Scherpquote:
ik vergiste me even in het geslacht van de TSquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Scherp![]()
Krijg je nog aandacht van andere mokkels ook!!
Ow crapquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik vergiste me even in het geslacht van de TS
Shut upquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef the900 het volgende:
O nee, straks denken mensen nog rare dingen over je
Stel je niet aan mens.
Ja wat wil je dan horen?quote:
Nee zeker niet... maar het ziet gewoon niet fraai uit...dit heet een klaagbaak mag ik hier niet klagen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan horen?
"Och meisje toch... misschien moest je maar thuisblijven"?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Nee zeker niet... maar het ziet gewoon niet fraai uit...dit heet een klaagbaak mag ik hier niet klagen?
![]()
Je slagader?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
Shit... heb een jonge kater van nu 3 mnd. Hij heeft tijdens het spelen in mijn arm gekrabt over mijn slagader wel te verstaanHoe ziet dit uit
![]()
Mooie kleren gekocht voor morgen, kan ik morgen met een enorme snee over mijn arm naar een feest gaan![]()
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit is zo stom dat vraagt om uitgelachen te worden!!
Ga andere mensen afzeiken wil jequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit is zo stom dat vraagt om uitgelachen te worden!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ga andere mensen afzeiken wil je![]()
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
ow ik heb ze wel over minder zien zeiken hier hor
Nee sorry... niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
Zeg gewoon, hoi, ik ben een krasser, gegarandeerd de hele avond aandacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |