weet ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef Golf het volgende:
Piet Verdriet heeft wel een mooi recept voor je.
mên, zeur niet. Heb niks andersin huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef sr_firewire het volgende:
Als je 5 minuten wakker bent al appeltaart eten ?Of had je gisteravond American Pie gezien ? Oma's warme appeltaart......
Dan vreet je kat op, doen Chinezen ook, en je probleem is opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mên, zeur niet. Heb niks andersin huis
Je had toch kat in huis? Die schijnt het goed te doen in de loempia...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mên, zeur niet. Heb niks andersin huis
GMTAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dan vreet je kat op, doen Chinezen ook, en je probleem is opgelost.
speak for yourself thenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef Burdie het volgende:
Je moet je huis ook katvriendelijk maken. Appeltaart en melk hoort in de koelkast, boeken horen netjes in de boekenkast...
Maar toch zou je ze soms... mijn katten hebben gisteren het halve huis overhoop gehaald. Dekens kunnen ze niet netjes opgevouwen op de bank laten liggen, en dozen moeten per sé kapot.
Als je van je kat af wilt, zou ik hier toch een andere 'verkoop' tekst neer zetten. Zo kom je er natuurlijk nooit van af.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef Viking84 het volgende:
sjonge, ben nog geen 5 minuten wakker en dat monster heeft een stapel boeken omgegooid, met z'n tong in m'n melk gezeten en aan m'n appeltaart gelikt![]()
Soms ZOU je ze! GRRR
hebben jullie ook van die irritante poezebeesten?
Je bent gewoon jaloers op het vrije leven van jouw kat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
speak for yourself then
Het ging zo. Eerst racet 'ie het huis door, boeken omver gooien. Ik: "*(*(($%*(%$ KUTBEEST!", toen was ik heel even weg, iets pakken, zat 'ie met z'n tong in m'n melk. Ik weer: ()$*(%*$#(%* KUTBEEST!", nadat ik de melk weggegooid had en m'n beklag had gedaan bij m'n huisgenoot, kwam ik terug in m'n kamer, zat 'ie aan m'n gebak te likkenIk bedoel: ik kan wel gillen en doen, maar hij luistert toch niet
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef BennyNL het volgende:
gewoon ophangen die kutbeesten
Ik heb ook een tijger gehad. Het zijn hele lieve dieren,maar ze eten wel heel veel vlees.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:35 schreef PsyCha het volgende:
nee, ik wil een tijger.
Je zou het niet zeggen van een roofdierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijger gehad. Het zijn hele lieve dieren,maar ze eten wel heel veel vlees.
Na 5 dagen had dat kutbeest mijn slangetje opgegeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vergat mijn bonzai eten te geven door het slangetje en was met drie dagen dood![]()
En geef je 'em een loei?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Poezen zijn liefIk heb ook een poes
Die is soms ook een beetje stout
Dan zeg ik foei
![]()
spijtig genoeg niet nep, is in china/japan een rage geweest enkele jaren geledequote:
heheheh idd... kattenquote:
niet dat ik nou wil zeggen dat je poep zit te praten, maar die bonzaikittens is al jáááren als hoax op internet te vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:18 schreef Genjuro het volgende:
[..]
spijtig genoeg niet nep, is in china/japan een rage geweest enkele jaren gelede
oopsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:25 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
niet dat ik nou wil zeggen dat je poep zit te praten, maar die bonzaikittens is al jáááren als hoax op internet te vinden.
Heb je nog meer hoaxes waarvan jij denkt dat ze echt zijn?quote:
is juist lievquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef Viking84 het volgende:
sjonge, ben nog geen 5 minuten wakker en dat monster heeft een stapel boeken omgegooid, met z'n tong in m'n melk gezeten en aan m'n appeltaart gelikt![]()
Soms ZOU je ze! GRRR
die had ik persoonlijk in een kliko gedropt!!!quote:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2972025455904554032&q=catquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:41 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
die had ik persoonlijk in een kliko gedropt!!!![]()
en verder ach we hebben ook niet zo lang een katje en ik vond een toepasselijke naam''troubles'' had ik het goed aangevoeld of wat !!
hij heeft al het een en ander gesloopt...kristal van me madaar moest ik wel om lachen
Maar hij komt soms uit een of andere hoek uit me slaapkamer en jumpt dan tegen me benen ,net of hij me wilt aanvallen de gek..
of zit aan me haar dus ja als het alleen me appelgebakje was ..naah kan ik wel mee leven
maar verder istie een liefje(vooral als hij slaapt)
thanx...hij was leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:48 schreef Furious het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-2972025455904554032&q=cat
Toepasselijk filmpje.
zelfde hier met mn katquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef SHE het volgende:
Geinig toch!!
Ik heb ook moeten lachen en bleren tegelijk...leuk is dat , dat dieren je pissig en lachend tegelijk kunnen krijgen.
1 van mijn konijnen, Rocco, was vandaag gecastreerd; dus ik hem xtra verwend...zit dat klootzakje naast me op de bank, ik sta op, om drinken te halen...zijn mijn nootjes weg
Kan er niet eens boos om worden....kijkt ie me echt zo aan met een ongelovige, onschuldige snuit...en als ie dan mijn gezicht begint te likken ben ik helemaal om![]()
Wat een gemene woordspelingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef SHE het volgende:
Geinig toch!!
Ik heb ook moeten lachen en bleren tegelijk...leuk is dat , dat dieren je pissig en lachend tegelijk kunnen krijgen.
1 van mijn konijnen, Rocco, was vandaag gecastreerd; dus ik hem xtra verwend...zit dat klootzakje naast me op de bank, ik sta op, om drinken te halen...zijn mijn nootjes weg
Kan er niet eens boos om worden....kijkt ie me echt zo aan met een ongelovige, onschuldige snuit...en als ie dan mijn gezicht begint te likken ben ik helemaal om![]()
konijnen die je gezicht likken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef SHE het volgende:
Geinig toch!!
Zal je een tip geven......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
is juist liev
die van mij heeft gister mn nasi opgegeten en mn maissoep omgegooid(had ik bewaard voor in de avond omdat het over was)
kwam terug van de bios en wilde lekker gaan smikkelen... gelukkig was de soep niet uit het bakje gelekt maar mn nasi met vlees was half open er zat geen vlees meer in
heb er wel om gelachen en dat stomme mormel wilde ook nog eens mn maissoep hebben
Rocco zonder ballenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:23 schreef SHE het volgende:
Geinig toch!!
haha nou! onze kat is al wat ouder en heeft een darm kwaaltjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal je een tip geven......
Geef em iedere dag eten. Kattenvoer of zo.
Heb er 4 waarvan er een toch minstens een keer per week eerst zijn hele bak naar binnen schrokt om dat vervolgens half verteerd in het bakje en over de brokjes van de andere te kotsen..... lekker. Die komt dan vervolgens klagen dat ze niet kan eten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha nou! onze kat is al wat ouder en heeft een darm kwaaltje
werd de laatste weken erg dun terwijl ze toch veel at![]()
naar de dierenarts geweest en ze heeft een spuitje gehad, waardoor ze het eten binnen moet houden (kotste het elke keer weer uit)
Nu houd ze alles binnen alleen ze vreet het liefst de hele dag door (wat ook niet goed is)
dus mn bakje was leeg gisteravond
het was te verwachten maar ik was helemaal vergeten dat het daar nog stond
maar ze is wel lieff
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Soms ZOU je ze! GRRR
Zowel Jenna als Rocco likken me altijd ; rocco altijd over mijn smoel en Jenna altijd mijn handenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
konijnen die je gezicht likken?kan me niet herinneren dat mijn konijn me ooit ook maar gelikt heeft. Wel was hij een meester in keutelen. Je had hem 5 minuten op schoot en dan lagen er allemaal harde keuteltjes in m'n vaders stoel
Deed die demente kat van mijn schoonouders ook. Wist ook niet meer wat overdag en nacht was. Ging ze op het nachtkastje zitten (midden in de nacht) om dat met van die harde miauwen je rechtop in je bed te laten zitten.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:55 schreef Xalopalyps het volgende:
Wij hebben hier een 21-jarige kat die hartstikke doof en achterlijk is geworden, hij houd ook van een douch onder de kraan (als hij erin loopt op het aanrecht)
En hij schreeuwt miauwt als de TE-RING
quote:Op zondag 8 januari 2006 03:15 schreef StefanP het volgende:
Vuilniszak, wat stenen, zoek een plas water, opgelost
Dat heet kattenwraak, omdat je voor langere tijd weg was.quote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Ratt het volgende:
Ruilen tegen een van mijn katten? je krijgt er 20 euro bij
Ik kom net terug van skivakantie en dat beest heeft het hele huis ondergepist!!!![]()
![]()
en dat ding kan niet opgesloten hebben gezeten want er zijn kattenluikjes aanwezig
En het is geen incontinent beest, want hij pist alleen als er vreemden in huis komenzelfs mijn speakers zijn ondergesproeid
![]()
dat heeft hij gedaan omdat hij geen aandacht heeft gekregen!!!!! had je maar voor goede oppas moeten zorgen die de kat ook een beetje aandacht gaf tijdens jou vakantiequote:Op zondag 8 januari 2006 03:57 schreef Ratt het volgende:
Ruilen tegen een van mijn katten? je krijgt er 20 euro bij
Ik kom net terug van skivakantie en dat beest heeft het hele huis ondergepist!!!![]()
![]()
en dat ding kan niet opgesloten hebben gezeten want er zijn kattenluikjes aanwezig
En het is geen incontinent beest, want hij pist alleen als er vreemden in huis komenzelfs mijn speakers zijn ondergesproeid
![]()
Ow.... maar zelfs met een goeie oppas doen ze dat soms nog hoor. Is gewoon echt persoonlijk bedoeld. Jij bent weg en dus moet jouw bed en alles ondergepiest worden. Want wie je ook daar laat.... jij had er zelf moeten zijn en geen plaatsvervangers. Ze zijn kieskeurig.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:31 schreef manou het volgende:
[..]
dat heeft hij gedaan omdat hij geen aandacht heeft gekregen!!!!! had je maar voor goede oppas moeten zorgen die de kat ook een beetje aandacht gaf tijdens jou vakantie
Ow... wat zielig. Is ze al eerder afgestaan en nu weer. Niemand die echt voor haar gaat.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:01 schreef SV het volgende:
Die van mij heb ik 2 maanden (zelf is ze 4 maanden oud) en vanaf het begin is er meer krabben en bijten met blauwe plekken erbij dan wat anders![]()
![]()
Ik heb uiteindelijk besloten haar binnenkort terug te brengen naar de asiel.
Ze is dus zwerfkat of afstandsdier geweest.![]()
Verder ga ik later messchien eentje van 5 maanden of ouder halen bij mensen thuis.
Zo heb ik er twee gekregen. En die bleken achteraf de ergste schootkatten te zijn die er maar kunnen zijn. Soms haal je gewoon het beste of het slechtste in ze naar boven. En het is ook op welke gronden je een asieldier uitkiest. Kies je ze omdat je een speelse kat wilt die er schattig uitziet? Of ga je voor een misschien minder mooie die je gewoon tegemoet komt en waarmee je gelijk een liefde op het eerste gezicht band hebt?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:06 schreef manou het volgende:
ik zou nooit een kat naar een asiel kunnen brengen met de boodschap : nou het is geen schoot kat...die wil ik niet doe mij maar een andere.............
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Mijn kater wil zelfs bijna nooit geaaid worden. Hij is abnormaal sterk (volgens de dierenarts) en terroriseert alle andere katten uit de buurt (volgens de buren). Als hij van buiten naar binnen rent, dan klinkt het net alsof er een renpaard door de kamer rent. Hij is een tweeling, en terroriseert z'n zusje ook altijd, behalve met oud-en-nieuw... dan likken ze elkaar schoon.
Af en toe denk ik wel eens dat het een kruising met een andere, agressievere katachtige is. Zou ook best kunnen (ok, waarschijnlijk niet), want ze zijn aan de rand van de sloot gevonden.
Maargoed, hij speelt wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |