Nee volgens mij een camera, de linker in elk gevalquote:
Vuurvliegje? Erg vage filmpjes trouwens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Voor Tulio en Stenny:
Zie onderstaande filmpjes, het tweede filmpje daar zie je ook een orb in de verte, je moet GOED kijken en een paar keer. Als je goed kijkt zie je dat de orb van links bovenaf naar beneden gaat, achter voorwerpen langs. GOED kijken dus, dit KAN geen lichtreflectie van een zaklantaarn zijn!
http://www.theghosthunter.nl/geltoren.htm
Ik heb gesproken![]()
Vuurvliegjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Vuurvliegje? Erg vage filmpjes trouwens.![]()
Gaaf dat filmpje juist! Echt coolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:36 schreef Stenny het volgende:
[..]
Vuurvliegje? Erg vage filmpjes trouwens.![]()
Jeroen zegt, en I agree!, kijk nou eens goed, dit bolletje maakt drie keer exact dezelfde beweging (bovenste) en de middelste twee keer dezelfde beweging. Volkomen nep onduidelijk dus!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vuurvliegjeze zijn vaag ja, maar wat wil je.Eeen vuurvliegje? Kom op
![]()
Ik wil weten wat Tulio erop te zeggen heeft.
Misschien omdat ze het telkens in herhaling laten zienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jeroen zegt, en I agree!, kijk nou eens goed, dit bolletje maakt drie keer exact dezelfde beweging (bovenste) en de middelste twee keer dezelfde beweging. Volkomen nep dus!
Het eerste dat bij mij opkwam was een vuurvliegje, net als Sten. Maar met een laserpen is dit ook te verwezenlijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Voor Tulio en Stenny:
Zie onderstaande filmpjes, het tweede filmpje daar zie je ook een orb in de verte, je moet GOED kijken en een paar keer. Als je goed kijkt zie je dat de orb van links bovenaf naar beneden gaat, achter voorwerpen langs. GOED kijken dus, dit KAN geen lichtreflectie van een zaklantaarn zijn!
http://www.theghosthunter.nl/geltoren.htm
Ik heb gesproken
Wat betreft je eerste vraag: nee, misschien dat er een kern van waarheid zit maar zijn (tv) foto's zijn in elk geval nep,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:46 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
analyzing_barb geloof jij oprecht in robbert van den broeke
en nog een vraag:
al was jij doodziek(ik wens je dit niet toe hoor:) maar gewoon als voorbeeld) zou jjij je dan laten behandelen door artsen of paranormale paragnosten met vette shit
Een laserpen die achter voorwerpen langs gaat? Vreemd....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Tulio het volgende:
[..]
Het eerste dat bij mij opkwam was een vuurvliegje, net als Sten. Maar met een laserpen is dit ook te verwezenlijken.
Tulio.
Dat ligt eraan. Als de camera rechts staat en degene die met de laserpen aan de andere kant staat kan gemakkelijk achter dingen doorschijnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Een laserpen die achter voorwerpen langs gaat? Vreemd....
Ik steun je meid, mooi filmpje, lekker spooky.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn, maar hoe dan ook, het is echt te klein om er iets over te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het telkens in herhaling laten zien
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ja ik heb hem
Jouw buren hebben dubbele beglazing en jij een rood laserpointertje.
Fimpje bij buren
1. regendruppels, stofquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.geocities.com/Area51/Shadowlands/5318/ghost.htm
Ook al faked Robbert, dan wil dit niet zeggen dat mediums en paragnosten en orbsen en geestenfoto's allemaal nep zijn
Als je goed kijkt en herhaaldelijk kijkt zie je dat het lichtje op de muur geprojecteerd is en achter de deur begint, het maakt namelijk ook een hoek en ik kan niet zeggen dat het ergens achterdoor gaat. Niets vreemds aan, heel nep. Is mijn mening dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je moet je lens zuiver maken en geen foto's maken tegen de zon in.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.geocities.com/Area51/Shadowlands/5318/ghost.htm
Ook al faked Robbert, dan wil dit niet zeggen dat mediums en paragnosten en orbsen en geestenfoto's allemaal nep zijn
Bij het eerste filmpje zie je duidelijk een 'knik' in de baan van het lichtje, die precies samenvalt met waar de muur in de vloer overgaat. => lichtje dat op de muur schijnt. Laserpointer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Tulio het volgende:
[..]
Het eerste dat bij mij opkwam was een vuurvliegje, net als Sten. Maar met een laserpen is dit ook te verwezenlijken.
Tulio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |