderen..
Beetje matig idd. Iedereen vanavond.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Barb het volgende:
[..]
Hej skatje,.
Ik zie altijd op tegen I-jay, ik kan echt helemaal niks met zo'n stem,.
Aaron maakt me op dit moment ook niet echt blij trouwens.
Baywatch? CSI? Bassie en Adriaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die enge danser met die krullen en grote oorbellen, waar is die van?.
De verkeerde kant.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
er zit er ook eentje tussen met een rottweilerbakkes, of hebben we het over dezelfde/quote:
Hij kwam mij ook al bekend voor, zat hij niet in caught in the act?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |