Jij ook al!?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef Mvnl het volgende:
Overigens had ik bij die vragen in eerste instantie wel de twijfel of t geen 'strikvragen' waren omdat ik me afvroeg of bovengenoemde (en nog één) wel daadwerkelijk 'spreekwoorden' zijn.
Bij Vet hard waren ook gewoon kutvragenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Fatality het volgende:
4 fout in vragen over Vet Hard en de plaatjesopgaven..voor de rest foutloos.
Certificaat ligt hier hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Volgens mij liegen er heelveel fokkers over hun IQ![]()
Die met de aantal gijzelaars had ik goed zonder te gokkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Bij Vet hard waren ook gewoon kutvragen![]()
Ik denk dat bijna iedereen die trui en het aantal gijzelaars wel fout heeft. Die andere 2 zijn wel te doen, die ringtone vooral als je de film hebt gezien.
Daar ging ik met de eerste ook de mist in. Ik zag dat woordje 'en' over het hoofd. De rest ging wel goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ik sloeg de uitleg over....
Ik deed deze vragen op de wiskundige manier!!! 1 kikker is gelijk aan 2 vissen... En 1 vis + Zebra is gelijk aan een kikker/ 2 vissen.
Zo d8 ikAllemaal dus fout gedaan
Helemaal mee eens, die vraag sloeg echt nergens op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ja dat stukje van Vet Hard sloeg nergens op... Stel dat je toevallig niet weet hoe dat liedje op de ringtone heet, ben je dan minder begaafd dan als je het wel weet?
Inderdaad, als je een vuilnisman bent die de hele George Baker-collection thuis heeft, weet je die vraag zo. Maar als je een nobelprijswinnaar voor iets met natuurkunde (iets moeilijksquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja dat stukje van Vet Hard sloeg nergens op... Stel dat je toevallig niet weet hoe dat liedje op de ringtone heet, ben je dan minder begaafd dan als je het wel weet?
Die routevragen waren easy, maar ik ben dan ook postbode
Die klopte ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Stennetje het volgende:
ik vond die vraag van maak het rijtje af:
kat, muis, wolf, olifant, ... erg vaag, had echt geen idee wat ze daar nou mee bedoelden![]()
had hem goed gegokt.
tussen de antwoorden stond maar 1 zoogdier, zoals in het rijtje, rest was vogel/reptiel/vis geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Stennetje het volgende:
ik heb een iq van 134
kat, muis, wolf, olifant, ... erg vaag, had echt geen idee wat ze daar nou mee bedoelden![]()
had hem goed gegokt.
en die vraag van die ringtone was inderdaad dubieus, als je slechthorend bent ben je daarom dommer? (ik wist hem wel)
Die had ik inderdaad fout, 1 bij het onthouden van dat filmpje en nog 2 kleine foutjes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
tussen de antwoorden stond maar 1 zoogdier, zoals in het rijtje, rest was vogel/reptiel/vis geloof ik
het bleken zoogdieren te zijn, mijn gedachtengang was, dat ze allemaal 4 poten hebben en de koe ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Stennetje het volgende:
had hem goed gegokt.
Op de website begon het met muis, ik dacht gewoon van klein naar groot.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:05 schreef mamapan het volgende:
[..]
het bleken zoogdieren te zijn, mijn gedachtengang was, dat ze allemaal 4 poten hebben en de koe ook. Ik haalde toch nog 128
![]()
mijn gedachtegang ging uit naar omvang, van klein naar groot. muis kat wolf KOE olifantquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:05 schreef mamapan het volgende:
[..]
het bleken zoogdieren te zijn, mijn gedachtengang was, dat ze allemaal 4 poten hebben en de koe ook. Ik haalde toch nog 128
![]()
De mijne ook jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:12 schreef trith het volgende:
[..]
mijn gedachtegang ging uit naar omvang, van klein naar groot. muis kat wolf KOE olifant
vind je? 60 vragen is eik veel te weinig...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Bob. het volgende:
Ik ben hem nu aan het maken, maar wat duurt ie lang zeg![]()
het aantal vragen is ook niet zo veel, maar dat je elke keer na een vraag moet wachten tot de tijd voorbij isquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
vind je? 60 vragen is eik veel te weinig...
Ik had slang als antwoordquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:12 schreef trith het volgende:
[..]
mijn gedachtegang ging uit naar omvang, van klein naar groot. muis kat wolf KOE olifant
Vind je jouw antwoord passen bij een onderdeel dat logica heet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:25 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik had slang als antwoord
Een kat kan een muis doden, een wolf kan een kat doden, een olifant kan een wolf doden en een slang (een grote) is de enige uit het rijtje dat een olifant kan doden (opeten is iets anders, maar volgens mij kunnen sommige slangen olifanten doden)Mijn logica
Dat was ook mijn gedachtengang daarbij (eerst nog van klein naar groot, maar olifant was al het grootste dier)...ik kwam ook niet verder dan groepen van potentiële vijandenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:44 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vind je jouw antwoord passen bij een onderdeel dat logica heet?
Hartstikke simpel. Muis, kat, wolf, ... , olifant.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Stennetje het volgende:
had hem goed gegokt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:04 schreef Rewimo het volgende:
Hartstikke simpel. Muis, kat, wolf, ... , olifant.
Zie ze eens voor je? Ze worden steeds groter. En dus moest de koe ertussen. De andere beesten in het rijtje waren kleiner dan de wolf.
hm dus de aap had 75quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef tong80 het volgende:
De Oerang Oetang scoort maar 2 punten lager dan Kelly
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:19 schreef Coencordia het volgende:
Lalala, 132 zie mij pimpen...
Iedereen ruim boven de 100....
Mogelijkheden:
Fok! mensen liegen
Mensen van Fok zijn slim
Fok! users met laag IQ zeggen niets
Een heleboel Fok!ers geeft geen zak om die test en ging darten kijken
De test is veel te makkelijk
De tijd loopt.....
Forum Opties | |