Misschien is het eetpatroon wel gezond, maar zou die persoon gewoon een ander veegpatroon moeten aanleren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als iemand per schijtbeurt kennelijk 50 velletjes nodig heeft om de boel af te vegen, is er volgens m ij iets grondg mis me je eetpatroon.
Na deze nuttige bijdrage ga ik er vanuit dat je dat vanaf nu wel doet en je bevinding hier zult rapporteren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:14 schreef boekenworm het volgende:
Ik houd eigelijk niet bij hoeveel er doorheen gaat.
wtf heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
als ik naar een "plons" wc ga heb ik aan 50 velletjes lang niet genoeg
Daar staan wij hollanders bekend om. Ik was op stage mijn engels collag aan het overtuigen dat ie veel beter in Nederland kon gaan wonen. De taal en de afstand van zijn familie kon ie wel over heen komen. Maar alleen de wc's dat was te erg: "You shit on a shelf!" En hij is dus nooit in nederland geweest.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf heeft dat er nou weer mee te maken
plons wc's
plateau wc's
gaat je drol ranzig liggen dampen op dat plateau man
ja maar die spoel je zo weer weg he., ik laat hem meestal niet liggen voor mijn nagangers. en plonswc's zijn kut want ze maken je reet nat als je er niet eerst een pleerol in legt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
wtf heeft dat er nou weer mee te maken
plons wc's
plateau wc's
gaat je drol ranzig liggen dampen op dat plateau man
ik ken bijna geen plateau wc's in nederland hoor.... Bijna allemaal plons wc's, op wat oude huizen na. En das maar goed ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar staan wij hollanders bekend om. Ik was op stage mijn engels collag aan het overtuigen dat ie veel beter in Nederland kon gaan wonen. De taal en de afstand van zijn familie kon ie wel over heen komen. Maar alleen de wc's dat was te erg: "You shit on a shelf!" En hij is dus nooit in nederland geweest.....
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Door zijn reactie en zijn profiel te combineren kom ik tot de conclusie dat hij een alleenstaande ICT-er is.
Hij gebruikt waarschijnlijk WC-papier ipv een washandje.
Wat? Drie maanden met 1 rol???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef boekenworm het volgende:
Zonet heb ik het even berekend. Alleen doe ik zo'n 3 maand met een rol. Maar ik ben niet alleen. Dus zo'n 3á4 rollen per week.
als je goed leest zie je dat hij zichzelf al tegenspreekt hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat? Drie maanden met 1 rol???
Vraag me echt af hoe dat hij dat doetquote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
gewoon niet afvegenquote:Op zondag 8 januari 2006 16:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe dat hij dat doet![]()
Briljant.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:49 schreef TeleluvR het volgende:
Wat schijten jullie allemaal veel!!!
Nee hoor, want meisjes plassen alleen maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik moet bijna altijd 's ochtends vlak na het opstaan.
Ja, zo ontzettend vaak hoef ik niet naar het toilet. Wat jullie allemaal zovaak in dat kamertje doen is me een raadsel, alleen ik ben er niet zoveel te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
slightly offtopic, maar wat voor iets woon jij dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:48 schreef Oxymoron het volgende:
Wij houden het allemaal wel heel precies bij.
We wonen met 6 personen en overdag 1 begeleider (soms 2).
4 mannen en 2 vrouwen en 1 of 2 vrouwelijke begeleiders.
Met een pak Page van 12 rollen (wit met blauwe opdruk) doen we per deel van de groep (per 3) met 1 rol per dag, 1/3 deel van de rol per persoon per dag.
1 pak van 12 per week dus.
We hebben 4 toiletten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |