weet ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef Golf het volgende:
Piet Verdriet heeft wel een mooi recept voor je.
mên, zeur niet. Heb niks andersin huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef sr_firewire het volgende:
Als je 5 minuten wakker bent al appeltaart eten ?Of had je gisteravond American Pie gezien ? Oma's warme appeltaart......
Dan vreet je kat op, doen Chinezen ook, en je probleem is opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mên, zeur niet. Heb niks andersin huis
Je had toch kat in huis? Die schijnt het goed te doen in de loempia...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mên, zeur niet. Heb niks andersin huis
GMTAquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Dan vreet je kat op, doen Chinezen ook, en je probleem is opgelost.
speak for yourself thenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:22 schreef Burdie het volgende:
Je moet je huis ook katvriendelijk maken. Appeltaart en melk hoort in de koelkast, boeken horen netjes in de boekenkast...
Maar toch zou je ze soms... mijn katten hebben gisteren het halve huis overhoop gehaald. Dekens kunnen ze niet netjes opgevouwen op de bank laten liggen, en dozen moeten per sé kapot.
Als je van je kat af wilt, zou ik hier toch een andere 'verkoop' tekst neer zetten. Zo kom je er natuurlijk nooit van af.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef Viking84 het volgende:
sjonge, ben nog geen 5 minuten wakker en dat monster heeft een stapel boeken omgegooid, met z'n tong in m'n melk gezeten en aan m'n appeltaart gelikt![]()
Soms ZOU je ze! GRRR
hebben jullie ook van die irritante poezebeesten?
Je bent gewoon jaloers op het vrije leven van jouw kat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
speak for yourself then
Het ging zo. Eerst racet 'ie het huis door, boeken omver gooien. Ik: "*(*(($%*(%$ KUTBEEST!", toen was ik heel even weg, iets pakken, zat 'ie met z'n tong in m'n melk. Ik weer: ()$*(%*$#(%* KUTBEEST!", nadat ik de melk weggegooid had en m'n beklag had gedaan bij m'n huisgenoot, kwam ik terug in m'n kamer, zat 'ie aan m'n gebak te likkenIk bedoel: ik kan wel gillen en doen, maar hij luistert toch niet
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef BennyNL het volgende:
gewoon ophangen die kutbeesten
Ik heb ook een tijger gehad. Het zijn hele lieve dieren,maar ze eten wel heel veel vlees.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:35 schreef PsyCha het volgende:
nee, ik wil een tijger.
Je zou het niet zeggen van een roofdierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijger gehad. Het zijn hele lieve dieren,maar ze eten wel heel veel vlees.
Na 5 dagen had dat kutbeest mijn slangetje opgegeten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:14 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vergat mijn bonzai eten te geven door het slangetje en was met drie dagen dood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |