me 2quote:Op maandag 16 januari 2006 21:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach ja, het maakt ook niet uit, ik heb al een computernerd.
* Mini_rulez is zo'n zeldzaam meisje met mannenhumor én nerdhumor. En ook nog Star Trek-fan.![]()
Mannen zoals ik zijn schaars in de it, ik weet ongekend veel, maar ben een anti-nerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef BoterKlontje het volgende:
Dit las ik net op T.net:
[..]
Tja.., wat vinden we hiervan? Ik vind het eigenlijk dieptriest(zeker als je de reacties eronder leest...), volgens mij begrijpen ze niet echt de essentie van liefde een relatie niet...
hehe, daar doe ik het juist voor. kom maar op met die centenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
IDD: ik probeer nerd-talk zoveel mogelijk te vermijden anders heb ik op verjaardagen na 5 minuten al 3 afspraken staan om PC's te fixen
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ghehe lovely![]()
Jaaaa je hebt nerds in allerlei soorten en maten![]()
Scheikundenerds, natuurkundenerds, biologienerds, LAN-nerds enz. enz.![]()
je hebt 2 soorten nerds, de keyboard-raiders en de matrix-achtige types(ze hebben een groot analytisch vermogen, maar hebben het karakter van een anti-nerd). Die keyboard-raiders staan in alles behalve in een goeddaglichtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:48 schreef DR878 het volgende:
Op de een of andere manier worden nerds in dit topic in een goed daglicht geplaatst![]()
![]()
![]()
De matrix-achtige "regels gelden niet voor mij omdat ik zo goed ben" types zijn nou ook niet direct degene waar bedrijven zo wild enthousiast over zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je hebt 2 soorten nerds, de keyboard-raiders en de matrix-achtige types(ze hebben een groot analytisch vermogen, maar hebben het karakter van een anti-nerd). Die keyboard-raiders staan in alles behalve in een goeddaglicht
die hebben ze liever dan 1 of andere (niet representatieve) doorgewinterde computernerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
De matrix-achtige types zijn nou ook niet direct degene waar bedrijven zo wild enthousiast over zijn.
Oh, dat ze die niet willen ben ik wel met je eens. Alleen om dat nou matrix-types te noemen...quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
die hebben ze liever dan 1 of andere (niet representatieve) doorgewinterde computernerd.
en in welke categorie zit jij dan? keyboard-raider of matrixtype?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, dat ze die niet willen ben ik wel met je eens. Alleen om dat nou matrix-types te noemen....
Als ik zeg dat ik niet enthousiast ben over je categoriëen, waarom zou ik ze dan gebruiken om mijzelf te definiëren?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
en in welke categorie zit jij dan? keyboard-raider of matrixtype?
keyboard-raider dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik niet enthousiast ben over je categoriëen, waarom zou ik ze dan gebruiken om mijzelf te definiëren?
dat is correctquote:
18) He is not an alien from another dimension bent on world destructionquote:
en dan zeker op google naar haar zoeken .....quote:Angela Jolie in de buurt haar niet eens zal opmerken, mits de computer aanstaat en met internet verbonden is.
Richard zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef sweet-lady het volgende:
tuurlijk kan je een nerd daten had je gister ff naar beauty en de nerd moeten kijken. de beauty's moesten de nerds omtoveren dus kleding, haar uiterlijk enz enz. moet toch zeggen dat er 2 bijzaten de er toch echt lekker uitzagen, als ze andere kledingstijl nemen en hun haar eens doen.
omdat het eng is?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:56 schreef 00melo00 het volgende:
Je tot iemand aangetrokken voelen is toch geen keuze dat gebeurt toch gewoon? En als zo'n 'nerd' dan ook nog eens persoonlijkheid heeft waarom zou hij dan voor de dames zo slecht zijn?
Nerds zijn lang niet altijd lelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef sweet-lady het volgende:
tuurlijk kan je een nerd daten had je gister ff naar beauty en de nerd moeten kijken. de beauty's moesten de nerds omtoveren dus kleding, haar uiterlijk enz enz. moet toch zeggen dat er 2 bijzaten de er toch echt lekker uitzagen, als ze andere kledingstijl nemen en hun haar eens doen.
Je kan veel beweren over nerds, maar niet dat ze eng zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |