abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33805434









De OP
he Westland Wyvern began life as a 'Torpedo Fighter', intended to operate as daylight fighter and torpedo bomber. The concept itself was less odd than it might seem. Multi-role aircraft are an obviously advantageous concept for carrier forces, because the ship can carry only a strictly limited number of aircraft. The Wyvern fitted in the trend that fighter-bombers replaced light and medium bombers, and torpedoes had already been carried by the Focke-Wulf Fw 190A-5/U14 and the Blackburn Firebrand. The particularly disappointing career of the latter aircraft should have been a warning, however.

The Wyvern began life with specification N.11/44, issued in November 1944; this called for a fighter with a Rolls-Royce Eagle piston engine, but capable of accepting a turboprop; carrier-capable and armed with four 20-mm cannon, eight rockets, and three 450 kg bombs, a 825 kg mine or a 20-in torpedo. The RAF thought about ordering the same aircraft as a land-based escort fighter for some time, but abandoned it in favour of jet fighters.

Specification of Wyvern TF.1

Powerplant:
3550 hp Rolls-Royce Eagle, H-Configuration, 24 Cylinders, 46.000cc
Performance:
Maximum speed 734 km/h, operational ceiling 10000 m, maximal range 1900 km.





vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk


De code voor de op is hier te vinden

Chat on
V10
pi_33805448
moet er alleen nog in de OP bij komen dat ie 734 km/h gaat
V10
pi_33805453
weer FiPo ?

niet dus
pi_33805462
een vliegtuig, en je bent het getal vergeten

Maar toch fijn dat je er een hebt gemaakt
pi_33805499
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
een vliegtuig, en je bent het getal vergeten

Maar toch fijn dat je er een hebt gemaakt
wel een vliegtuig met 3550PK en 24 cilinders en 46l cylinder inhoud
V10
pi_33805526
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:16 schreef M5 het volgende:

[..]

wel een vliegtuig met 3550PK en 24 cilinders en 46l cylinder inhoud
de specs zijn ok, maar zou nog gaver zijn als het van een mooie bouwmachine was
pi_33805542
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de specs zijn ok, maar zou nog gaver zijn als het van een Alfa was
pi_33805563
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef BoJo het volgende:

[..]


grapjas
pi_33805583
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:17 schreef BoJo het volgende:

[..]

een alfa die 734 km/h gaat en 3550 pk heeft lijkt me wel ok ja
V10
pi_33805604
ik verveel me nog steeds, zit al de hele dag achter de pc
pi_33805664
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
ik verveel me nog steeds, zit al de hele dag achter de pc
ga je auto eens door de wasstraat rijden.. oh, die is al dicht

spelletje doen op je pc?
V10
pi_33805698
Mooi apparaat
pi_33805855
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef M5 het volgende:

[..]

ga je auto eens door de wasstraat rijden.. oh, die is al dicht

spelletje doen op je pc?
morgen door de wasstraat
Vanmiddag xbox aan gezet en was op Forza en NFS MW na 2 minuten al uitgekeken
ik wacht tot m'n download klaar is, dan wellicht beetje photoshoppen ofzo
pi_33805869
en ja ik moet wachten want m'n pc trekt het anders niet
pi_33805939
Lekker gegeten !
pi_33806060
Ben ik weer


@Herman: sommige lui zullen best zomaar wat gokken bij het taxeren (doe ik soms ook bij hokken van minder als 1500 euro). Maar normaal is een taxatie erg streng bij mij, beginnend bij: Lak inspectie (krassen, deukjes, oude schades proberen te vinden), boekjes controle (kijken of de auto alle beurten heeft gehad en waar), interieur inspectie (kijken naar schade's/slijtage), extra's (kijken welke opties de auto heeft).

Vervolgens Kilometerstand en kenteken in de computer invoeren voor een gemiddelde inkoopwaarde en NAP vergelijking, om daarna te kijken wat zo'n auto verkooptechnisch doet. Als een auto voor de handel word, nog een paar handelaren bellen om te kijken wat zij er voor geven, als de deal door gaat zal de handelaar met het hoogste bod de auto kopen (zonder dat hij de auto heeft gezien, daarom is het dus belangrijk de auto goed te bekijken).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33806215
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:35 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer


@Herman: sommige lui zullen best zomaar wat gokken bij het taxeren (doe ik soms ook bij hokken van minder als 1500 euro). Maar normaal is een taxatie erg streng bij mij, beginnend bij: Lak inspectie (krassen, deukjes, oude schades proberen te vinden), boekjes controle (kijken of de auto alle beurten heeft gehad en waar), interieur inspectie (kijken naar schade's/slijtage), extra's (kijken welke opties de auto heeft).

Vervolgens Kilometerstand en kenteken in de computer invoeren voor een gemiddelde inkoopwaarde en NAP vergelijking, om daarna te kijken wat zo'n auto verkooptechnisch doet. Als een auto voor de handel word, nog een paar handelaren bellen om te kijken wat zij er voor geven, als de deal door gaat zal de handelaar met het hoogste bod de auto kopen (zonder dat hij de auto heeft gezien, daarom is het dus belangrijk de auto goed te bekijken).
Inruil van de auto van m'n pa ging leuker

Dude van Volvo loopt mee om naar de auto te kijken, kijkt naar de lak, zegt m'n pa "Ik kan je verzekeren dat er geeneen scherm schade- of krasvrij is" !

Verder was het destijds een full options Volvo 850 T5 .... dus geen 1500euro
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:46:14 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_33806359
OEH als het goed is ga ik straks op stap. Ik mag wel 2 tubes tandpasta op eten want ik heb heel veel knoflook gegeten

ik heb eigelijk helemaal geen zin om op stap te gaan
Als ik ga dan ga ik het niet laat maken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_33806370
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Inruil van de auto van m'n pa ging leuker

Dude van Volvo loopt mee om naar de auto te kijken, kijkt naar de lak, zegt m'n pa "Ik kan je verzekeren dat er geeneen scherm schade- of krasvrij is" !

Verder was het destijds een full options Volvo 850 T5 .... dus geen 1500euro
Hoe duurder, hoe exacter de taxatie, hoewel er een omslagpunt is, als je een auto met een restwaarde van rond of boven de 100.000 euro in wilt ruilen gaat er echt niemand naar je auto kijken

Met schade is het kut taxeren trouwens, moet je eerst schadebedrijf bellen, welke binnen 10min een taxatie voor jou moet maken zonder de auto te zien
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33806490
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoe duurder, hoe exacter de taxatie, hoewel er een omslagpunt is, als je een auto met een restwaarde van rond of boven de 100.000 euro in wilt ruilen gaat er echt niemand naar je auto kijken

Met schade is het kut taxeren trouwens, moet je eerst schadebedrijf bellen, welke binnen 10min een taxatie voor jou moet maken zonder de auto te zien
Dude, alle schermen moeten gewoon vernieuwd worden, misschien dat ik morgen even nog een foto maak van de auto maar hij ziet er echt NIET uit gewoon

En ik meen dat Volvo Utrecht gewoon zelf de schades repareert hoor... En de binnenkant ziet er trouwens ook niet uit, heel het plafond (of hoe noem je dat in een auto??) zit vol met krassen, scheuren en deuken
pi_33806531
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef ook_gek het volgende:
OEH als het goed is ga ik straks op stap. Ik mag wel 2 tubes tandpasta op eten want ik heb heel veel knoflook gegeten

ik heb eigelijk helemaal geen zin om op stap te gaan
Als ik ga dan ga ik het niet laat maken.
Als je geen zin hebt ga je toch niet...? Ik ga vanavond ook niet. Eerst een verjaardag van een vriend van me en daarna een feest van een vriendin van me die voor 3 maanden naar Cuba gaat . Daarna gewoon lekker naar huis ipv stappen want anders komt er morgen helemaal niets terecht van m'n "verplichtingen"
pi_33806575
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dude, alle schermen moeten gewoon vernieuwd worden, misschien dat ik morgen even nog een foto maak van de auto maar hij ziet er echt NIET uit gewoon

En ik meen dat Volvo Utrecht gewoon zelf de schades repareert hoor... En de binnenkant ziet er trouwens ook niet uit, heel het plafond (of hoe noem je dat in een auto??) zit vol met krassen, scheuren en deuken
De hemel van de auto noem je zoiets, en ach, als je auto er zo uit ziet, weet je gewoon dat je er minder voor terug krijgt
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33806576
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

plafond (of hoe noem je dat in een auto??)
dak
pi_33806588
ik ga zo lekker film kijken bij een vriend van me
pi_33806601
Ik ga vandaag ook maar eens niet op stap [14.gif]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')