Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:10 schreef firecow het volgende:
ben er mee bezig.... heb er een stuk of 30 die ik ff moet bewerken enzo.... Zijn RAW bestanden voor de gene die er iets van afweten weten wat ik bedoel![]()
Denk 30 min oid ik doe me best iig![]()
Nee, want ze hebben evenveel recht om te spelen als alle anderen. Al is het wel jammer dat ze vertrekken, maar dan kan je ze niet op de tribune zetten. Maar da's mijn meningquote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!
6.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef manny het volgende:
Gaat KJ er meer of minder dan 15 maken in de tweede seizoenshelft.
Ik denk minder.
Ik zou zoveel mogelijk hun vervangers vast opstellen zodat ze wedstrijdritme en ervaring op kunnen doen. Echter als dit niet mogelijk is mag je ze wat mij betreft gewoon opstellen.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als firecow met zijn foto's aan het klooien is (ik kan niet wachten) in de tussentijd maar een vraagje poneren: moeten de spelers die hun afscheid aangekondigd hebben (Trabelsi, De Jong, Maxwell en Pienaar) nog wel opgesteld worden? Van mij mogen ze op de tribune!
Hehe die achterkant daar kon je niet komen vandaar:)quote:Op zondag 8 januari 2006 14:29 schreef Beschouw het volgende:
Lekker veel volk langs de lijn. Mooie foto trouwens.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Blind: ,,Ik krijg zo'n dikke van je''.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Blind: ,,Ik krijg zo'n dikke van je''.
Waarschijnlijk of zijn vader, of zijn zaakwaarnemer.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Wie is de man naast KJH terwijl die zijn shirt vasthoudt ?
Dat is pa Huntelaarquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Dat is zijn Paquote:Op zondag 8 januari 2006 14:54 schreef Messenga het volgende:
Hij gaat er 7 voor ons aller Ajax scoren. Gok ikquote:Op zondag 8 januari 2006 14:21 schreef manny het volgende:
Gaat KJ er meer of minder dan 15 maken in de tweede seizoenshelft.
Ik denk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |