quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
Nee, maar het punt is dat ik kernfysicus ben. Al mijn collega's hebben natuurlijk een score van 150 of meer.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is dat ik kernfysicus ben. Al mijn collega's hebben natuurlijk een score van 150 of meer.![]()
Of de mensen met een lage score durven hier gewoon niet te postenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef Deafz het volgende:
136, eerste keer dat ik een iq test doe afmaak, vorige keren duurde het me te lang :p
Maar mn score is wel gemiddeld als ik het hier zo lees
Nee, die zijn atoombommen aan het maken in Iranquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Of de mensen met een lage score durven hier gewoon niet te posten![]()
Same here, ik had op tv Bikini Destinations aan... ook niet bepaald goed voor de concentratiequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Siegfried het volgende:
Ik had 121
Vorig jaar had ik ietsje hoger, maar toen had ik me ook compleet geconcentreerd, en nu heb ik MSN en de TV aanstaan.. Niet echt bevorderlijk
Ook 135.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Nepthys het volgende:
135.
Volgens mij rekenden ze de vorige jaren toch een stuk strenger
En iedere debiel begrijpt waarom: Stoned zagen ze de test voor de 2e keerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
De blowers scoren stoned hoger dan nuchter
Hopen dat je jonge collega's hebtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
Het was een andere test gaven ze aan het begin aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
En iedere debiel begrijpt waarom: Stoned zagen ze de test voor de 2e keer
Toen keek ik nog niet. Maar dan is er nog het feit dat ze voor de tweede keer op één dag een IQ test maakten en dus al korte termijn ervaring hadden met het maken van dat type test.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Het was een andere test gaven ze aan het begin aan
Ze hebben vanmiddag niet dezelfde test gedaan, die was anders....quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
En iedere debiel begrijpt waarom: Stoned zagen ze de test voor de 2e keer
Hij was inderdaad niet heel erg lastig, maar dat is volgens mij elkaar jaar het gevalquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
6 fout, 137. zijn we allemaal nou zo intelligent op fok, of was die test zo makkelijk, want ik neig naar dat laatste.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
De blowers scoren stoned hoger dan nuchter
ik 2 van de 4quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef koen_pijl het volgende:
Ik had echt veel lees fouten
Of liegt iedereen gewoonquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
6 fout, 137. zijn we allemaal nou zo intelligent op fok, of was die test zo makkelijk, want ik neig naar dat laatste.
goed gegoktquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef kwib het volgende:
En wat boeit mij het nou wat voor een vervoersmiddel die josti op z'n trui had staan
Jep, dat was rot. Vervolgens kwam je alleen tot de conclusie dat dat antwoord niet kon. Ze konden bijv. ook eerst in de file staan, maar die optie was er niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef kwib het volgende:
1 strip fout. Dat met Nova op de buis. Beetje jammere vraag. Was op meerdere manieren te interpeteren
Ik had het zelfs de 2e keer niet herkent hoorquote:En wat boeit mij het nou wat voor een vervoersmiddel die josti op z'n trui had staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |