quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
Nee, maar het punt is dat ik kernfysicus ben. Al mijn collega's hebben natuurlijk een score van 150 of meer.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee, maar het punt is dat ik kernfysicus ben. Al mijn collega's hebben natuurlijk een score van 150 of meer.![]()
Of de mensen met een lage score durven hier gewoon niet te postenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef Deafz het volgende:
136, eerste keer dat ik een iq test doe afmaak, vorige keren duurde het me te lang :p
Maar mn score is wel gemiddeld als ik het hier zo lees
Nee, die zijn atoombommen aan het maken in Iranquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Of de mensen met een lage score durven hier gewoon niet te posten![]()
Same here, ik had op tv Bikini Destinations aan... ook niet bepaald goed voor de concentratiequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Siegfried het volgende:
Ik had 121
Vorig jaar had ik ietsje hoger, maar toen had ik me ook compleet geconcentreerd, en nu heb ik MSN en de TV aanstaan.. Niet echt bevorderlijk
Ook 135.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Nepthys het volgende:
135.
Volgens mij rekenden ze de vorige jaren toch een stuk strenger
En iedere debiel begrijpt waarom: Stoned zagen ze de test voor de 2e keerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
De blowers scoren stoned hoger dan nuchter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |