en aan het gedragquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:02 schreef Mukie het volgende:
fwnk wat jij op de foto hebt gezet zijn idd zwanen.
Maar dit zijn nog pubers, dat zie je aan de kleur
roflquote:
over mijquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we door zeeland gaan cruisen? zie je over 1,5 uur![]()
ja dikke lul dat is veel te verquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
wedstrijdje doen wie het eerste in Berlijn zit?![]()
Haha, monteer een camera op je motorkap, dak en achter bij je uitlaat en maak er een vette compilatie vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja kmoet nog steeds een filmpje maken, wil mijn geluid horen van buiten![]()
![]()
whehe denk dat ik wel voordeel heb dat ik tot aan de grens wegen heb de redelijk flitsvrij zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me wel cool, netzoals TopGear
Volvo Turbo tegen Alfa V6![]()
A1 valt hier ook nog wel mee, mits er geen file staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe denk dat ik wel voordeel heb dat ik tot aan de grens wegen heb de redelijk flitsvrij zijn...
in iedergeval trajectcontrole vrij:D
ALTIJD als ik over de A1 ga staat er filequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
A1 valt hier ook nog wel mee, mits er geen file staat![]()
A58 tot aan eindhoven kan ik planken als ik zeker weet dat ze niet staan te flitsenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
A1 valt hier ook nog wel mee, mits er geen file staat![]()
Van maandag 6u t/m vrijdag 20u staat er file op de A1quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ALTIJD als ik over de A1 ga staat er file
ja iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef PeuRac het volgende:
We hadden SAW bij jou gekeken inderdaad Bo, of op vakantie, maar volgens mij was het al eerder. Toen we aan de Jeep hadden gesleuteld![]()
Ik doe wel mee aan de wedstrijd naar Berlijn, als ik klaar ben met warm rijden (15-20min) zit ik precies op de duitse snelwegen, mijn auto is dan niet zo snel, maar ik heb wel 1.5u voorsprong danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 tot aan eindhoven kan ik planken als ik zeker weet dat ze niet staan te flitsen
Ik ben zo blij dat ik sinds 2004 al alles digitaal hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
oh, ik dacht over Oosterse gebeuren![]()
maar een zelf biografie![]()
ik wil een gesigneerde versiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik sinds 2004 al alles digitaal heb
Nu is het vnl een kwestie van alles netjes aan elkaar verbinden.
En lekker leesbaar houden.
lees het eerst maar eensquote:
Ik wil ook gebakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef BoJo het volgende:
* BoJo zit aan de lekkere gebak etc.
Het is Orthodoxe kerst vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |