waarom zou ik erover liegen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
1 fout?
Geloof ik geen reet van. Net als meer dan de helft het over 140/150 heeft.
Denk dat we net als bij American Pie de 'rule of 3' moeten uitvoeren.
dat is juist het hele idee erachterquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:53 schreef Gia het volgende:
145
Slechts 4 fouten.
Als ik dezelfde test in dezelfde tijd zou moeten maken, maar dan zonder vaste tijd per vraag, dan had ik alles goed gehad.
Moeilijk was het niet, maar bij sommige vragen had ik eigenlijk net wat meer bedenktijd nodig en bij andere had ik tijd over.
Een beperkte tijd wel, maar een beperkte tijd per vraag niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dat is juist het hele idee erachter
Het is geen CITO-toets hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:30 schreef DaMart het volgende:
Net via internet de test gemaakt, score 142... 5 lager dan op de basisschool... mijn hersens beginnen af te takelen![]()
Je score is dan ook niet voldoende.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb net de Mensa Test afgerond in 12 minuten, dat stelde ook geen reet voor zeg en ik kan zeggen dat ik nou niet bepaald hoogbegaafd ben.
[afbeelding]
Toegelaten worden voor Mensa is dan ook maar een selecte aantal hoogbegaafden gelukt hoor. Maar volgens hen hoor ik wel bij de bovenste 2 procent van alle mensen die deze test hebben afgelegd, wat dus een IQ van 130+ inhoudt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Je score is dan ook niet voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |