Eerst doodmaken en dan malen is natuurlijk minder zielig dan alleen maar doodmakenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik eet liever geen vlees.![]()
Alleen gehakt vind ik erg lekker.
Heel hypocriet ,maar ik vind het toch altijd zielig voor die dieren.
ik vind het doodmaken trouwens wel een ranzig gezicht... dat je maag er soms bij omdraait zeg maar. moet het niet te vaak zien anders word ik straks nog vegetarischquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Eerst doodmaken en dan malen is natuurlijk minder zielig dan alleen maar doodmaken
Bekijk het dan toch nog maar een paar keer, het gebeurt per slot van rekening met élk dier wat je eet.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef Aarde het volgende:
[..]
ik vind het doodmaken trouwens wel een ranzig gezicht... dat je maag er soms bij omdraait zeg maar. moet het niet te vaak zien anders word ik straks nog vegetarisch
ik troost me met de gedachte dat ik met 1 koe weken vooruit kanquote:Op zondag 8 januari 2006 13:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Bekijk het dan toch nog maar een paar keer, het gebeurt per slot van rekening met élk dier wat je eet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |