Eerst doodmaken en dan malen is natuurlijk minder zielig dan alleen maar doodmakenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik eet liever geen vlees.![]()
Alleen gehakt vind ik erg lekker.
Heel hypocriet ,maar ik vind het toch altijd zielig voor die dieren.
ik vind het doodmaken trouwens wel een ranzig gezicht... dat je maag er soms bij omdraait zeg maar. moet het niet te vaak zien anders word ik straks nog vegetarischquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eerst doodmaken en dan malen is natuurlijk minder zielig dan alleen maar doodmaken
Bekijk het dan toch nog maar een paar keer, het gebeurt per slot van rekening met élk dier wat je eet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik vind het doodmaken trouwens wel een ranzig gezicht... dat je maag er soms bij omdraait zeg maar. moet het niet te vaak zien anders word ik straks nog vegetarisch
ik troost me met de gedachte dat ik met 1 koe weken vooruit kanquote:Op zondag 8 januari 2006 13:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Bekijk het dan toch nog maar een paar keer, het gebeurt per slot van rekening met élk dier wat je eet.
Nou, ik heb het al diverse malen gezien, mijn waarde moraalridder, maar het vlees smaakt me nog steeds verdomd goed.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Bekijk het dan toch nog maar een paar keer, het gebeurt per slot van rekening met élk dier wat je eet.
Paardenvlees is zelfs gezonder dan elk ander dier in Nederland wat bij de slager ligt. Geen groeihormonen, geen antibiotica in het vlees, geen dioxine of salmonella. Gewoon goed gezond vlees dat uitstraalt dat het een gezond dier betrof zonder dat er rode kleurstoffen aan te pas komen. Paardenrookvlees op broodquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:39 schreef skiczukie het volgende:
De grens zit bij een paard?Wat is in vredesnaam het verschil tuseen een koe, een paard, een kip, een konijn .. etc.
Ach, waarom zouden ze geen spuit met water in het paardenvlees duwen. Ik vertrouw niks meer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Paardenvlees is zelfs gezonder dan elk ander dier in Nederland wat bij de slager ligt. Geen groeihormonen, geen antibiotica in het vlees, geen dioxine of salmonella. Gewoon goed gezond vlees dat uitstraalt dat het een gezond dier betrof zonder dat er rode kleurstoffen aan te pas komen. Paardenrookvlees op brood
Ben al verder aan het lezen hierover :quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:02 schreef weathergirl het volgende:
(Het aantal gevallen van darmkanker is onder vegetariërs en veganisten veel en veel lager dan onder vleeseters.)
En dan de andere kant.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef beestjuh het volgende:
Andere vraag in het topic, bijna iedereen eet (dagelijks) vlees... Maar sta je er ook wel eens bij stil dat dat ruim 90 dierenlevens per persoon per jaar kost?
Wat vind je daar dan van...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |