Zolang je boven de 75 zit is er niks aan de handquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef manou het volgende:
ikke heb een IQ van 126 ben er tevreden mee
Er zitten ook niet heeeel erg veel vuilnismannen en stratenmakers op fok volgens mij. Met name veel universitaire/hbo studenten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
119, maar was dan totaal niet gefocust. Boeie, blijft een domme test. Iedereen hier op FOK haalt minimaal 130 ofzow, terwijl het gemiddelde ergens rond 100 moet liggen?
Serieus?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen?
[afbeelding]
kikker = 1 visquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Gewoon vervangen. 1 kikker staat voor 1 vis. 1 paard staat voor 2 vissen. Als je dat vervangt in de formule, dan krijg je: 1 vis + 2 vissen = 3 vissen (dus B)quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding]
Owja...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef eborn het volgende:
[..]
Serieus?
Een kikker is 1 vis, een zebra 2. Een kikker en een vis bij elkaar zijn dus 3 vissen
Die routevragen vond ik juist ubersimpel. Gewoon effe snel het rijtje in je kop stampen en klaar...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef DJKoster het volgende:
Die routevragen waren wel lastig, links, rechts, links, rechtdoor, rechts, euuhhh![]()
Die vragen zijn makkelijk(er) als je games als GTA, Midtown Madness enzo vaak hebt gespeeld. Klein plattegrondje voor je en rijden maarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef DJKoster het volgende:
Tsja.. als je 'Vet Hard' hebt gezien wist je al minstens 2 vragen (die ringtone en dat stortingsformulier)
Die routevragen waren wel lastig, links, rechts, links, rechtdoor, rechts, euuhhh![]()
Ja dat stukje van Vet Hard sloeg nergens op... Stel dat je toevallig niet weet hoe dat liedje op de ringtone heet, ben je dan minder begaafd dan als je het wel weet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef DJKoster het volgende:
Tsja.. als je 'Vet Hard' hebt gezien wist je al minstens 2 vragen (die ringtone en dat stortingsformulier)
Die rijtjes zijn altijd weer super simpel als je de reeksen kentquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef sjak het volgende:
Het was een erg makkelijke test. De rekensommenIk mistte de logische rijtjes, met als voorbeeldvraag: maak het rijtje af: 1,2,3,4,...
a. 7
b. 3
c. 5
d. 12
Mja, een beetje aan toeval is het wel overgeleverd. Je probeert dingen te onthouden, zoals het houten autootje wat in beeld kwam, ook had ik onthouden welke kleur bloemen er op de tafel in het ziekenhuis stonden (quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die routevragen vond ik juist ubersimpel. Gewoon effe snel het rijtje in je kop stampen en klaar...
Ik vond die Vet Hardvragen klote... 2 van de 4 fout...
Ik kende de ringtone ook niet, beetje jammerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat stukje van Vet Hard sloeg nergens op... Stel dat je toevallig niet weet hoe dat liedje op de ringtone heet, ben je dan minder begaafd dan als je het wel weet?
Een geel autootje op een vensterbank, hij had een oranje trui aan, de kerel een blauw/wit overhemd, de overvaller een zwarte mutsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef fallrite het volgende:
[..]
Mja, een beetje aan toeval is het wel overgeleverd. Je probeert dingen te onthouden, zoals het houten autootje wat in beeld kwam, ook had ik onthouden welke kleur bloemen er op de tafel in het ziekenhuis stonden () en dan vragen ze hoeveel personen er op de grond zitten
Die kennen ze zelfs in Afganistanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik kende de ringtone ook niet, beetje jammer
Jij bent dus zo stoned als een grijze kanariequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef rena het volgende:
Volgens mij klopt het voor geen meter, de vorige keer had ik een IQ van 99 en nu een van 112![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |