Scherpquote:
ik vergiste me even in het geslacht van de TSquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Scherp![]()
Krijg je nog aandacht van andere mokkels ook!!
Ow crapquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik vergiste me even in het geslacht van de TS
Shut upquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef the900 het volgende:
O nee, straks denken mensen nog rare dingen over je
Stel je niet aan mens.
Ja wat wil je dan horen?quote:
Nee zeker niet... maar het ziet gewoon niet fraai uit...dit heet een klaagbaak mag ik hier niet klagen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan horen?
"Och meisje toch... misschien moest je maar thuisblijven"?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Nee zeker niet... maar het ziet gewoon niet fraai uit...dit heet een klaagbaak mag ik hier niet klagen?
![]()
Je slagader?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
Shit... heb een jonge kater van nu 3 mnd. Hij heeft tijdens het spelen in mijn arm gekrabt over mijn slagader wel te verstaanHoe ziet dit uit
![]()
Mooie kleren gekocht voor morgen, kan ik morgen met een enorme snee over mijn arm naar een feest gaan![]()
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit is zo stom dat vraagt om uitgelachen te worden!!
Ga andere mensen afzeiken wil jequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dit is zo stom dat vraagt om uitgelachen te worden!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:07 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Ga andere mensen afzeiken wil je![]()
Dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
ow ik heb ze wel over minder zien zeiken hier hor
Nee sorry... niet mijn dingquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
Zeg gewoon, hoi, ik ben een krasser, gegarandeerd de hele avond aandacht!
Zie dat je snel een gothic-jurk krijgt, dan kijkt niemand er vreemd van op!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Mooie kleren gekocht voor morgen, kan ik morgen met een enorme snee over mijn arm naar een feest gaan![]()
Zucht... ik heb een kras over de hele lengte van mijn ader op mijn onderarm wie spreekt hier over een slagaderlijke bloeding?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef -Lillith- het volgende:
nu wil ik wel een foto zien van je slagaderlijke bloeding natuurlijk...... Wat een lief beestje trouwens
En vraag geinteresseerd naar wat voor messenset de gastheer heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef yvonne het volgende:
Zeg gewoon, hoi, ik ben een krasser, gegarandeerd de hele avond aandacht!
Dus wel een lekker wijf..quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:25 schreef Roellio het volgende:
Ben je wel een lekker wijf?
Laat maar, userfoto topic al gezien!![]()
hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef BlueEyed het volgende:
Ik geef die kat geen ongelijk, ik zou je ook opvreten!![]()
quote:
Herkenbaar.. Ik heb ook een jonge kater, en die haalt me ook bij vlagen mijn handen, armen en benen open. Ik ben zelfs ook wel bang geweest dat mijn psycholoog de indruk zou krijgen dat ik een krasser ben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Shit... heb een jonge kater van nu 3 mnd. Hij heeft tijdens het spelen in mijn arm gekrabt over mijn slagader wel te verstaanHoe ziet dit uit
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |